Jump to content

Bladik

Uživatel
  • Content Count

    1,083
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

105 Excellent

1 Follower

About Bladik

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/11/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    334220788

Recent Profile Visitors

1,910 profile views
  1. To je divný mě to normálně fouká. Já už bych zase nikdy nešel do broušené kůže, protože více spocené záda než s Alcantarou jsem nikde jinde neměl. Už vždy provětrávání, od té doby nemám spocená záda a tím pádem po vystoupení a ofouknutí bolavá záda...toť můj názor. PS: Účtenku jsem na sedadlo při zapnutém provětrávání nikdy nedával, ale otestuji to :)
  2. Takové malé odlehčení k tématu o subwooferu. Včera jsem převážel v kufru asi 450kg kameniva na kamenný koberec...tahle nálož v kufru neskutečně zlepšila projev subwooferu tak o 200%...normálně jsem si to po cestě užíval... :)
  3. Bladik

    Autobatéria

    No tak u mě určitě má....sorry Měření jsem prováděl na nové baterce po 100% nabití...otázka jestli to bylo správně. Mám benzín nikoliv diesel. Teď ráno jsem jen narychlo změřil nabíjení...po ujetí cca 17km(cesta do práce) auto nabíjelo na 14,2V(teploměr ukazoval -3°C), veškeré vyhřívání vypnuto, pouze jelo rádio a motor :), teplota oleje 90°C a voda +- taky ...potlačená rekuperace od Ferdy. Stav baterky...startuje úplně bez problémů...dnes přes noc stál venku a bylo -9°C...baterie stará 3roky.
  4. Bladik

    Autobatéria

    Pokusím se sesumírovat všechny informace a každý ať se rozhodne podle svého nejlepšího vědomí a svědomí: 1. V případě že odpojím konektor odpojím autu informaci o protékajícím proudu, napětí a teplotě baterie ... je tomu tak? 2. Ano deaktivuji tím Start/Stop, inteligentní dobíjení a rekuperaci 3. Od té doby nabíjím baterii max. napětím 14,3V Teď otázky na který si musí každý odpovědět sám podle výbavy svého vozu: 1. Jaký typ baterie je v mém voze nainstalovaná? 2. Jaké napětí je nutné pro nabíjení mé baterie, aby se nabyla na 100%? To Jarda-K .. tohle je podložená informace, které jsem prvotně také nevěřil, osobně jsem si to změřil na svém SUPIII z roku 2015. Po nastartování pouze napětí baterie solidně kolísající pod 12V, po protočení motoru nad 3000(kdy dojde k vybuzení i s odpojeným konektorem) nadále stabilní napětí 14,3V. To jestli to samé udělá např. zapnutí nějakého spotřebiče, jako je vyhřívání nevím, to už jsem netestoval. Ano Šuldo to je právě ten problém, já se nad tím zamyslím a možná domýšlím nějaké věci hlouběji, ale vždy je těžké uznat to že může mít pravdu někdo jiný a nechat si poradit. Za mě je to systém na nic jen zbytečně ničící komponenty vozu a i mě zničil baterku po 2 letech a to přesně v den kdy jsem vozil kamarádovi nevěstu...auto nablískané, ale nenastartovalo...fakt super pocit. Ale rozhodně je lepší pouze potlačit inteligetní dobíjení a rekuperaci dle Ferdy než-li autu odpojovat čidla. Asi je opravdu rozdávání mínusů v tomto případě naprosto zbytečné, protože nás rozhádává zařízení u kterého se všichni shodneme že je naprosto nesmyslné a způsobené lidma, kteří nemají absolutně tušení co dělají a jen se vezou se sektou a těží z toho prachy.
  5. Bladik

    Autobatéria

    Uf Castere, ale tady přece nejde o to který idiot to vymyslel, ale přece o to co všechno tento tebou nazvaný konektor v autě dělá a jak jsem napsal nejde jen o info pro rekuperaci či inteligentní dobíjení, bez tohoto konektoru nemá informaci systém buzení alternátoru a v některých případech se může stát že se alternátor nevybudí a nedobijí vůbec!!!! Je sice hezké tady nesmyslně brečet kdo kde proč a za co hlasoval(já bych je také osobně raději poslal na pole aby viděli co je to práce), ale o to, že si to auto ničíš ještě víc než ti odhlasovali výše zmiňovaní...zkuste se zamyslet nad tím co píšete a hlavně kde, tady to není politická debata na to je tady sekce nazvaná hospoda... PS: Mínusy si tady rozdává kde kdo aniž by o tom přemýšlel..že Šuldo?
  6. Bladik

