Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

koubic8

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. koubic8 odpověděl na winkcz's téma v Motor 1.6 TDI
    Myslíš, že jsou oslabeny i 88 kW verze - DCXA? Jsem právě četl a slyšel, že to je konstrukně stejný motor. Ale jasně, určité díly můžou být méně dimenzované.
  2. koubic8 odpověděl na winkcz's téma v Motor 1.6 TDI
    Update: koukám na grafy točivého momentu z brzdy jedné chiptuningové firmy a vidím, že kroutící momenty sériově naladěných Superbů II a III překračují maximální zatížení převodovek. (naopak někde mají dost rezervu) Konkrétně: Převodovka MQ200 (200 Nm) 1.4 TSI 92 kW - max 220 Nm Převodovka MQ250 (250 Nm) 1.4 TSI 110 kW - max 275 Nm 1.6 TDi 88 kW - max 260 Nm Převodovka MQ350 (350 Nm) 1.4 TSI 110 kW 4x4 - max 275 Nm - velký prostor pro tuning 2.0 TDi 110 kW - max 330 Nm - velký prostor pro tuning 2.0 TDi 140 kW - max 405 Nm - menší prostor pro tuning Takže je vidět, že některá auta mají v sérii dost rezervu oproti převodovce, jiná až o 15 % překračují oficiální maximální točivé momenty. Ve výsledku se převodovka užívaná přes svůj Nm limit asi dříve unaví, resp. je asi větší pravděpodobnost, že se určitém nájezdu bude vít nějaké vůle nad toleranci... plus spojka se může více ojíždět, to bude asi hlavní komponenta, která se bude víc opotřebovávat... Nebo ne?
  3. koubic8 odpověděl na winkcz's téma v Motor 1.6 TDI
    Ahoj, oživím téma, taky totiž uvažuju o chipu na Superba s 1.6 TDi 88 kw - do 20 % výkonu a kroutícího momentu (takže 105 kW/300 Nm), možná se zápisem do TP. Mám jen obavu o převodovku a spojku. Už to tady padlo, že MQ250 je konstruovaná na 250 Nm. Myslíte, že chip na 300 Nm bude mít vliv na životnost převodovky? Nejsem žádný závodník, spíš jezdím na pohodu, ale rád bych měl víc výkonu na bezpečné předjetí. Třeba jedna německá chiptuningová firma tvrdí, že automatické DSG spojky mají maximální mechanický točivý moment o cca 10-20 % vyšší než ten oficiálně udávaný, viz https://www.skn-tuning.de/cs/leistungen/tuning-produkte/dsg-programmierung.html. Také je mi s podivem, že Superb 2.0 TDi 140 kW/400 Nm má převodovku MQ350, která má být konstruovaná na 350 Nm (!). Je možné, že je nějak upravená, třeba silnější spojkou? Ostatně má jiný kód (QEY, SRC) a někde jsem viděl označení MQ350-6F. A teď babo raď.
  4. Ahoj, uvažuji o koupi Superba 3 1.6 TDI 88 kW, rok 12/2015, najeto 70 000 km. Dvakrát jsem v tom jel, ale po sešlápnutí plynu (skoro na podlahu) ve spodní části otáček to cca od 1700 do 2000 otáček začne někde v interéru rezonovat, takový plastový zvuk. Směre někde zhruba v okolí volantu, možná jakoby za ním, je to malilinko tlumené. Dá se to nějak vyřešit? Je to závada jen kosmetická nebo by mohla nějak ohrožovat motor? Díky moc!

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.