Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

karkulka02

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. karkulka02 změnil svou profilovou fotografii
  2. Zbytek fungoval asi standardně, ale stalo se do 2krát - jednou bylo auto normálně v servisu s tím, že akorát překódovali "cosi" a o dva dny později úplně ta stejná závada, proto potom bylo auto zpět v MB ;-)
  3. @vormen ne, to byla zase úplně jiná závada, kdy se s autem najelo něco málo přes 100 km a přestal fungovat panel přístrojů :-)
  4. U mého auta jsme nějak neměli přehled o tom, kolik kapaliny zbývá (jasně, je to otázka chvilky, podívat se), ale nebyl čas :-) a tak nějak automaticky se předpokládalo, že senzor dá vědět :-) kapalina úplně došla a senzor nic. Vzhledem k tomu, že v MB proběhla i výměna panelu přístrojů a kontrola diagnostiky a elektrické instalace. Tak si říkám, co bude příště? :-(
  5. Náhodou neměl tady někdo problém i s nefungujícím "senzorem ostřikovače" ?
  6. karkulka02 odpověděl na Petrzi's téma v Ostatní
    Prodejce nemůže vědět kdo jaké vazby má na automobilku ? říct prodejce, že si nemám Scalu kupovat před mým přítelem, tak si prodejce může rovnou balit věci. Jasně, může mít svůj názor, za to ho nikdo nemůže mlátit, ale říct to zákazníkovi NIKDY ? může to být sice dobrá rada, ale ve finále to nemění fakt, že pokud by se na tohle přišlo, tak přijde minimálně nějaká sankce ze strany automobilky.
  7. Stejně jako ostatní tady. @csabac a @PeWe jsou zde od nich i fotky. Nicméně po mém zavolání do servisu, že se to děje, tak se nechali informovat, že taková věc je a vlastně ten rám se začal řešit hned z jejich "iniciativy".
  8. Já na rám ještě čekám ??‍♀️ možná do konce roku se dočkám. Též musím upravovat častěji.
  9. Já jsem byla v servisu minulý pátek.
  10. Ano, s tím souhlasím. Autem jezdím jen já a každý den si to musím upravit. Co jsem četla, tak je nás takových víc. Přitom máme v rodině dvě Scaly a u druhé jsme tento problém nevypozorovali.
  11. karkulka02 odpověděl na Petrzi's téma v Ostatní
    @georgik75 sama tedy virtuální kokpit ve Scale nemám (nevyhovovalo mi to, ale každému sedí něco jiného), ale měla jsem ji na týden zapůjčenou a problém nebyl žádný, ale upřímně "porodní bolesti" Scala rozhodně má. Bohužel je smutné, že noví majitelé jsou jako pokusní králíci (osobní zkušenost).
  12. @ski1961 prosím, obraťte se na zákaznické centrum Škodovky. Je totiž úplně normální, že servis se chová úplně jinak, než jim ukládá Škodovka. Sama tuto zkušenost mám a jednání bylo potom úplně jiné. Náhradní vůz jsem měla během chvilky ??
  13. karkulka02 odpověděl na Petrzi's téma v Ostatní
    Ne, já jsem ji do servisu dala hned 24h po převzetí z autosalonu ??‍♀️
  14. karkulka02 odpověděl na Petrzi's téma v Ostatní
    Velvet metalíza ??

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.