    Autobatéria

    No řekněme, že ten "přebytečný" konektor tam není úplně přebytečný a informace z něho nepoužívají pouze systémy "kurvící" baterku, ale je docela důležitý třeba zrovna pro systém dobíjení...bylo tady na fóru o tom napsáno hodně, takže se mi to nechce znova celé vypisovat. Jsou mnohem lepší postupy jak odstranit zmiňované špatnosti, StartStop umí kdokoliv kdo má VCP(i když nevím jak je to aktuálně u MR20). Rekuperace je už jiné soustíčko a to umí pouze Ferda(pokud se pletu tak mě ukamenujte).
  7. Já jsem též reagoval na Liftback. Uf...prosím otevři ty odkazy které jsem posílal a uvidíš, že i liftback má roletku...v případě Superbu III není žádný pevný rám u obou variant je to roletka!!!! ... nevím jestli se něco neměnilo směrem k FaceLiftu, ale to bych se dost divil. PS: Slovo vyjádřit je s y.
  8. Ano přesně tak reaguji na Liftback(sedan)...protože kdyby si měl dostatek síly uznat, že si napsal kravinu a to i v případě Combi je to roletka, tak bys tady neustále nerozdával mínusy a ke všemu po přečtení celého vlákna by si zjistil, že se tady diskutuje o obou variantách(možná by stálo za to trošičku přejmenovat toto vlákno), tedy i o lifbtacku, protože ten vrzající symptom(o kterém se tady také hodně diskutuje) je, bohužel, u obou variant stejný. Varianta Combi: https://www.mihocar.cz/panoramaticka-strecha-skoda-superb-iii-3v0-combi-3g9877041g/d-136158 Varianta Liftback: https://www.mihocar.cz/stresni-okno-sibr-skoda-superb-iii-3v0-sedan-3g5877049-bezova-roleta/d-111458
  9. Jinak k vrzání, pokud mi servis při každé prohlídce udělá to co je předepsáno, tedy promáznutí a kontrolu správnosti uchycení, tak mám vždy na 29000km pokoj, většinou to zase začne lupat když už jsem objednán na servis...otázka je, jestli je to spjaté s kilometrama a nebo s časem...já mám 30tkm cca za 6-7 měsíců...
  10. Ale vždyť se to navíjí na roletku s žádným rámem se to nezasouvá...kouknul ses na tu fotku co jsem postnul? Asi ne že...
  11. Bože Jardo, ty dokážeš opravdu někdy plácnout nesmysl ... je to roletka
  12. Několik poznatků k tomu voliči z Touarega: 1. uvolňovací tlačítko z boku...tzn. podobný systém jako Kodiaq...to by se mohlo nabastlit 2. Nevidím na žádné z fotek jak je uchycená manžeta...pokud by to mělo stejný kroužek jako Kodiaq a Superb, tak vyndatelné a nasunutelné na tyč ze Supa to je 3. Zobrazení zvolených režimů RND/S přímo na voliči...dle mého nerealizovatelné 4. To samé jako v bodě 3 platí i o P Každému se líbí něco jiného, takže ať si dá do auta kdo chce co chce, ale tohle už není jen jednoduchá výměna...tohle už je opravdu bastlení.
  13. Myslím, že je dobré využít, při ukládání fotek na fóra, z nakousnutého jabka převod na jpeg. Ty heici tady přečte málokdo....
  14. Jaroslave blbost...u Audi se bez problémů aktivuje znova...opět je to jen o tom, jestli se vývojář SW zamyslel a hlavně o tom jestli ona automobilka chce nebo ne...popř. jestli vůbec v rámci hiearchie může nebo nemůže
  15. Tak třeba toto: https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop-Memory-module-SERVICE-MODE-Start-Stop-SSA-memory-/322352078637?ef_id=Cj0KCQiAsbrxBRDpARIsAAnnz_OEYVQP2dCGpr_Iy0ITkD2sfo3T-8e3vcZRyDzOyfIdDd2aqFeq6s8aAnI4EALw_wcB:G:s Ale bacha na to, např. v Rakousku pokud narazíte na policajta šťourala a náhodou tohle objeví = odstavení auta, min. pokuta 2000Eur...a dokonce vás můžou na 48 hodin zavřít za katr... Každopádně je to pěkná věcička, která by mohla být jednoduše implementována výrobcem jako SW funkcionalita, ale to už je jiná básnička.
×
×
  • Create New...