Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    34 topics v tomto fóru

    1. Zimni pneu

      • 133 odpovědí
      • 20 068 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 2 442 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 166 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 295 zobrazení
      • 51 odpovědí
      • 3 947 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 2 503 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 3 053 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 328 zobrazení
    2. Vrzani od predni napravy

      • 41 odpovědí
      • 3 933 zobrazení
    3. Podvozek Bilstein

      • 22 odpovědí
      • 3 283 zobrazení
    4. DCC - klepání

      • 88 odpovědí
      • 15 344 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 2 584 zobrazení
      • 61 odpovědí
      • 21 023 zobrazení
      • 56 odpovědí
      • 10 330 zobrazení
    5. Rozměry kol

      • 14 odpovědí
      • 3 123 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 144 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 2 791 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 2 493 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 4 809 zobrazení
      • 105 odpovědí
      • 22 696 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 621 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 987 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 1 930 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 2 860 zobrazení
    6. Tlmice

      • 5 odpovědí
      • 1 855 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
      • Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku  ....  
    ×