Igor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 587
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Popularita

31 Výborná

8 Sledujících

O uživateli Igor

  • Hodnost
    Simply Clever || ex-admin

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 517 zobrazení profilu
  1. Dovolím si po niekoľkých rokoch absencie na tomto fóre zapojiť sa do diskusie, keď už som teda bol spomenutý: Ďakujem za kompliment, porovanie mňa a Jirku (ferda25) ale nie je na mieste. Ja sa autám venujem ako svoje hobby, on si tým zarába na živobytie. Je logické, že ak sa niekto niečomu venuje 8 a viac hodín denne, robí toho viac, než nejaký hobby nadšenec. Ja sa výsledkami svojej práce nikde verejne neprezentujem, nepotrebujem to. To čo robím, robím preto, lebo ma to baví. Z časových dôvodov však nerobím žiadne veľké prestavby a nerobím ani úpravy kilometrov, ani deaktivácie imobilizérov a ani chiptuning. Kvality Jirku vôbec nespochybňujem, je macher v tom čo robí. Nie celkom sa stotožňujem jedine s jeho prístupom, kedy častokrát kvôli bežným veciam presviedča ľudí, aby k nemu merali cestu cez celú republiku. Miesto toho, aby odporučil niekoho bližšieho, čo sa bežne robí medzi nami ostatnými... Ale to je môj súkromný názor, s ktorým pochopiteľne nemusí nikto iný súhlasiť - dovolil som si ho ale zverejniť. Strabag, ak si dobre pamätám tak Tomáš, že? Tvoje auto je dosť špecifické, už pred mojou návštevou si mal porobené väčšinu toho, čo sa na ňom dalo spraviť. Každé auto má svoje limity, ktoré niekde končia. Nemôžeš sa teda čudovať, že v tom tvojom jednoducho viac bez fyzického zásahu spojeného s výmenou/dorábkou niektorých jednotiek viac urobiť nebolo možné a logicky som ti nemal čo viac ponúknuť. Len VCDS kódovač ale rozhodne nie som, a pri všetkej úcte si zaradenie do tejto kategórie "majstrov" vyprosím. Ešte sa vyjadrím aj k hlavnej téme o možnostiach kódovania, aby som nebol celkom offtopic: Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje. Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá. Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke... P.S. Moje telefónne číslo prosím nedávajte nikam verejne, sľubujem však, že z času na čas budem chodiť aj sem na ŠkodaHome. Takže kľudne píšte správy, nastavil som si notifikácie do mailu.
  2. Chodím na fórum už len sporadicky...

  3. muchapuk: Nedá sa. majk: Nepôjde, presne ako píše Cyril. Elektrika FIIFL je komplet prevzatá z nového Pola/Ibizy. Okrem iného aj funkcia komfortky a BSG bola zlúčená do jednej RJ, ktorá je označovaná BCM, množstvo ďalších RJ je/bude identických. Klíma je prevzatá komplet celá. Dorobiť niečo z FIIFL do FII pred FL bude problém
  4. Odporúčal by som skontrolovať káblový zväzok v oblasti RJ ABS. Za určitých okolností dochádza s k poškodeniu izolácie kabeláže v okolí tejto RJ, následkom čoho možu byť problémy s niektorými inými RJ. Poriadne skontrolujte káblový zväzok, či nie je poškodená izolácia. Ak nie je vidno na povrchu žiadne poškodenie, kabeláž rozmotať netreba - ale ak sa nájde akékoľvek malé poškodenie, treba skontrolovať jednotlivé vodiče, či sú v poriadku!
  5. Aktuálne pre SK trh platí stop objednávaniu fleetových farieb až do mája - nestíha lakovňa
  6. Tak po zhliadnutí fotiek to na 100% sú fólie. Značka fólií je Llumar, číslo typového schválenia 27MD N-00173-00. Ak ste nedostali kartičku, pýtajte ju po bazári. Ak sa nepodarí, tak skúste nájsť firmu, čo lepí fólie Llumar u nás a vyžiadajte si nový doklad. Nemal by s tým byť problém...
  7. Chystá sa tento rok niekto do Ženevy? Ak áno, prosím ozvite sa mi
  8. Dick: Áno, lebo od 20.2. už nie je možné objednať predfaceliftové modely. Budúci týždeň by malo byť predstavenie FL a až potom pôjdu objednávať FL verzie.
  9. Problém sa týka aj FII, aj R. Rozsah je orientačne takýto: Fabia II = modelový rok 2008, výrobný závod 3, čísla karosérie v rozsahu 122945-139575 Roomster = modelový rok 2008, výrobný závod 5, čísla karosérie v rozsahu 054281-057763 Pozor, aj keď spadá vaše číslo karosérie do daného rozsahu, neznamená to, že je nutné okno vymeniť! Treba skontrolovať vin kód podľa zoznamu.
  10. Záruka na vady laku je 3 roky, takže šup do servisu, aby si to stihol.
  11. Podľa štatistík predaja u FII vyhráva Corrida, u R vyhráva Capuccino, OII vyhráva Brilliant, u SII zasa Magic... K výhre červenej prispeva aj fakt, že je bez príplatku.
  12. Trebárs u nás sa predáva Tour už len s 1,6 MPI a 1,9 TDI - ostatné motory sa nedajú objednať pomaly aj rok! Ten článok z novín odráža úroveň dnešnej žurnalistiky, kedy chytrý novinár stiahne cenníky z webu, požičia si 2 autá na 2 hodiny, rýchlo nacvaká fotky a spraví ukrutne pravdivý a objektívny článok
  13. 9598 je zelená island 3K3K, 9572 je zelená highland 7A7A, 9570 je zelená natur 3Y3Y.
  14. No veľmi nie je čo pripravovať. Nový model to jednoznačne nebude, v súčasnej situácii nie je rentabilné vyvíjať úplne nového nástupcu, ktorý bude medzi FII a OII. Z európskych modelov koncernu veľmi ani nie je čo recyklovať. Ja osobne to tipujem na jemne upravenú a brandovanú európsku verziu VW Lavida. Ak by to teoreticky bola OII Tour založená na predfaceliftovej OII, mám veľké obavy, ako dosiahnu nízku cenu v porovnaní s OIIFL. Pretože ak tam nebude z pohľadu zákazníkov zaujímavy cenový rozdiel (aspoň 2500-3000 eur), nemá význam, aby sa súčasne vyrábala OIIFL aj OII Tour.
  15. Je to v úplnom poriadku - VIN kód a typový kód je úplne niečo iné! Vo VIN kóde je napísaný jedine model 1Z v prípade OII, číslo za znakmi 1Z je kontrolný súčet. Typový kód je 6 miestny, skladá sa z kódu modelu (1Z), kódu typu karosérie (3 = liftback), nasleduje výbava (2 = Ambiente) a na konci je identifikácia typu motora a prevodovky (64 = 1.9 TDI s manuálnou prevodovkou).