Jump to content

Bladik

Uživatel
  • Content Count

    1,066
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

105 Excellent

1 Follower

About Bladik

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/11/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    334220788

Recent Profile Visitors

1,633 profile views
  1. Bladik

    Nádrž

    To není chyba to je bohužel záměr. Objem palivové nádrže je 66l +- 10% .... tedy vždy plus...což dělá cca 73l. Já osobně, když náhodou dojíždím k benzince s tím, že se palivoměr opírá o levou zarážku a na dojezdu svítí 0km dotankuji v pohodě na první výcvak pistole 72l. Ovšem auto musí počítat s těmi 66l. Proč je to takto? Protože je to všechno kvůli těm eko...... :( Možná se dá udělat nějaký zásah v parametrech, aby auto počitalo s více litry v nádrži, ale nikdy jsem to neřešil. Ovšem ten tvůj bod1 mi k tomu úplně nesedí, to by neměl být problém většího objemu nádrže, to spíš vypadá na nějaké ucpané odvětrávání nádrže, či něco podobného...
  2. Jo přesně tohle dělalo i mě, dohánělo mě to k zuřivosti, než jsem si uvědomil, že to nedělá, když mám za tím držákem parkovací lístek...a světe div se opravdu to tam bylo...akorát nevím jeslti se to dá odsttranit jinak, než že jsem tam nechal ten parkovací lístek :)
  3. Na tohle jsou tady rozhodně fundovanější rádci, ale tahle hláška většinou vyskakuje v případě, že si něco dokódovával co jednotka neumí, protože jí k tomu něco chybí(čidlo, člen, atd.). Pokud máš originální kódování jednotky, doporučuji ho vrátit. Tímhle aspoň odhalíš, zda to opravdu tím bylo nebo ne. Viz. docela pěkný popis hned z prvního odkazu z googlu: http://forum.obdeleven.com/thread/1783/fix-error-codes
  4. Bladik

    Autobatéria

    Mno a kdo jezdí na adaptivní tempomat tak má totální smůlu, protože adaptivní tempomat je zase nastaven tak aby auto udržoval v plachtění a motorem nebrzdil, pokud možno, vůbec ...chjo :( ....ten článek je moc pěkně napsán.
  5. Mám s tímhle motorem najeto 200 000km, krom absolutních ECO jízd jsem pod 7 nešel. Reálná spotřeba se mi pohybuje(dle knihy jízd..takže přesně podle tankování a najetých km) mezi 7,5 - 8 l/100km. Tenhle motor je opravdu velice náladový na styl jízdy a také hlavně na to jak je auto zatíženo..počet osob, nálož v kufru, apod. Jezdím kombinaci dálnice/státovky/město v poměru 40/40/20....takže dle mého 6,5 ve stylu sport je nereálných. Styl Sport ale neznamená, že mám pouze podvozek na sport, ale že jezdím opravdu ve stylu sportovnější jízda. Pokud je podvozek na sport(tedy tuhý) a zbytek jízdy ve stylu Eco, tak se kolem 7 pohybovat dá, ale na to jsem si nemusel kupovat 200koňový motor.
  6. Tak já přihodím svoji zkušenost. SIII 2.0TDi 110kW DSG, rok staré, tento měsíc doděláváno origo tažné v origo servisu. Bez předchozí přípravy pro tažné zařízení. Cena za celou tuto akci včetně nutného materiálu 27 000Kč. Přičemž přihlášení tažného do velkého TP proběhlo s tím, že bylo nutné dodat typový list tažného a montážní list tažného, kde byly uvedeny hmotnosti. Do velkého TP dopravka vše dopsala a je hotovo. Možná je to jen souhra náhod, ale vím, že pro tuto motorizaci co mám to možné je. Servis mě říkal, že pokud bychom měli 4x4 už by to možné nebylo.
  7. Ahoj, tak myslím, že si mi právě poradil něco co hledám tak půl roku(mám stejný motor)...pokud tomu tak doopravdy bude máš u mě láhev kvalitního vína :) Dám vědět. Martin.
  8. Ahoj, to jsem nechtěl, zase rozohnit takovou debatu..pokusím se to vysvětlit, i když to asi nebude úplně erudované :) Jde o to, že se naprosto změnil projev na sešlápnutí brzdového pedálu a i jeho účinnost na sílu sešlápnutí je jiná, prostě lepší. Např. pomalé popojíždění do garáže, tzv. na doraz, jde pomocí jemného sešlapování brzdového pedálu úplně v pohodě, do tohoto zásahu jsem vždy posledních pár cm poskakoval a reakce na pedál byla přímo katastrofální(podotýkám, že nemám zapnutý autohold). @bojler to co si napsal tak o něco takového se jednalo
  9. Nee ty brzdy nemají nic společného s DCC či úpravama co dělal Ferda, ale asi by to spíše lépe popsal on...pokud teda bude chtít :)
  10. Včera, po dlouhé době, návštěva u Ferdy....a asi jako vždy a jako každý naprostá spokojenost. Po upgradu asistentů pozoruji ohromné zlepšení v DLA. Lane asist se chová dle mého lépe...akorát mi přestal fungovat ve městech(tipuji pod 50km/h) a nebo se mi to zdá? :) Samozřejmě ostatní věci jako je vypnutí rekuperace, rozšířené nastavení DCC-club sport je fakt znát :) ... Ale co bych vyzdvihl jsou ty brzdy...taková kktina, ale úplně jiné chování...tohle je fakt super a nečekal jsem že to poznám. Ferdo díky..
  11. Bladik

