184 topics v tomto fóru

    1. Autobaterie

      • 99 odpovědí
      • 9 583 zobrazení
      • 1 780 odpovědí
      • 294 867 zobrazení
    2. Adaptivní tempomat

      • 207 odpovědí
      • 36 381 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 119 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 636 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 237 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 137 zobrazení
      • 132 odpovědí
      • 8 984 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 227 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 186 zobrazení
      • 100 odpovědí
      • 19 816 zobrazení
      • 136 odpovědí
      • 19 001 zobrazení
      • 377 odpovědí
      • 68 598 zobrazení
      • 70 odpovědí
      • 25 231 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 2 254 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 700 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 262 zobrazení
    3. Parkovací kamera

      • 119 odpovědí
      • 25 516 zobrazení
    4. Klasický tempomat

      • 43 odpovědí
      • 9 910 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 3 263 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 751 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 386 zobrazení
    5. Drive profile

      • 6 odpovědí
      • 717 zobrazení
      • 61 odpovědí
      • 5 094 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 315 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.