Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    81 topics v tomto fóru

    1. Koupe ojete OIII

      • 182 odpovědí
      • 15 819 zobrazení
    2. Škoda Octavia III facelift

      • 2 354 odpovědí
      • 214 249 zobrazení
      • 2 566 odpovědí
      • 209 312 zobrazení
    3. Čínská OIII FL

      • 41 odpovědí
      • 3 415 zobrazení
      • 454 odpovědí
      • 67 001 zobrazení
      • 33 odpovědí
      • 29 726 zobrazení
    4. Octavia III

      • 6 615 odpovědí
      • 689 829 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 19 143 zobrazení
      • 1 465 odpovědí
      • 115 576 zobrazení
    5. Octavia III SCOUT

      • 275 odpovědí
      • 32 690 zobrazení
    6. MR2017

      • 73 odpovědí
      • 18 057 zobrazení
    7. Srazy OIII

      • 1 odpověď
      • 3 264 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 411 zobrazení
    8. Doba výroby

      • 450 odpovědí
      • 59 402 zobrazení
    9. MR 2019

      • 35 odpovědí
      • 3 028 zobrazení
    10. DSG vs manuál

      • 336 odpovědí
      • 23 896 zobrazení
    11. Key upgrade

      • 52 odpovědí
      • 3 864 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 552 zobrazení
    12. OIII vs konkurence

      • 497 odpovědí
      • 39 782 zobrazení
      • 158 odpovědí
      • 25 229 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 889 zobrazení
    13. studené auto a dálnice

      • 6 odpovědí
      • 1 341 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 2 457 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 286 zobrazení
      • 66 odpovědí
      • 8 642 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
      • Ahojte, je to jednoduché mechoš kam jezdím já i otec přes 5 let je dobrý. Ale prohlásil ze 40k za novou diagnostiku nedá ze se mu to nevyplatí. Takže u aut shruba 20015 a výše s tím nic neudělá. Jsem teď  rok po výměně LL takže auto ještě neupozornuje na nutnost výměny, ale je idální čas přejít na pevný interval. Takze bud sezenu jiný dobrý servis coz bude problém :(, nebo pro jedou zajedo do Škodovky s tím že si matroš dodám a zaplatím jen práci. Záruku to už nemá takže jim to může být jedno..
    ×