189 topics v tomto fóru

    • 49 odpovědí
    • 7 134 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 174 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 410 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 9 978 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 424 zobrazení
  1. Zatékání do superba

    • 176 odpovědí
    • 48 578 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4 904 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 580 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2 222 zobrazení
  2. Isofix

    • 7 odpovědí
    • 2 232 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 582 zobrazení
  3. výměna sedaček škoda superb

    • 9 odpovědí
    • 3 431 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15 663 zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 31 744 zobrazení
  4. Sedačka sedák

    • 25 odpovědí
    • 3 919 zobrazení
  5. samozatmavovací zrcátko

    • 55 odpovědí
    • 15 865 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3 498 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 6 700 zobrazení
  6. pogumování madel...

    • 85 odpovědí
    • 24 485 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 214 zobrazení
  7. Vyhřívané sedadla

    • 6 odpovědí
    • 2 162 zobrazení
  8. navigace

    • 20 odpovědí
    • 4 082 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 718 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4 660 zobrazení
    • 165 odpovědí
    • 38 891 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?