Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Sabiza

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    2 201
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    20

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Sabiza naposledy zvítězil 3. Únor

Sabiza nejvíce like obsah!

Popularita

929 Výborná

O uživateli Sabiza

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 20.11.1992

Návštěvy profilu

3 649 zobrazení profilu
  1. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Jasně, s tím souhlasím. Osobně jsem to viděl na Praze 8, když jsem tam ještě bydlel. Na Kobylisích prázdno, v Bohnicích plno. No... možná je čas zažádat v práci o parkovací místo.
  2. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Uff. No, oni jednu dobu právě jednali o tom, že by na Praze 11 udělali taky modré zóny. Jsem rád, že jim to neprošlo, protože nebyla zrovna ona strana zvolena. Ač je na Chodově obrovský Park and Ride, tak polovina míst je vždy nevyužitá a parkoviště zavírají. Nevím proč...
  3. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Kde to bude, prosím?
  4. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Buď v pohodě. Škodovka slíbila, že vybuduje v ČR 7000 stanic na nabíjení. Mimochodem, ta špinavá energie není až tak špinavá. Dneska už ne. Ale chtělo by to trochu více investovat do jádra.
  5. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Jakékoli řešení emisí je žádoucí. To, že automobilky jdou cestou nejmenší práce, tedy snižováním objemů, je věc druhá. Začalo to u koncernu, kdo ví, kde to skončí. Na druhou stranu stále existuje dost automobilek, které mají solidní objemy motorů (stále koupíš benzínové i naftové třílitry). Kdo chce větší objem, bude muset sáhnout k jiným, nejspíše americkým značkám. Ono vezmi si to i z jiného pohledu. Evropská automobilka vynaloží extrémní množství peněz, které ty nedokážeš nakopírovat ani na kopírce, do vývoje třeba pětilitrového motoru. Dá to do aut vyšší třídy a kolik bude prodejů? Kolik jsi viděl na cestách třeba Audi A8 s motorem 6.3? Těch limuzín moc v oběhu nebude. Není na to prostě dostatečná kupní síla. Píšeš o konkurenceschopnosti, což je fajn, ale musíš na to koukat trochu jinak. Pokud se budeme bavit o tom, že někdo bude chtít importovat své zboží do EU, bude muset splňovat stejné normy a limity, jako výrobce v EU, který zboží vlastně jen převáží ze státu do státu. Stejně tak bude výrobce, který exportuje mimo EU, muset respektovat a dodržovat normy a limity v zemi, do které importuje. Opravdu to není tak, že čínská firma může do EU importovat všechno bez jakéhokoli omezení a pravidel. Pokud nedodržuješ normy, nemáš tady co dělat a nesmíš to prodávat. To je třeba taky důvod, proč má drtivá většina čínských prodejců evropské certifikace na prodej věcí (krásným příkladem je Alibaba, kde kupuješ věci pro výrobu dalších věcí). A co se týče přirozeného vývoje - ten nikdy nebyl. Vývoj byl vždy určován dle požadavků a nutnosti trhu. Kdy byly MPI bez filtru laciné? Merkelová ani Macron ovšem EU nic nediktují. Mohou mít určité názory a nápady, ale tím to končí. Nařízení, doporučení a další věci schvalují dva orgány - Evropský parlament a Rada EU. Do Rady EU si zvolit zástupce nemůžeš, ale můžeš jejich pozdější zvolení ovlivnit například tím, že půjdeš k volbám do Evropského parlamentu, které jsou teď v květnu. To, že lidi neustále prskají na EU, ale k volbám přijde 18.2 % voličů, je směšné.
  6. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Motáš tak trochu dvě rozdílné věci. EU nejde o blaho světa, jde jim o tom, aby se snížili emise hlavně na lokální úrovni. Celý problém s emisemi je takový, že vadí hlavně obyvatelům ve městech a to hlavně v době inverze. Emisní normy pro lodní dopravu ovšem nemůže řešit pouze EU, ale celosvětová fóra a mezinárodní námořní organizace. A taky se to děje. Od roku 2020 jsou nastavena nová pravidla. Emisní stupeň Euro má specifický průběh testování a když se podíváš na metodiku a výsledky, přijdeš na to, že průměrná rychlost po konci testování není vyšší než 50 km/h. Proč? Protože jde hlavně o to, aby auta nekazila vzduch ve městě. Proto máme v autech filtry pevných částic a proto se taky ty filtry čistí od určité rychlosti (a často i otáček). Je přeci úplně jasné, že kdyby šlo o kompletní vyčištění od emisí, nemohlo by se spouštět čištění filtrů a my je museli měnit každých X tisíc kilometrů. A když mi dáš pár hodin, až se konečně probudím, klidně Ti to vysvětlím znovu a více technicky.
  7. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    S tímdle jdi tady do hajzlu, toto si řeš u profilu Okamury.
  8. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Šéf má prej narozeniny. Tak hodně štěstí.
  9. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    https://www.garaz.cz/clanek/infiniti-se-stahuje-z-trhu-eu-muzou-za-to-emisni-limity-21001341?dop-ab-variant=5&seq-no=1&source=hp Bude Nissan následovat?
  10. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Trochu mimo téma. Fakt skvělý rozhovor. https://video.aktualne.cz/dvtv/zachranka-vyjizdi-k-blbostem-jde-o-penize-lidi-to-nici-je-to/r~6671f32a45c011e9ae850cc47ab5f122/
  11. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/oliver-stefani/r~d03f7a0e449211e9a049ac1f6b220ee8/r~f461bf660d1811e9b9390cc47ab5f122/
  12. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Jako představa, že se to bude dodržovat i v Praze je směšná. Bychom se nikdy nikam nedostali.
  13. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    MP má mít pravomoc maximálně tak pokutovat čoklomrdy za to, že neberou po těch svých zmrdech hovna. Na silnici se srát nemají.
  14. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    https://www.garaz.cz/clanek/audi-a1-30-tfsi-za-krasu-se-plati-draze-21001306?dop-ab-variant=4&seq-no=2&source=hp Milion za 1.0 TFSI.
  15. Sabiza

    Clintův pirátský klub II

    Klasická česká média, která převezmou zprávu pozdě a ještě špatně... https://www.theverge.com/2019/3/11/18259580/tesla-price-hike-stores-reversal
×