Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Woytman

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Vyřešeno - propálený hydroštel a sjetá vačka
  2. Zdravím, Oc II, 1.9tdi BLS PD 77kw měnil jsem celou sadu od LUK (Spojka + dvouhmota) z důvodu škubání při jízdě při 1600-2000 RPM (jakmile přidám více plynu tak škubaní zmizelo) Po výměně vibrace při 1600-2000 otáček zůstalo a přibyl nový problém... Při rozjezdu na jedničku či zpátečku auto neskutečně vibruje, ale jakmile přidám více plynu tak škubání zmizí. Občas to udělá i v nízkých otáčkách na dvojku. Měněno bylo vše: Přítlačák, lamela, dvouhmota, ložisko, váleček, nové šrouby. Vše bylo utahováno na moment, použity byli i veškeré přípravky např. vycentrování lamely. Měnil jsem i veškeré uložení a silentbloky motoru/převodovky + nový olej v převodovce. Je možné, že cukání při jízdě a škubání při rozjezdu spolu nesouvisí a jsou to dva rozdílné problémy, nebo naopak to může souviset a odchází např. převodovka? Nemůže to souviset s TURBEM? Díky moc! ------------ V zimě jsem měl motor venku a v průběhu 18 měsíců jsem měnil: Olej + všechny filtry Vačku a vše okolo Rozvody + napínací kladka Šály na klice Veškeré těsnění na motoru plechové i gumové Veškeré silentbloky Poloosy Svíčky + kabeláž k ním Nové disky + gumy + geometrie Odpružení a čepy Egr i škrtící klapka čištěna Čidlo teploty chl. kap. Váha vzduchu Vstřiky jsou jako nové včetně kontroly přes VCDS rozdíly max. +0.05|-0.05 Diagnostika žádnou závadu neukazuje
  3. Zdravím, jdu za vámi pro radu. Při jízdě mi z ničeho nic začal neuvěřitelně bouchat v motoru, motor ztratil výkon a čím více plyn jsem dal, tím více začal klepat a k 90km/h jsem se horkotěžko dostal. Ještě jsem vypozoroval, že když jsem jel z kopce a vyřadil, hluk byl daleko nižší. Kontroloval jsem vačku a uložení vačky, ale ta se zdá být OK. Blok motoru proražen též není, setrvák s spojkovou sadou je 2 roky starý Sasch. Tudíž jsem se pustil do klikové hřídele -> šály/ojniční ložiska jsou KO viz. fotka v příloze Otázky zní: 1. Je možné, že to způsobují pouze šály? 2. Musím měnit i kliku nevypadá úplně špatně, ale ani perfektně... přikládám fotku 3. Musím měnit i ojnice? 4. Nějaké rady, na co se ještě zaměřit a co vyměnit když už mám motor venku z auta? Díky všem za váš čas a rady 😉 Přikládám fotky i video se zvukem motoru: VID_20231104_102740.mp4
  4. Vyřešeno! Špatný kontakt? Bordel v hadičkách? Seklý egr? Sám nevím. Vyměněn pouze magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) . Bohužel chyba přetrvávala a objevilo se toto 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP 005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu P145D - 000 - zkrat na plus 005658 - Žhavicí svícka válce 1 -Q10 P161A - 000 - prerušení 005659 - Žhavicí svícka válce 2 -Q11 P161B - 000 - prerušení 005269 - prepnuti ventilu pro EGR chladic (N345) P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru proto jsem provedl následovné: 1. Všechny podtlakové hadice odzkoušeny pusou - v pořádku. 2. Rozmotal jsem celý el. svazek motoru - sundal izolaci - ŽÁDNÝ kabel nebyl porušen proto jsem opět vše zamotal do izolačky a nového husího krku. Kabely k egru, klapce atd jsem vedl vrchem nikoliv spodem, tudíž bylo méně ohybů. 3. Egr, Klapku jsem rozebral a vyčistil včetně sundání plastů z dílů a promazání koleček v škrtící klapce a egr vyčištěn také včetně sundaného plastu. Sprejem na čištění egru. PO MONTÁŽI ZPĚT (již potřetí) chyby zmizeli záhadně. PROVEDL jsem přes VCDS základní nastavení egru a plnící tlak a vše je ok.
  5. Zdravím všechny, již týden procházím všechna fóra a témata v nich, ale zatím jsem nenašel stejný případ jako je u mě. Jednou takhle po cestě mi blikalo žhavení, v chodu motoru jsem nepostřehl změnu. Následující den jsem nastartoval žhavení již neblikalo, ale motor byl hlučný jako bych tam měl 2 motory a každý z nich hučel. VCDS ukazál: 2 závad nalezeno. 000833 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) P0341 - 000 - neverohodny signal - Sporadická 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál - Sporadická Následovně jsem sundal: Škrtící klapku kterou jsem vyčistil, zkontroloval mechanismus ozub. kolečka - vše fungovalo a nebyl ani tak zasratý Egr ventil jsem také vyčistil a ani ten nebyl až tak v hrozném stavu. Prošel jsem celý svazek motor. kabelů od sání až po ŘJ a žádný prošoupaný ani přetržený kabel. Multimetrem jsem změřil odpor od komponentů a ŘJ. Všechny bez problému. Tudíž jsem složil zpět, chyby zmizeli, ale ihned po nastartování a zkušební jízdě začalo blikat žhavení a při vyšších otáčkách blikala červená ikonka oleje. Diagnostika již neukázala původní dvě chyby, ale nově tyto: 4 závad nalezeno. 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP 001139 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) P0473 - 000 - signal prilis velky 005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu P145D - 000 - zkrat na plus 005269 - prepnuti ventilu pro EGR chladic (N345) P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru Opět jsem vše rozebral a zkontroloval zapojení kabelů atd... Ale nic jsem nenašel. Prosím o radu, mockrát děkuji. Nerad bych nakoupil komponenty za 10tis a zjistil, že jsem udělal jen nějakou drobnou chybu. // Ve vcds jsem provedl základní nastavení Egru

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.