Přejít na obsah

miki117

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení miki117

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak konečně závada odhalena a odstraněna. Proměřil jsem kabeláž a všechno, nechal opravit budíky na které všechno ukazovalo ale nic. Nakonec závada byla v zapalovacím modulu, který byl proražený a způsoboval takové rušení že CANy nefungovaly. Přišli na to až v servisu jak mrkli na kabely osciloskopem. Díky za rady, alespoň jsem zúžil možné závady
  2. Jako myslíš oka na baterce? Ty jsme dotahoval a trošku brousil oxidaci takže to bych taky vyloučil. Ještě jeden dotaz, pokud by byly přerušené kabely (např CAN sběrnice) poznal bych to na VAGu s vypnutým motorem? Problém se projevuje jenom když nastartuju. A ještě jeden stává se že uhnijou nebo prodřou se kabely za přepážkou? Tam jsem zatím nelezl ale taky jsem neslyšel že by s tím někdo měl problém. VAG píše chyby: 17 - Přístrojová deska: 01321 - Řídicí jednotka airbagu - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) 01322 - Řídicí jednotka multifunkční jednotky - bez komunikace 01314 - Řídicí jednotka motoru - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) 01 - Motor: 18058 - Datová sběrnice pohonu (CAN-Bus) - chybí odezva sdružených přístrojů 09 - Centrální elektrika 01317 - Řídicí jednotka ve sdružených přístrojích - vadná/bez komunikace (CAN-Bus)
  3. Zdravím, Mám podobný problém na mojí fabce 1,4 MPI 2003, kabelový svazek mám vyvázaný a vodiče zdravé. Po ujetí pár desítek metrů se mi zničeho nic rozsvítila přístrojovka, budíky klesly na nulu resetovaly se hodiny a pc, pak zase všechno naskočilo a zůstalo blikat jen mazání. Když sem znovu nastartoval tak bez problému a po rozjetí opět stejný problém. Co by to ještě mohlo způsobovat když svazek je v pořádku, alespoň pod filtrboxem, dál jsem zatím nešel. Palubovku jsem měl venku a pohledem elektrotechnika vypadalo všechno zdravě a bez problémů. VAG vypisuje zejména chyby v komunikaci s ostatními jednotkami. Poradí někdo prosím na co se zaměřit dál?
×
×
  • Vytvořit nový...