Jump to content

    56 topics in this forum

    1. Vrzání a pazvuky v interiéru

      • 231 replies
      • 41,734 views
      • 18 replies
      • 303 views
      • 7 replies
      • 404 views
      • 84 replies
      • 30,369 views
    2. Kufr vzpery

      • 0 replies
      • 262 views
      • 3 replies
      • 717 views
    3. Sedadla

      • 102 replies
      • 20,067 views
      • 12 replies
      • 1,570 views
      • 13 replies
      • 1,996 views
      • 10 replies
      • 2,480 views
      • 19 replies
      • 5,512 views
      • 3 replies
      • 447 views
      • 22 replies
      • 2,366 views
      • 2 replies
      • 2,181 views
    4. DSG řadící páka

      • 48 replies
      • 14,163 views
      • 5 replies
      • 870 views
      • 2 replies
      • 671 views
    5. Opěrka nohy

      • 19 replies
      • 3,013 views
      • 17 replies
      • 3,729 views
      • 5 replies
      • 862 views
      • 1 reply
      • 752 views
      • 9 replies
      • 1,400 views
      • 4 replies
      • 2,324 views
      • 11 replies
      • 1,399 views
      • 5 replies
      • 3,028 views


    • Aktuální příspěvky

      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
      • Ten Scout se mi moc nelíbí, ale tu modrou barvu na fotce bych bral 😊. 
      • No asi to bez aerodynemického tunelu stejně nerozsekneme, takže nezbývá než věřit expertům z Boleslavi, že mají obě varianty dobře vymyšlené.
    ×