Jump to content

Michal T.

Uživatel
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

157 Excellent

About Michal T.

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    www.michaltvrdik.com

Recent Profile Visitors

1,738 profile views
  1. @thejohndoe Jak velká síla byla potřeba k sundání/vycvaknutí toho krytu A sloupku? Sice mám kabel pošéfen tak, aby airbagu nevadil, ale stějne bych ho tam nejradši pevně ukotvil. Zkoušel jsem to vycvaknout a vyvíjel poměrně velkou sílu, ale drželo to děsně fest. Nakonec jsem se na to raději vyprdnul a neriskoval ohnutí tapece nebo ulomení těch klipsů.
  2. Michal T.

    Mytí v Praze

    @Petr AMF Co jsi použil na Průmyslové za programy? Já naposled jel předmytí, aktivní pěna, práškomytí a demineralizovaný oplach a kupodivu to dalo dolů i většinu jemného prachu na který se jinak musí ručně. Ale už se mi jednou stalo, že pěna byla spíš bílá voda a podruhé zase práškovoda byla obyč voda...
  3. @Hejo Mne prislo kdyz se alarm skutecne aktivoval - manipulaci se zamcenym autem. Takze bych si ohlidal, jestli je to skutecny nebo plany poplach.
  4. Michal T.

    Škoda SCALA

    Jen pro zajimavost - novy Rapid pro vychodni trhy. Vypada to jako Scala liftback :)
  5. @petulko Dělají to ty těsnící sametky. U řidiče teď testuju Škoda gel na gumy, zbytek je přejet mýdlem (a zdá se drží = nevrže).
  6. @jamescze Teď za to po více jak půl roce nedám ruku do ohně, ale: - pozice 51 tuším ani neměla zezadu kabeláž (ale mkrni, při posvitu čelovkou to lze poznat) - "natočení" pojistky jsem si myslím hlídal a měřil jsem, ze které strany jde napětí, takže takto by to mělo být správně
  7. Michal T.

    Kamera do auta

    @Casari Mám Garmin Dash Cam 56. Vše co píšeš splňuje. Mně osobně u kamery šlo o: - vyšší než FHD rozlišení kvůli detailům. Na druhou stranu zálěží i na snímači, pixely by měly být rozumně velké, aby kamera při horším světle nešuměla a nelikvidovala text na SPZ. - rozumný úhel záběru (kolem 140°), širší úhly už pak z aut/SPZ dělají nečitelné blechy - možnost nasazení CPL filtru pro odstranění odlesků z čelního skla (pomáhá to dost) - možnost kameru sundat a lehce přendat do jiného vozu/na jiný držák, stejně tak ji natočit do strany v případě potřeby - GPS - automatické přepisování - mobil appku a možnost rychle stáhnout video do mobilu - kapacitor (odolnější vůči vysokým teplotám) místo akumulátoru - to jediné garmin neumí, uvidíme co v budoucnu.... - dobrý poměr cena/výkon - rozumnou velikost - fungující podporu Ohledně kvality výstupu - přijde mi, že i ty lepší/dražší kamery mají problém s: - čitelností SPZ v noci. SPZ nečitelné v protisměru vůbec, zaparkovaná auta stěží, občas i auta před vámi, páč ty úžasné "night vision" fce to video zesvětlí a SPZ se stane přesvětlenou a nečitelnou. - čitelností SPZ při jízde v protisvětle, kdy SPZ aut před vámi jsou ve velkém stínu Za mě s Garminem spokojenost, jen bych uvítal ten kapacitor - ve vedrech se v bílé Scale teplota u čelního skla pohybuje mezi 50-60 stupni celsia a z důvodu bezpečnosti dávám při stání na slunci kameru do míst, kde tak velké vedro není.
  8. Michal T.

    Škoda SCALA

    Nejake novinky v MR2021. Personalizace 2.0 je odvazna funkce a jsem zvedav jestli bude fungovat i zpetne. Bylo by to fajn.
  9. Tak jsem s tím lehce hýbal a je to o chlup lepší. Btw. mám ještě další zcela čerstvé Bosche a ty neskáčou :D Uvidíme co Silencia, ale: - zkuším skákající gumičky máznout tekutými stěrači - zkusím grafitové gumičky. U Aerotwin stěrače je ta výměna docela snadná, a cena je zlomek oproti celým stěračům.
  10. @McMatej Ta "tvrdá" část co vede gumičku je se sklem prakticky rovnoběžně. Otázka je, jestli by po poštělování těch vodících ramen začala gumička svírat nějaký jiný úhel, nebo by stejně docházelo k nežádoucímu ohybu. Proto mě napadlo se zeptat "neskákavců", jak mají tu gumu vůči sklu postavenou :) Celý ten mechanismus je u Scaly docela schovaný, takže minimálně by se musel odebrat plastový dekl v motorovém prostoru v blízkosti čelního skla.
  11. Tak už mě ty stěrače začínají s*át. Při pomalé jízdě za autem v dešti je potřeba stírat mlhu a při častém stírání skáčou už i Bosche. Zkusím ještě objednat Valea a a jestli budou skákat i ty, dám to asi směr servis ať si hrají. Po ostřiku to je chvíli i na sucho OK, ale stačí setřít pár kapek a už to hopsá. Přijde mi, že gumička stírá proti směru a proto to skáče: Guma v klidové poloze: Guma v montážní pozici, kdy stěrač jel jen směrem nahoru: Ti kterým to neskáče - můžete prosím chválně kouknout, v jakém úhlu máte gumu při těchto polohách? @xtrack Valea i po delší době stále OK? Jestli teda byla příležitost je pořádně otestovat...
  12. Michal T.

    Škoda SCALA

    Výškově regulovatelná je pomocí odpovídající lahve s nápojem :D
  13. @boonno Taky si myslím, že je to spíš dělání si srandy z nefungujících věcí :) Jinak kolega bude brzdové světlo řešit až nebude fungovat nebo se rozsvítí nějaká chybová kontrolka. Věřím, že takto to bude mít x lidí, pokud si té vady vůbec všimnou. Mlhovka se zdála OK, víko kufru lícovalo a sedadla se mu prý nesklápějí (manuální, bílá kůže).
  14. Tak kolega ma sluzebni Scalu, prodlouzene sklo a el. viko kufru a koukam, ze ma vodu v brzdovem svetle. Takze to praska/zateka i tam, kde nejsou tak velke razy. Vsiml si toho az na moje upozorneni :)
  15. Michal T.

    Škoda SCALA

    To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. Interiér mi přijde beze změn - možná ta béžová je trochu jiná, ale tyhle fotorendery můžou dost kecat...
×
×
  • Create New...