Vypis s diagnostiky
P030000 zistene vypadky spalovania
Typ zavady 2
Symptom 10203, Stav 11101101
P130A00 potlaceni valce
Typ zavady 2
Symptom 10205, Stav 00100000
P030300; val.3 zistene vypadky spalovania
Typ zavady 2
Symptom 10593, Stav 11101101
Presne taká istá chýba ako pred 11 mesiacmi. Chyba na 3 valci. Vtedy vymenený vstrekovaci ventil a sviečka. Mechanik vrvael, že ventil neukazoval nejaku chybu ale bol tam nejaky menši tlak alebo tak nejak ale že to nieje na vymenu ventilu.
Dnes v servise ŠA skúšobné vymenené cievky ventil sviecky. Údajne všetko ok. Dali novú sviečku a domu 23km išlo auto v pohode. V servise vraveli že treba dekarbonizovat a vymenit zas vstrekovaci ventil a sviečky. Cena okolo 900eur. Čo som odmietol. Prijmaci technik vravel že zajtra bude kontaktovať vyššie oddelenie či môže SA dať nejakú spoluúčasť lebo vidia, že sa to opakuje. Ale na otazky preco prave 3 valec a čo to može sposobovať tak 100 vyhovoriek vraj to može byť aj že jazdim na spotrebu, že je ten valec pri niecom kde može dochadzať ku karbonizacii čo sa mi zda nedoverihodne. Tiež mi nieje jasne prečo dekarbonizovať ked prvu chybu to urobilo pri 22 tisic km to neverim že sa tak rychlo zaniesol motor.
Čo by ste navrhovali urobiť? Ako je možné že porucha je stále na 3 valci. Vraj je chybný ventil ale len s novou svieckou auto ide. Dokedy neviem. Neďaleko bydliska majú nejakú vodikovu dekarbonizaciu. Dať tam auto a nechať vyskúšať prečistenie? Predsa nedá sa každé 2 roky platiť cca 900e. Inač tych 900 e je aj včetne dekarbonizacie (170e čo robi ŠA) ventil vstrek 180 e , nejake tesnenie, 4ks sviečky + robota. Čiste teoreticky ak by pracu alebo material (napolovičku) zaplatila ŠA išli by ste do toho?