80 topics v tomto fóru

  1. Škoda Octavia III facelift

    • 2 332 odpovědí
    • 204 077 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 27 503 zobrazení
  2. Koupe ojete OIII

    • 153 odpovědí
    • 12 733 zobrazení
  3. Octavia III

    • 6 615 odpovědí
    • 687 088 zobrazení
    • 438 odpovědí
    • 62 285 zobrazení
    • 2 532 odpovědí
    • 203 298 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 18 111 zobrazení
    • 1 465 odpovědí
    • 113 750 zobrazení
  4. Čínská OIII FL

    • 15 odpovědí
    • 1 542 zobrazení
  5. Octavia III SCOUT

    • 275 odpovědí
    • 31 486 zobrazení
  6. MR2017

    • 73 odpovědí
    • 17 353 zobrazení
  7. Srazy OIII

    • 1 odpověď
    • 3 040 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3 208 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 116 zobrazení
  8. DSG vs manuál

    • 304 odpovědí
    • 20 429 zobrazení
  9. Doba výroby

    • 447 odpovědí
    • 56 863 zobrazení
  10. Key upgrade

    • 44 odpovědí
    • 2 440 zobrazení
  11. OIII vs konkurence

    • 497 odpovědí
    • 38 567 zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 23 882 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 592 zobrazení
  12. studené auto a dálnice

    • 6 odpovědí
    • 1 071 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 1 808 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 920 zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 7 998 zobrazení
  13. Dolití nafty z kanystru

    • 26 odpovědí
    • 10 360 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky, akorát já mám před FL o2 i před FL sedačky, bude to stejný? A to propojení B397 a B406. Jak zjistím který vodič to bude ve svazku to bude?
    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. Nevíte někdo co to znamená, díky.
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry?