No už jí kopu po roce a půl raději dopředu hrobeček. Nikdy nevíš kdy to přijde. Na garančce mi dělali test, prej je potřeba baterku dobít, jinak je prej OK.
Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V.
Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V.
Tak to jste na tom ještě dobře, já mam baterii týden po nabití nabiječkou každé ráno mezi 39 - 49 %. Baterka stará rok a půl. Jedu na hory, tak startovací kabely to jistěj. Asi už je baterka KO protože auto dobijí skoro stále 14,6 14,8.
Dostal jsem odpověď od profika na dotaz ohledně mojí baterie.
Pravděpodobně bude v baterii pokročilá sulfatace a zvýšený vnitřní odpor. EFB je sice baterie pro start-stop nicméně jde pořád o obyčejnou olovokyselinovou baterii. Napětí na svorkách musí být nejméně 12,50V. Cokoliv pod je špatně. Jestli jsem správně četl tak jste dobíjel EFB+ baterii na režim AGM? EFB+ dobíjet stejně jako obyčejnou autobaterii. Ohledně dobíjení, nemá náhodou vaše auto rekuparaci? Režim dobíjení tomu odpovídá.
Start stop mam vypnutej, tak že po nastartování se musim rozjed na cca 6km/h a po následném zastavení se mi deaktuvuje jako kdybych
zmáčknul tlačítko na jeho vypnutí. Jinak jde normálně oládat, vypínat zapínat. Je to super. Dělal mi to chlapík V Praze.
Asi už to znáte, ale pro jistotu
https://www.stualarm.cz/z12809-start-stop-deaktivace-vw-audi-seat-skoda-do-obd-ssm-vw02
https://www.stualarm.cz/z13328-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-plug-play-ssm-vw01pnp
https://www.stualarm.cz/z12225-start-stop-pamet-vw-audi-seat-skoda-ssm-vw01
Já jsem zvědavej jak mi baterka dlouho vydrží, ale podle mě záruku nepřežije, každé ráno 12,2 a než nastartuju tak pod 12V. U předchozího auta se mi baterie nafoukla a nešla vyndat, prej jsem měl štěstí že nepraskla.
https://www.youtube.com/watch?v=tskO8TyVBA4