Jump to content

114 topics in this forum

    • 647 replies
    • 153.4k views
  1. Koupe ojete OIII 1 2 3 4 19

    • 470 replies
    • 76.5k views
    • 2.6k replies
    • 274.8k views
  2. Octavia III SCOUT 1 2 3 4 11

    • 274 replies
    • 55.4k views
    • 65 replies
    • 41k views
    • 37 replies
    • 69.5k views
  3. MR 2020 1 2 3 4

    • 85 replies
    • 19.8k views
    • 2.2k replies
    • 331.5k views
    • 1.5k replies
    • 156.7k views
  4. Octavia III 1 2 3 4 264

    • 6.6k replies
    • 769.1k views
  5. Srazy OIII

    • 1 reply
    • 8k views
    • 0 replies
    • 7.8k views
    • 8 replies
    • 921 views
    • 0 replies
    • 172 views
    • 2 replies
    • 252 views
    • 5 replies
    • 852 views
    • 6 replies
    • 562 views
  6. Key upgrade 1 2 3

    • 74 replies
    • 23.7k views
    • 9 replies
    • 2.5k views
    • 1 reply
    • 496 views
  7. Štatistika km 1 2

    • 38 replies
    • 12.1k views
  8. Xenony ano alebo nie 1 2

    • 48 replies
    • 11.4k views
    • 9 replies
    • 2.4k views
    • 4 replies
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 956 views


  • Aktuální příspěvky

    • Nie "od" ale "po". Meraj od vrchu. Ak si netrufas, od toho su servisy
    • @petulko klucka je plast. Tam sa to da podla mna uplne lahko opravit. Ale to by som neriesil a ak sa nemylim, to mas sluzobne, tak to uz duplom nie
    • Zdravím,   nedávno jsem koupil jedničkového Superba, 2,5 TDI, 120kW. Při jizdé nad 80 km/h mi začne každých, přibližně, 5 minut problikávat osvícení interiéru. Myslím tím podsvícení ovládání zrcátek, seřizování zrcátek, a ostatní tlačítka. V neposlední řadě, rozsvítí se kontrolka "Emise, do dílny". (V autě je také rádio Škoda Rhapsody, je možné, že je na vině to rádio?) Předpokládám chybu někde v elektrice, ale opravdu tomuhle nerozumím. Toť také důvod, proč píšu.   Problikáváním myslím - zhasnutí a za necelou vteřinu opět rozsvícení. Auto také ztratí výkon na přibližně stejnou dobu. Tyhle události na sobě ale nejsou závislé. Problikávání probíha častěji než ztráta výkonu. V mém slovníku ztráta výkonu = držím plyn pořád stejně, plyn najednou jak kdyby se odpojil.   Předem všem díky za pochopení a za případnou radu, jak tohle řešit. 
    • Děkuju za odkaz. Už jsem si stáhnul.   Jsem asi technickej retard, ale nějak to nechápu.   A = 456 s tolerancí 50 mm. To A se začíná měřit od nějaké přerušované čáry (ale není vyznačeno jak vysoko se nachází), to si to mám změřit od skla dolů? Ale stejně z toho nevyplývá kde má paprsek končit nebo ano? To tam nemohli rovnou napsat, že paprsek má končit ve výšce XY od dolního okraje okna? Fakt promiňte, ale technika mne neživí, naopak jsem úplně na druhé straně technicko - humanitního spektra, v docela "ne/oblíbeném" povolání.
×
×
  • Create New...