-
Konektor snímače bočního nárazu
Poprosil bych nemáte někdo označení konektoru žlutého konektoru pro boční snímač nárazu na O2 před FL pro hnědý a žlutý drát ,rádo se to láme tak jsem myslel že bych si kablík natáhl nový z konektoru na sloupku až do snímače, nemáte někdo označení nebo typ konektoru na obou stranách abych si ty kablíky mohl udělat nové ? Děkuji za rady
-
kudy vede kabeláž pro dodělání osvitu nohou
Ještě bych chtěl poprosit do jakého pinu napojit + kablík ? Číslo jednotky 1K0937087J. Děkuji moc za info
-
kudy vede kabeláž pro dodělání osvitu nohou
moc děkuji za info .super
-
kudy vede kabeláž pro dodělání osvitu nohou
Ahoj prosím o radu mám O2 FL rok 2011 a chtěl bych si dodělat osvit nohou kudy vedou origo kabely pod přední sedadla středovým tunelem nebo z obou stran po prahách ? Děkuji za radu
-
Columbus aktualizace firmware
j ,chtěl jsem poprosit nevíte někdo jaký je rozdíl mezi verzí FW 5238 a 5274 ? Co bylo vylepšeno?Děkuji za informaci
-
DPF - vypalování
tak už vím děkuji .....
-
DPF - vypalování
Ještě bych poprosil jestli můžu jak spustím tu servisní regeneraci DPF ? pod vcds 20.4.2 to bohužel nějak nejde, spouštím to a je tam psáno stisknout brzdu a spojku a prošlápnout plynový pedál, po tom se mi rozbliká kontrolka žhavení ale otáčky se nezvýší a ani teplota výf. plynů nejde vzhuru Děkuju moc
-
DPF - vypalování
Děkuju moc za informaci , určitě bych tedy zkusil nejdříve ten software a uvidím jestli to pomuže je to asi opravdu nejjednodušší cesta . Moc děkuju za vyčerpávající a důkladné informace
-
DPF - vypalování
Děkuju za radu, motor funguje dobře, mimo toho modrého kouře při regeneraci není žádný problém, vyzkouším nahrát zpět původní software bez DG , který je poslední před DG?a uvidíme.Děkuju moc
-
DPF - vypalování
Děkuju moc za informaci , tady to auto jede uplně normálně , neškube tahá, chytá , volnoběh dokonalej jak studený tak teplý, na emisích jsme to měřili a vše ok výfuk čistý....
-
DPF - vypalování
Děkuju moc za informaci , vím o tom ,že hlavně EGR ventily odcházely často po nahrátí DG softwaru.Tady už je určitě si myslím delší čas než 2 roky od přehrátí softwaru tak na záruku to nevyjde.Je mi jasné , že ty špatné vstřiky se nejlíp poznají když se vyndají ale jde mi o to zkouknout to diagnostikou a pak by šli případně ven. Zkusím provést tu servisní regeneraci a uvidíme jaká bude situace.Mě překvapuje ,že i přes ten kouř při regeneraci je čistý výfuk
-
DPF - vypalování
děkuju moc za důkladně vysvětlenou problematiku takhle je to perfektně popsané děkuju moc.Turbo to myslím nebude , to by kouřilo modře i jindy než při regeneraci , tohle dělá jen při regeneraci. Tak to vypadá spíš na ty vstřiky , Egr je při regeneraci uzavřený ne? A nechá se ten stav vstřiků nějak zkontrolovat přibližně v měřených hodnotách ?
- Nakodování denního svícení
- Nakodování denního svícení
- Nakodování denního svícení
pasa444
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva