Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    81 topics v tomto fóru

    1. Koupe ojete OIII

      • 182 odpovědí
      • 15 697 zobrazení
    2. Škoda Octavia III facelift

      • 2 354 odpovědí
      • 213 719 zobrazení
      • 2 566 odpovědí
      • 209 038 zobrazení
    3. Čínská OIII FL

      • 41 odpovědí
      • 3 393 zobrazení
      • 454 odpovědí
      • 66 846 zobrazení
      • 33 odpovědí
      • 29 638 zobrazení
    4. Octavia III

      • 6 615 odpovědí
      • 689 526 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 19 107 zobrazení
      • 1 465 odpovědí
      • 115 476 zobrazení
    5. Octavia III SCOUT

      • 275 odpovědí
      • 32 639 zobrazení
    6. MR2017

      • 73 odpovědí
      • 18 035 zobrazení
    7. Srazy OIII

      • 1 odpověď
      • 3 258 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 407 zobrazení
    8. Doba výroby

      • 450 odpovědí
      • 59 294 zobrazení
    9. MR 2019

      • 35 odpovědí
      • 2 927 zobrazení
    10. DSG vs manuál

      • 336 odpovědí
      • 23 807 zobrazení
    11. Key upgrade

      • 52 odpovědí
      • 3 819 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 537 zobrazení
    12. OIII vs konkurence

      • 497 odpovědí
      • 39 735 zobrazení
      • 158 odpovědí
      • 25 182 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 877 zobrazení
    13. studené auto a dálnice

      • 6 odpovědí
      • 1 333 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 2 423 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 274 zobrazení
      • 66 odpovědí
      • 8 603 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
      • Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku  ....  
    ×