ahojte, tak jsem na tom stejně jako ohayo, nemůžu to rozchodit.
koupil jsem si od firmy Xtrons na aliexpresu rádio PSF70MTWL (cena slušná 5200 kč). Mám škoda Superb I 2007 s 1 DIN rádiem Symphony s CD - takže Grundig, takže ISO konektory a mini ISO konektor na kterém jsou piny 8 a 9 v zelené části C2 (oranžovo hnědý CAN LOW a oranžovo fialový CAN HIGH). Pustil jsem se do zapojování a zjistil jsem, že na propojovacím adaptéru jsou CAN BUS piny ve žlutém mini ISO C1 (zelený, can bus HIGH a zeleno černý can bus LOW, plus nějaké 3 dráty na audio, bílý červený a černý, netuším na co). Přepinoval jsem je jak bylo potřeba. Dále bylo potřeba zapojit bílý a oranžový drát (oranžový je rozpojený v rychlospojce zároveň s červeným kabelem napajení paměti) od CAN BUS dekodéru, s bílým konektorem do radia (v místě kde se mimo jiné zapojují USB, wifi, atd). Nastavil jsem v továrním nastavení rádia typ can bus jednotky na 0x08_DasAuto_SP_RZC (podle rady čínského Xtrons), ale ovládání na volantu nefunguje. Můžete mi poradit co dělám špatně? Tohle mi vyloženě vadí a chtěl bych to vyřešit, protože proto, že by to mělo na Superba fungovat jsem si rádio kupoval. A hlavně auto žere baterku 0,07A (prozatím nemám zapojenou couvací kameru a fantomové napájení), podle mě je to tím, že ten can bus nejede a rádio je pořád v pohotovosti a neuspí se. Borec mi z jednoho hifi servisu vrdil, že ovládání volantu je možná přes odporový K drát, ale netuším jestli to vyřeší uspávání rádia nebo jen to ovládání volantu. Baterka je přednější než volant, rádio má pěkné kolečko na ovládání hlasitosti, takže to mi zas tak nevadí. Hlavně mi jde jak jsem psal o to vybíjení, i když není tak drastické.
Na Isudar fóru jsem našel tuto stránku:
https://isudar-cz-sk.webnode.cz/vybiji-se-mi-baterie/
kde radí mimo jiné odpinovat červený napájecí drát a propojit v rychlospojce oranžový, který je pokud se nepletu je ISO pin číslo 5 asi tedy osvětlení. Což mi teda hlava nebere, protože pokud zapnu světla normálně se rozsvítí rádio, aniž bych tento pin měl zapojený ...