-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Děkuji všem za názory a rady. Zvážím pro a proti, pravděpodobně kontaktuji ještě pro porovnání další servis a nějak už to dopadne. Zvažuji také možnost auto za symbolickou částku prodat a raději se za pár měsíců pustit do hledání jiného, méně ojetého auta (pravděpodobně Fabia II) s jasnější servisní historií.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Stav zbytku je bohužel velká neznámá, ale za půl roku zmíněného dojíždění 2x16 km jsem doposud řešila jen hřebík v pneu, když nepočítám teď to motorové překvápko. Auto bych ráda používala co nejdéle, respektive pokud by jezdilo po této opravě ještě alespoň min 2-3 roky, byla bych spokojená. Prodat je také varianta, ale nemám na "lepší" ojetinu a dojíždět přes zimu do práce hromadnou a strávit tak o 3 hodiny víc času na cestě mě právě nutí přemýšlet rychle a zvažovat tu opravu, ačkoliv podle servisu bude trvat měsíc. (Bylo mi řečeno, že se na zabrušování bude posílat někam jinam). Dnes jsem ještě s chlapíkem mluvila - katalyzátor dělat nechce, pokud to nebude nutné a na můj dotaz proč spojku, tak že když už to bude rozdělané a za předpokladu, že je stále původní (což nevíme zatím) by to vyměnil. Jinak ještě podotýkám, že všechny tyto závěry učinil z mnou poskytnutých informací a jedné diagnostiky svítící kontrolky motoru, neměřil tlaky a nic dalšího. Až to rozebere, závěry můžou být jiné. 22 málo? Říkal 20 motor a 22 se spojkou... Servisák známého že prý by to zkoulel i za 15. Tyhle odhady mě trochu udivují, když motor zatím neviděl ani jeden, ale já tu nejsem odborník. Také je možné, že sám myslí něco jiného a mně prostě řekl "oprava motoru" jen proto, že jsem prostě ženská a laik dohromady a nechtěl vysvětlovat detaily.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Děkuji za názor. Co jsem pročítala ostatní témata, jedná se pravděpodobně o podpálené ventily, pokud tomu dobře rozumím. Ještě vyzpovídám servisáka a asi to nechám opravit. "Novou" ojetinu se mi nechce shánět, to bych si nepomohla.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Já tam včera měla jet na "větší diagnostiku", ale vypadlo ze mě, že ze začátku lítalo víčko. Servisák mi podal klíče a říká "tak to nemusím nic měřit, to je přetlakovaný a je na tu GO"...
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
STK je nová (dělaná před koupí tedy 19/03). Auto stálo 40 tis. Vím, pro někoho pár korun, ale pro mě velké peníze, nastupovala jsem do první práce mimo místo bydliště a potřebovala jsem přibližovadlo. Teď dám ty peníze případně také dohromady, ale zajímá mě názor zkušenějších, zda to má smysl a zda to fakt může chvíli ještě jezdit. Vím, že mi to nikdo nemůže garantovat, ale sbírám názory a nápady. Auto jako takové jezdí bez problémů, 5x týdně 2x 16 km z práce a do práce (tedy alespoň já jako laik problémy nevidím, neslyším) Ale tím, že je to delší trasa, tak to může kdykoliv vypovědět službu - dle info servisu. Zda je i s kat. netuším, servisák říkal motor a spojka - 22 tis.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Dobrý den, prosím o radu. Před 6 měsíci jsem kupovala z nouze Fabii 1 (2004), 1.2 htp, 40 kW, najeto 210 tis. Koupeno stylem známý známého má známého. Jak už to bývá, napálila jsem se. Hned po dvou týdnech začalo lítat pod kapotou víčko od oleje - vyřešeno od prodávajícího novým víčkem a těsněním. Před měsícem začala problikávat kontrolka motoru, poté už svítila plynule. V servisu chyba vymazána a dostala jsem po diagnostice info, že když svítí kontrolka, jede motor na dva válce a vzhledem k informaci o vystřelovacím víčku mi bylo řečeno, že je motor natlakovaný a prostě je všechno špatně. Prý je div, že s takovým nájezdem ještě jezdí. Servisák se divil, že jsem zmínila vrakoviště a doporučuje opravu v hodnotě 22 tis - motor a spojka s tím, že s novým bych klidně ještě dalších 100 tic km najela. Prý je to u tohoto motoru zcela bězné, že se takto vše mění. Má zcela laická otázka - co byste mi doporučili? Děkuji a snad jsem neodborným popisem problému neurazila moc odborníků.
MilenaK
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva