Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Jirka3.6V6

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. ...jen pro info, problém byl vyřešen na cca 3000km, chyba se opět vrátila, ale rachtání řetězu žádné od výměny horního napínáku (tichý chod řetězu jak za studena tak za tepla), po delším hledání problému zjištěna prasklá vodící lišta horního řetězu a asi touto vinou přeskočeny zuby na pohonu vysokotlakého čerpadla a proto ta chyba "P2293 - regulátor tlaku paliva 2". Z důvodu prasklé vodící lišty nutná výměna rozvodů a vyčištění olejové vany a sacího koše od zbytků lišty. Tak doufám, že po této opravě bude opět šestihrnek fungovat
  2. ...tak problém vyřešen, všechny problémy s rachtáním řetězu a chybovou hláškou "P2293 - regulátor tlaku paliva 2" vyřešila pouze výměna horního napínáku rozvodů, tlak oleje v poho cca 3.0 - 3.8 baru. Diagnostika a práce s materiálem v origo servisu škoda vyšla na 6000,-
  3. Ahoj Martin Nečas, odkud je mechanik co ty motory 3.6 dělá ? Jen pro informaci, že bych eventuálně výměnu rozvodů svěřil někomu kdo to zná, protože kluci ve škoda servisech jen koukají a neví co s tím :D teda co jsem měl možnost zažít. Předem dík za info.
  4. jj to s tebou souhlasím suri. , dle mého info by to olej. čerpadlo mělo být u rozvodů takže než se pustím do této operace tak jak píšeš, nechám zkontrolovat vanu a sací koš, mechanik mi to taky navrhoval, jinak rachtání je v tuto chvíli jak za tepla tak i studena při startu a občas i do 2000 otáček jinak ne a zvuk jde pouze z prostoru horního napínaku. motor jinak šlape bez problému. Mohl by nízký tlak oleje způsobit zanesený filtr oleje? Mám teď na olej 5W30 long najeto cca 8500km.
  5. ...jo jasný, dám vědět ;) a jinak celé tohle laborování odstartovala chyba P2293 - regulátor tlaku paliva 2, kdy při větším zarachtání po nastartování vyskočí tahle chyba.
  6. Ahoj borci, jak jste vyřešili zmíněný problém? Mám podobný, najeto poctivých 205 tis km (rozvody původní) a dělá to i při studeným startu, po hlubším zkoumání jsem zjistil, že opravdu rachtají rozvody, kvůli málo doplému hornímu napínáku, rozvody i napínák jsou v pořádku, zjištěn nízký tlak oleje, proto napínák nedopne, protože je ovládán tlakem oleje, dle mechanika by výměna rozvodů nepomohla (vyhozené peníze) tak teď řeším jestli je to olejové čerpadlo nebo čidlo tlaku oleje přepadu, nesetkal jste se někdo s podobnou věcí?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.