Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

maldapm

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. maldapm odpověděl na Sabiza's téma v Ostatní
    Malarkey: Dospel jsem k podobnemu zaveru a spis kouknu po jine. Byla to sice 1,4 v peknem stavu za adekvatni penize, na trhu je jich ale tolik, ze nema smysl resit jakekoliv pochybnosti. I kdyz to bude nejspis s nejakym priplatkem a treba 1,5.
  2. maldapm odpověděl na Sabiza's téma v Ostatní
    Clerfayt: Moc pekny kousek :-) Pro rodinu ale radsi kombika. M
  3. maldapm odpověděl na Sabiza's téma v Ostatní
    Pawouk: Ptám se tu spíš na zkušenosti/názor. Výrobce se samozřejmě budu ptát taky, ale dozvěděl jsem se to včera v 5 odpoledne a pochybuju, že mi někdo něco řekne dřív jak v pondělí.. M
  4. maldapm odpověděl na Sabiza's téma v Ostatní
    Ahoj všem, jdu si pro radu. Mám vybranou OIII, 2017, 1.4 TSI s DSG7 a nájezdem necelých 40k km. Auto jako nové, v super mechanickém i optickém stavu. Měl zbývat rok tovární záruky. A v tom je háček - těsně před podpisem kupní smlouvy jsme při kontrole zjistili, že v systému Škodovky není záznam o prohlídce po 2 letech v elektronické servisní knize, ani není k dispozici faktura. Původní majitel si udělal "prohlídku", resp. výměnu oleje po 2 letech sám. Ačkoliv tvrdí, že dělal výměny oleje po 15k km (shodou okolností původního majitele znám a nemám důvod mu nevěřit), tak to bohužel znamená, že nedodržel servisní plán určený výrobcem. Prodejce nabízí "náhradní" záruku od Škoda Plus (Gold+), která má ale v podmínkách taky dodržení servisního plánu. Tak a teď co mě zajímá: i když je to auto fakt v pěkném stavu, když se něco na autě vysype (DSG, Bolero) - je tato chybějící prohlídka důvodem k neuznání čehokoliv na záruku? Díky za rady. M

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.