Jump to content

    94 topics in this forum

      • 34 replies
      • 44,049 views
      • 1,518 replies
      • 129,552 views
      • 62 replies
      • 26,538 views
      • 634 replies
      • 100,155 views
      • 2,634 replies
      • 233,338 views
    1. MR 2020

      • 39 replies
      • 2,365 views
    2. Koupe ojete OIII

      • 361 replies
      • 37,361 views
      • 2,426 replies
      • 273,766 views
    3. Octavia III

      • 6,617 replies
      • 710,674 views
    4. Octavia III SCOUT

      • 275 replies
      • 38,953 views
    5. Srazy OIII

      • 1 reply
      • 4,625 views
      • 0 replies
      • 4,578 views
      • 8 replies
      • 196 views
      • 14 replies
      • 385 views
      • 1 reply
      • 152 views
      • 17 replies
      • 1,192 views
    6. MR 2019

      • 199 replies
      • 25,892 views
    7. Key upgrade

      • 60 replies
      • 10,053 views
    8. Dodací lhůty OIII

      • 470 replies
      • 71,695 views
      • 3 replies
      • 383 views
    9. Nádrž - kolik tankujete?

      • 222 replies
      • 63,804 views
      • 7 replies
      • 926 views
    10. Štatistika km

      • 35 replies
      • 6,983 views
    11. OIII vs konkurence

      • 498 replies
      • 46,508 views
      • 19 replies
      • 3,386 views


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potrebné veci aby neboli neskoršie problémy.. viete mi niekto vysvetliť kde je problém? Dočital som sa niekde ze by sa mohlo jednať o zlom snímači diferenčného tlaku.. ibaže každý kto s tým mal problém tak mu vyhadzovala kontrolka dpf motora a žhavenia.. mne nič nesvieti ani mi dpfko nikdy nesvietilo vsetko ide ako má.. btw.. asi v rovnaký týžden kedy začalo často regenerovat tak mi zrejme odišli výrivé klapky v sani po naštartovaní mi tam začali šuchať asi prvych cca 10sekund potom to prestalo.. vytiahol som šteker z klapky a odvtedy to nerobí žiadna kontrolka ani nesvieti ( samozrejme vo vcds su chyby klapky ale všetko ide bez problémov) dnes poobede auto napichnem nia diagnostiku a uvidím či tam bude niečo zvlaštne
      • Dík za odpoveď. Po facelifte 1.4 TDI PD. Vieš mi taký modul (čo je na trhu) doporučiť?
      • Podle me těžko povedet. Záleží na co to člověk chce a jak s tím bude primárně zacházet. Me například akorát odešlo turbo a myslím, ze nebýt přehrání SW, nemusel bych kupovat nové. Když se tomu dává, někde si to někdy něco vezme a nemusí to být nutne vždy jen turbo. Celá rada jiných konsekvenci.   Otázka je ale jiná? Udelal bych to znovu? Jasne ze ano a také ze udělám. Chystám se na dieselové RS 4x4 135 kw 6 dsg a přehrání SW bude jedna z prvních věci. Podle me to za to stojí. Kdo chce mít narachlejsi opici, musí koupit víc banánu :). 
      • Zdravím,   chtěl jsem se zeptat. Uvažuji o chipu na 135Kw s 6st DSG nájezd 151 000 Km. Nevím, ale zdali už auto nemá na takový chip zbytečně vysoký nájezd km a tedy nehrozí nějáké nebezpečí poruchy? Co myslíte?   Díkyw
      • Díky za informace o motoru. Nějak mě ten masochizmus nepustil a rozhodl jsem se vyměnit motor. Až bude dokonáno (snad úspěšně), udělám rozborku mrtvého motoru a pokud bude zájem, nějaké fotky sem přidám - rychlá inspekce třetího válce ukázala zaolejovanou a zničenou zapalovací svíčku s chybějící uzemňovací elektrodou a patou izolátoru, olejem zalité sací ventily (v uzavřeném stavu) a na povrchu pístu není vidět nic jiného než hladina oleje. Jinak jsem se poslední dobou snažil zjistit nějaké další info o podobných závadách maloobjemových TSI od různých mechaniků z okolí. Víceméně zkušenosti žádné, páč většina z nich odmítá tyto motory opravovat.    Nevíte někdo, jaká by mohla být šance, že to vše přežil katalyzátor? S vyndaným motorem a převodovkou je k němu velmi dobrý přístup, jen se mi to nechce preventivně měnit, když díl od Bosalu stojí cca 12k CZK. Jak uvádím výše, v posledních chvílích motoru se projevil onen varovný zápach síry / zkažených vajec.  
    ×