-
P0087 Palivo; systémový tlak/tlak Rail 3.6FSI
Vstřiky na testu v auto ZM Brno vše ok - nové těsnění. Sání v pořádku. Čerpadlo v nádrži nové, filtr paliva nový, odčerpán benzín - nový, snímač nízkotlaku nový, snímač railu nový, tlakový ventil railu nový, vysokotlaké čerpadlo nové. Svíčky nové. Proměřeno vedení od snímačů k ECU motoru - ok. Nechápu :D
-
P0087 Palivo; systémový tlak/tlak Rail 3.6FSI
Čerpadlo v nádrži je taktéž nové auto žije vlastním životem tady je log z dnešního rána po startu to je katastrofa a nechápu vůbec ten vysokej tlak na railu když nízkotlaká větev je ok.
-
P0087 Palivo; systémový tlak/tlak Rail 3.6FSI
Konečně jsem se opět dostal k autu. Ano čerpadlo nové, vačka ok pístek co chodí po vačce taktéž. Přehrátý soft ECU a stále nic. Po sešlápnutí plynu 3-4tis otáček auto spadne do nouze jelikož odpadne vysokotlaké čerpadlo. Chyba stále stejná P0087
-
P0087 Palivo; systémový tlak/tlak Rail 3.6FSI
Dobrý den, řeším problém se Supem. Stále padá do nouze kvůli tlaku railu už jsem bezradný. Do přílohy dám krátký log z VCDS za jízdy pokud někdo někdy řešil podobný problém prosím podělte se o zkušenost. Napíšu vše co jsem už absolvoval. Nový filtr paliva, test vstřiků - bez závad, výměna G410 na nízkotlaku, výměna snímače tlaku railu, výměna HPFP, výměna čerpadla v nádrži, výměna svíček, výměna tlakového ventilu railu kontrola palivového vedení. Všem děkuji za každou radu Addresa 01: Motor Labely: SVO\03H-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 023 AE HW: 03H 907 309 C Systém a/nebo verze: 3,6 FSI EU5 H04 4271 Kódování: 001D0012242600000000 Číslo dílny: WSC 46212 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM36FSI01103H906023AE 001003 (SK46) ROD: EV_ECM36FSI_SK46.rod VCID: 65C7E99F649BC7697A-8030 1 nalezena chyba: 2838 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [167] - príliš nízký Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 142299 km Datum: 2069.14.01 Čas: 13:17:16 Otáčky motoru: 1456.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 68.6 % Rychlost vozidla: 56 km/h Teplota chladicí kapaliny: 58 °C Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.489 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Palivové čerpadlo: požadovaná hodnota: 48.352 % Nízký tlak paliva: požadovaná hodnota: 480.0 kPa Teplota paliva: 36.8 °C Adaptace palivového čerpadla: 50.1 kPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 7.6990 MPa Nízký tlak paliva: skutečná hodnota: 482.2 kPa Vysokotlaká regulace: adaptační hodnota: 0.0000 MPa Readiness: 1110 0101 nvnv.CSV
Jan Rampouch
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva