Přejít na obsah

Mardako

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1344 zobrazení profilu

Oznámení Mardako

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

9

Popularita

  1. Myslim, že je to přesně ono. Vyměň to je to pár korun.
  2. Otevřu víčko a při polovině nádrže valí benzin ven hlavne po ránu když se začne oteplovat. fakt to ale teče proudem. kdyz auto stojí z kopce tak nic neteče. Prochazel jsem spoustu servisních rozkresů a klasický uhlíkový filtr jsem tam neviděl. Jestli těm přetlak tedy neodchází přes víčko ?
  3. Ahoj Mel jsi auto už v servisu Jsem v Chorvatsku a celou cestu jsem cítil benzin. otevřu víčko a proud benzinu z nádrže i když auto stojí pořad odkapavá . Nemate někdo číslo toho filtru nebo kde ten filtr je?
  4. Ahoj Děla mi to úplně stejně Kdyz otevřít víčko tak si to foukne Dokonce když se v létě hodně ohřívá vzduch tak při skoro plné nádrži trochu kape kolem víčka a vedle auta byl cítit benzín Děla to jenom na rovině. Ale kdo by řešil kapku benzinu při té spotřebě 😃 Po otevření klapky u nádrže je to pod víčkem mokré
  5. Karbonuje to celkem slušně po 130 tisících jsem sání celé rozebral a čistil sací kanály v hlavě Jsou tu i fotky .
  6. Ovládá ventil na posunuti vačky do druhé polohy .Asi na menší zdvih ventilů. U mě bylo po nastartovaní a po mírném ohřátí motoru asi 5 s bylo slyšet takové zacvakání a pak to začalo prskat do výfuku. Dnes jsem byl na výletě 150 km a motor přede jak kočka. Po vynechávání ani památka. Než jsem ho namontoval tak jsem ho napojil jenom na dráty abych věděl co dělá a právě v době kdy začal motor prskat , tak se z magnetu vysunula ovládací tyčka , která zatlači na ventil.
  7. Ahoj Bajky vyměnil jsem ten magnet a je po problemu. Diky za radu .
  8. Tak moje problemy s kolisanim otáček zřejmě vyřešeny Dělá to magnet na boku motoru. vyměnil jsem to za Ina In 427003410 Motor se uklidnil a klesly volnoběžné otáčky Blbost za 800 😀
  9. Mě to taky asi blbě těsní je to celé od oleje Kod víčka asi 06k 103 485 D
  10. Ahoj Váha je na plastové trubce od chladiče ke klapce sání, těsně před klimakompresorem Ten ventil byl který? Z boku motoru vpravo a nebo zepředu vlevo na hlavě? Zatím to kucká pořád stejně, ale jenom na volnoběh, při jizdě nic nepozoruji Ventil vackoveho hridele.pdf hlava valcu 2.pdf hlava valcu1.pdf váha vzduchu.pdf
  11. Ahoj prosím tě to jsi vyměnil ty elektromagnety co jsou z boku motoru vidět a nebo vnitřky( kovové přepouštěci přestavovače ) ?
  12. Ahoj nemám Sportline ale L@K a mám ho
  13. Jo to bude ono, ale co s tím? 😀
  14. na diagnostice mám hlášku : obvod snímače teploty kapaliny vysoký signál bylo blbě zapojené čidlo na chladiči ve spodní části . Nic méně po první projižďce ten termoregulator asi bude fakt potřebovat kalibraci diagnostikou protože motor teplotu při rychle jízdě na šestku neudržel. Teplota oleje spadla na 70 . vyčišteni vstriků: čekal jsem zázrak ale ten se nestal , motor kucká dál. Nepravidelny chod je jenom někdy. Na volnoběh v motoru něco zacvaka a začne to kuckat. Za chvíli znovu a motor se uklidní a krásně drží volnoběh. Tak že to bude mít nějakou spojitost s přestavovačem vačky. ztr00@ to jsem tě asi moc nepotěšil co ? rozebrat to jde celkem jednoduše nic na tom není, ale záleží na zručnosti každého. i vstřiky šly celkem dobře vyndat. Každopádně to vyčištění ventilů je potřeba. Teď se chystám na výměnu elektro snímače na sací váčce na pravé straně motoru na viku rozvodů. Něco to přece být musí. Jo a ještě svíčky jsem neměnil
×
×
  • Vytvořit nový...