Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sadaz

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Oživuji téma, na radu známého mechanika jsem shodil ventilové víko a zkontroloval typ použitých vstřikovačů. Servis co opravu prováděl, použil vstřiky z motoru BLS (euro 5) s jinými charakteristikami. Ještě výměna neproběhla, ale na 99% bude závada v tomto.
  2. Dobrý den všichni, přibližně rok řeším zapeklitý problém s 1.9 TDI PD AXR 2008, najeto 380tis. km. Symptomy: Volnoběžná spotřeba cca 1,1 l Spotřeba dlouhodobá přes 10 litrů - jedná se o spotřebu z palubního počítače, reálnou jsem zatím neměřil Nízký výkon, auto jede řekl bych méně než 1.9 TDI 66kW a chybí rychlá odezva plynu Auto nekouří Vývoj situace: Do cca 370000km auto jelo jak drak Od 370tis postupné zhoršování kouřivosti, výkon OK Výměna vstřiků (za použité, ale údajně dobré), vačky, hadroštělů, oleje (snad filtrů) a rozvodů Po vyzvednutí ze servisu - situace stejná jako dnes = špatná odezva na plyn, vysoká spotřeba S autem se nejezdilo cca přes rok (důvody, proč se nereklamovalo a proč se to rok neřešilo jsou osobní) Zhruba před půl rokem se začalo auto řešit Výměna turba za nový repas - bez efektu Moje testy a postřehy: Kontrola nastavení rozvodů - ok, úhel kolem 0, změna časování nemá výrazný vliv Kontrola váhy vzduchu a test jiné z funkčního auta - bez výsledku Kontrola čidla tlaku za turbem - dle VAG odpovídá žádost a skutečnost Test bez filtru vzduchu - bez výsledku Kontrola funkčnosti škrticí klapky - ok Podtlaková regulace turba chodí - pro test prohozeny pneumatické ventily EGR a turba mezi sebou - bez výsledku Kontrola podtlakových hadiček - ok Kontrola tlakového potrubí za turbem - ok Paměť závad prázdná, až na vadný EGR, viz níže Teploty vody a paliva jsou dle reálu EGR je nefunkční - delší dobu má netěsnou membránu, podtlak k němu je zaslepen kuličkou z ložiska (neztrácí se podtlak ze systému) Kontrola palivového filtru, za ním se nafta normálně tlačí Kontrola katalyzátoru - navrtaná díra a profouknuto kompresorem Čeho jsem si ještě všiml a možné scénáře: Po otočení klíčku se ztratilo charakteristické zabublání nafty z čerpadla Je ve VAGU možné zjistit, jestli auto jede aktuálně v nouzáku? Je možné, že by stejnou věc dělal vadný EGR? Egr byl odpojen ještě před výměnou vstřiků a lítalo to jak ďas.. S laborováním jsem už ztratil opravdu moře času, budu rád za jakýkoli námět, nápady a trpělivost už dochází.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.