Jump to content

    40 topics in this forum

    1. Zimni pneu

      • 155 replies
      • 28,432 views
      • 11 replies
      • 1,719 views
      • 44 replies
      • 4,223 views
      • 133 replies
      • 11,476 views
      • 69 replies
      • 2,879 views
    2. Sportovní podvozek

      • 8 replies
      • 2,401 views
      • 1 reply
      • 219 views
      • 88 replies
      • 8,559 views
    3. DCC - klepání

      • 92 replies
      • 20,294 views
      • 68 replies
      • 26,757 views
    4. Tlmice

      • 6 replies
      • 2,323 views
      • 5 replies
      • 404 views
      • 113 replies
      • 29,745 views
      • 1 reply
      • 355 views
      • 30 replies
      • 4,785 views
      • 29 replies
      • 4,895 views
      • 30 replies
      • 5,778 views
      • 127 replies
      • 20,944 views
    5. Vrzani od predni napravy

      • 59 replies
      • 10,791 views
      • 20 replies
      • 3,754 views
      • 23 replies
      • 4,266 views
      • 27 replies
      • 5,032 views
      • 0 replies
      • 735 views
      • 52 replies
      • 8,095 views
      • 4 replies
      • 1,463 views


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×