    monitor výkonu

    Zkoušel jsem několikrát a nic nefunguje. Lze dodělat pouze Offroad režim, ale ten je pro standardní ježdění k ničemu.
  12. Ok, tak poslední oponentura...když budu řídit alternátor tak budu řídit jeho otáčky a na tom jsme se shodli, že je to velice nehospodárné. Budícím proudem řídím hodnotu výstupního napětí, tzn. že v podstatě reguluji elektrickou veličinu, nikoliv mechanickou.... Kdybych si dal pokaždé korunu když podřízeným vykládám i velice jednoduché věci několikrát než-li pochopí co chci, už bych dnes byl někde na soukr. ostrově a nemusel řešit rekuperaci ve svém autě :)) Howgh Zpět k rekuperaci: Dnes na palubáku +3° a rekuperace běžela naplno :( ... to by mě zajímalo jak je to teda s tím omezením na teplotu a nebo jestli se hodnota hraniční teploty neinkrementuje o nějakou bulharskou konstantu.
  13. Ano napsal si to správně dokázat to neumíš a také spoustu jiných věcí neumíš... Ale kdyby sis přečetl mé následné komenty(po tom v kterém jsem na tebe zaútočil) tak jsem v podstatě potvrdil tvůj popis...akorát napsané v CZ :) A trvám na tom, že alternátor se musí nabudit před nastartováním vozu a pak se pouze budícím proudem reguluje výstupní napětí....tzn. alternátor se neřídí, řídí se to co teče z něj. misocko mal si pravdu s tym riadenim alternatora = misocko měl si pravdu s tím řízením alternátoru
  14. Ano citoval jsem odborný terminus, protože evidentně OnMiT i ostatní pisatelé ví o čem mluví...jenže v tvém případě hrozí akorát rozdávání mínusů a ničeho jiného. Závěr: Rekuperace je blbost, díky ničení baterky ničí přírodu mnohem více, než-li těch pár gramů CO2.
  15. @OnMiT312Princip je evidentně trošku jinde: při rekuperaci se napětí na regulátoru sníží pod napětí akumulátoru (asi 12 V). Spotřebu elektřiny pak kryje energie uložená v akumulátoru. Magnetické pole rotorového a statorového vinutí alternátoru posune vektor síly odporu do příznivější oblasti zátěžové charakteristiky. Alternátor tak pracuje s nižším odporem, takže z klikové hřídele spalovacího motoru odebírá menší mechanickou energii. Tzn. že alternátor musí být nabuzen a kryje určitou spotřebu energie. Jak se systém vyrovnává s dvěmi různými zdroji o různých hodnotách napětí, které by se z principu měly mezi sebou vyrovnávat to už bude asi trochu vyšší dívčí. Spotřeba vozu ve standardním režimu - RJ, světla, rádio, zesilovač, chod motoru a vše s ním spojené co spotřebovává el. energii při palubním napětí 12V musí být v desítkách A => tohle baterka nemůže dlouhodobě ustát :( Máš pravdu, změnilo se toho opravdu hodně....
×
×
  • Create New...