Přejít na obsah

MilenaK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení MilenaK

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji všem za názory a rady. Zvážím pro a proti, pravděpodobně kontaktuji ještě pro porovnání další servis a nějak už to dopadne. Zvažuji také možnost auto za symbolickou částku prodat a raději se za pár měsíců pustit do hledání jiného, méně ojetého auta (pravděpodobně Fabia II) s jasnější servisní historií.
  2. Stav zbytku je bohužel velká neznámá, ale za půl roku zmíněného dojíždění 2x16 km jsem doposud řešila jen hřebík v pneu, když nepočítám teď to motorové překvápko. Auto bych ráda používala co nejdéle, respektive pokud by jezdilo po této opravě ještě alespoň min 2-3 roky, byla bych spokojená. Prodat je také varianta, ale nemám na "lepší" ojetinu a dojíždět přes zimu do práce hromadnou a strávit tak o 3 hodiny víc času na cestě mě právě nutí přemýšlet rychle a zvažovat tu opravu, ačkoliv podle servisu bude trvat měsíc. (Bylo mi řečeno, že se na zabrušování bude posílat někam jinam). Dnes jsem ještě s chlapíkem mluvila - katalyzátor dělat nechce, pokud to nebude nutné a na můj dotaz proč spojku, tak že když už to bude rozdělané a za předpokladu, že je stále původní (což nevíme zatím) by to vyměnil. Jinak ještě podotýkám, že všechny tyto závěry učinil z mnou poskytnutých informací a jedné diagnostiky svítící kontrolky motoru, neměřil tlaky a nic dalšího. Až to rozebere, závěry můžou být jiné. 22 málo? Říkal 20 motor a 22 se spojkou... Servisák známého že prý by to zkoulel i za 15. Tyhle odhady mě trochu udivují, když motor zatím neviděl ani jeden, ale já tu nejsem odborník. Také je možné, že sám myslí něco jiného a mně prostě řekl "oprava motoru" jen proto, že jsem prostě ženská a laik dohromady a nechtěl vysvětlovat detaily.
  3. Děkuji za názor. Co jsem pročítala ostatní témata, jedná se pravděpodobně o podpálené ventily, pokud tomu dobře rozumím. Ještě vyzpovídám servisáka a asi to nechám opravit. "Novou" ojetinu se mi nechce shánět, to bych si nepomohla.
  4. Já tam včera měla jet na "větší diagnostiku", ale vypadlo ze mě, že ze začátku lítalo víčko. Servisák mi podal klíče a říká "tak to nemusím nic měřit, to je přetlakovaný a je na tu GO"...
  5. STK je nová (dělaná před koupí tedy 19/03). Auto stálo 40 tis. Vím, pro někoho pár korun, ale pro mě velké peníze, nastupovala jsem do první práce mimo místo bydliště a potřebovala jsem přibližovadlo. Teď dám ty peníze případně také dohromady, ale zajímá mě názor zkušenějších, zda to má smysl a zda to fakt může chvíli ještě jezdit. Vím, že mi to nikdo nemůže garantovat, ale sbírám názory a nápady. Auto jako takové jezdí bez problémů, 5x týdně 2x 16 km z práce a do práce (tedy alespoň já jako laik problémy nevidím, neslyším) Ale tím, že je to delší trasa, tak to může kdykoliv vypovědět službu - dle info servisu. Zda je i s kat. netuším, servisák říkal motor a spojka - 22 tis.
  6. Dobrý den, prosím o radu. Před 6 měsíci jsem kupovala z nouze Fabii 1 (2004), 1.2 htp, 40 kW, najeto 210 tis. Koupeno stylem známý známého má známého. Jak už to bývá, napálila jsem se. Hned po dvou týdnech začalo lítat pod kapotou víčko od oleje - vyřešeno od prodávajícího novým víčkem a těsněním. Před měsícem začala problikávat kontrolka motoru, poté už svítila plynule. V servisu chyba vymazána a dostala jsem po diagnostice info, že když svítí kontrolka, jede motor na dva válce a vzhledem k informaci o vystřelovacím víčku mi bylo řečeno, že je motor natlakovaný a prostě je všechno špatně. Prý je div, že s takovým nájezdem ještě jezdí. Servisák se divil, že jsem zmínila vrakoviště a doporučuje opravu v hodnotě 22 tis - motor a spojka s tím, že s novým bych klidně ještě dalších 100 tic km najela. Prý je to u tohoto motoru zcela bězné, že se takto vše mění. Má zcela laická otázka - co byste mi doporučili? Děkuji a snad jsem neodborným popisem problému neurazila moc odborníků.
×
×
  • Vytvořit nový...