180 topics v tomto fóru

    • 1 734 odpovědí
    • 285 034 zobrazení
  1. Autobaterie

    • 92 odpovědí
    • 8 743 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 201 zobrazení
  2. Adaptivní tempomat

    • 197 odpovědí
    • 34 434 zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 24 352 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 1 563 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 519 zobrazení
  3. Ovladač světel

    • 0 odpovědí
    • 112 zobrazení
  4. Parkovací kamera

    • 119 odpovědí
    • 24 453 zobrazení
  5. Klasický tempomat

    • 43 odpovědí
    • 9 407 zobrazení
    • 128 odpovědí
    • 17 660 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 2 904 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 519 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 242 zobrazení
  6. Drive profile

    • 6 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 4 559 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 173 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 504 zobrazení
  7. Front Assistant

    • 113 odpovědí
    • 28 214 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 932 zobrazení
  8. Výběr diagnostiky pro OIII (kabel, sw)

    • 31 odpovědí
    • 2 854 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 336 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 824 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 392 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 228 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?