Zdravím, už jsem psal do 2 separátních témat, ale všechno se to tak nabaluje, že to shrnu tady v hospodě :-). Před měsícem jsem koupil roční Octavii 3 FL 2.0 TDI DSG. Je to bývalý soukromý služebák přímo ze Škody, dle Elzy nebourané ani neopravované, opticky v krásném stavu, najeto 20 000km, koupeno ve Škoda Plus
Po 2 týdnech vlastnictví jsem auto dal do AS na výměnu oleje mimo interval + se dělalo:
1) palubní deska - byla tam materiálová vada v pohledové části vepředu, Škoda uznala a vyměnila celou palubku
2) tuhá, vrzající ruční brzda - výměna lanka
3) praskající levé zrcátko při sklápění - opět výměna vnitřního mechanismu
4) všelijaké drnčení, lupání plastů v interiéru - v zásadě nevyřešeno
5) nesvítící zadní lampička - vyřešeno na 24 hodin, ale opět nesvítí
Co jsem objevil po dalších 2 týdnech po servisu:
1) Když DSG podřadí na 2ku nebo 3ku a přidám plyn, typicky kruhový objezd, tak se občas ozve klepnutí a jemně škubne (DQ381). Jinak řadí plynule a bez škubání
2) Levá přední pneumatika má sjetý vzorek o 3mm více než pravá přední. Nedokůžu si to vysvětlit, takže bude následovat kontrola přední nápravy
3) V otáčkách nad 3500 ot/min se ozývá silné drnčení z oblasti palubní desky (nově po výměně), takže opět se bude muset asi demontovat
4) pazvuky z interiéru přetrvávají i po odhlučnění schránky spolujezdce, budíků, zadního víka - je to jak 10 let staré auto
Buď jsem moc náročný perfekcionicista nebo tohle auto je páteční směna jak vyšitá :-)
Vtipný a zároveň smutný je, že sám ve Škodě pracuju a stejně nemám šanci s tím cokoli udělat, všechno řešit přes servis a jenom sledovat a čekat, co se zase objeví :-)