Jump to content

Michal T.

Uživatel
  • Content Count

    561
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

222 Excellent

About Michal T.

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    www.michaltvrdik.com

Recent Profile Visitors

2,511 profile views
  1. @MarekSi To asi z hlavy nedokážu říci, ale obyčejně spíš za vyšších teplot.
  2. @MarekSi Minulý rok jsem si toho všiml na Scale. Připadá mi, že to dělá ta sametka při stahování a mohla by pomoct lubrikace. Shválně kouknu, jestli to dělá i "letos".
  3. Škodovka zmiňuje konkrétně problémy u iPhone 12. A tam přibyl MagSafe. Nedivil bych se, kdyby dělaly neplechu právě ty magnety na zadní straně telefonu...
  4. @ClerfaytDovolim si nesouhlasit. Zalezi jakou kvalitu pousti do vysilani. V DAB maji nektere stanice (treba Rockzone) dost zkresleny zvuk - tak trosku do plechova. Z toho duvodu jsem radio skoro prestal poslouchat...
  5. Jedu sice pres CarPlay, ale je to stejny. Standardne na budikach mam Jizdni data. Kdyz nekdo vola, tak se jmeno uprostred zobrazi. Kdyz volam ja nekomu pres infotainment, tak na budikach jmeno/cislo volaneho nevidim.
  6. @Koutnas6 Tak pak dejte vedet jak se novy SW chova a jestli to neni horsi :)
  7. @Koutnas6 Ahoj - otázka je, jestli bude aktualizace i pro starší HW (H12), kde je už rok a půl poslední verzí SW 0156 - která má ofiko problémy se zvukem a je na to od konce srpna 2020 i TPI. Koncem měsíce budu mít "stížnostní" jízdu se servisem a člověkem z MB. Tak se na to rovnou zeptám. Spíš se bojím, aby ta případná aktualizace nerozes*ala zase něco jiného. Ale můj tip je, že na SW 0156 stejně aktualizace nebude. Rád bych se mýlil :D
  8. Michal T.

    Sedadla

    @csabac S tím posezen souhlasím. Mám 175cm, sedadlo tak akorát abych pravým kolenem neboural do středového sloupku s klimatizací. Volant vytažen k sobě na max a pro sportovější jízdu bych ho uvítal ještě o chlup blíž k sobě. Na normál jízdu je to tip top.
  9. Michal T.

    Sedadla

    @b.jozka Pokud jezdíte klikaté okresky s nohou na plynu, sportovnější sedadla oceníte. Ale zase se z nich hůře leze (zvlášť se ta vyšší boční hrana sedáku nelíbila přítelkyni) a hůře se provádějí úkony jako oklepání bot od sněhu atd. Nakonec jsem volil klasiku v kůži - skvěle se to udržuje a i ten semiš je po 18 000 km jako nový.
  10. @Macouch Není to slyšet i v kabině na volnoběh? Trošku mi to připomíná zvuk, který se se řeší (nejen) u Karoqu nebo Scaly u motorů 1.5 TSI... Teda jestli to není složka co v cca 0:57 zmizí a v 1:09 se zase objeví :D
  11. @rodo76 Souvislost s venkovní teplotou se u mě neprojevila. Jsou cesty, kdy se teplota nemění a když zastavuji na křižovatkách, tak je to slyšet relativně málo. Zato když popojíždím, manévruju, tak je to hlasitější...
  12. Další zdroje pazvuků: Loketní opěrka - Teď v zimě a po nějakých 17 000 km jsem zaregistroval další pazvuk - linoucí se někde od loketní opěry, která tak divně cvakala/lupala v zatíženém stavu zejména při ostřejší jízdě zatáčkama. Zjistil jsem, že příčina je někde v jejím spodním plast krytu, jelikož ve zvvednuté stavu byla bez pazvuků Po demontáži a aplikaci vazelíny je ticho. Později jsem zjistil, že je to problém nejen Scaly. Ozdobná lišta palubovky u styku s kapličkou přístrojů - při větších nerovnostech tam sem tam něco zaskřípalo. Vyřešeno preventivně zasunutím tapec koberce
  13. Dnes projety dvě carsharingové Scaly (MR 2020, cca 4000 km) a klepaly obě. Jedna více, druhá méně. Fakt by mě zajímalo, co to způsobuje a kde se ty vibrace přenáší. Pokud v MB něco nevymyslí (a zdá se, že to skončí u "vlastnosti 1.5 TSI"), tak fakt bude potřeba se s tím naučit žít...
  14. Našel jsem polské forum, kde problém zmiňují (a řeší se to i v rámci koncernu) tady a tady. I zde se objevují rady obalit tlumič pulzací - zkusil jsem to a obalil provizorně několika vrstvami potahového koberce. Zdálo se mi, že se klepání se zmenšilo, ale další den došlo k situaci, že to klepalo stejně jako dříve - relativně nahlas. Takže izolace půjde zase pryč, navíc je to o hubu a nerad bych se dočkal nějakého samovznícení... Taktéž jsem zkusil odizolovat ventil na potrubí co je pod krytem motoru, ale i zde beze změny. Zkusím si ještě půjčit stejnou motorizaci a udělat srovnávací nahrá
  15. @Chloop Tak máme 1. 4., takže bych tomu nevěřil. V téhle fázi by to odpískal blázen ;)
×
×
  • Create New...