Stav zbytku je bohužel velká neznámá, ale za půl roku zmíněného dojíždění 2x16 km jsem doposud řešila jen hřebík v pneu, když nepočítám teď to motorové překvápko. Auto bych ráda používala co nejdéle, respektive pokud by jezdilo po této opravě ještě alespoň min 2-3 roky, byla bych spokojená. Prodat je také varianta, ale nemám na "lepší" ojetinu a dojíždět přes zimu do práce hromadnou a strávit tak o 3 hodiny víc času na cestě mě právě nutí přemýšlet rychle a zvažovat tu opravu, ačkoliv podle servisu bude trvat měsíc. (Bylo mi řečeno, že se na zabrušování bude posílat někam jinam). Dnes jsem ještě s chlapíkem mluvila - katalyzátor dělat nechce, pokud to nebude nutné a na můj dotaz proč spojku, tak že když už to bude rozdělané a za předpokladu, že je stále původní (což nevíme zatím) by to vyměnil. Jinak ještě podotýkám, že všechny tyto závěry učinil z mnou poskytnutých informací a jedné diagnostiky svítící kontrolky motoru, neměřil tlaky a nic dalšího. Až to rozebere, závěry můžou být jiné. 22 málo? Říkal 20 motor a 22 se spojkou... Servisák známého že prý by to zkoulel i za 15. Tyhle odhady mě trochu udivují, když motor zatím neviděl ani jeden, ale já tu nejsem odborník. Také je možné, že sám myslí něco jiného a mně prostě řekl "oprava motoru" jen proto, že jsem prostě ženská a laik dohromady a nechtěl vysvětlovat detaily.