Přejít na obsah

Matixs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Matixs

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Tak mám to opraveno panem Ferda25. Stačilo mu poslat jednotku a za 2 dny už jela zpátky. Je to borec. Software nahrál nejnovější poslední, jen mapy dal z r. 2019. Dle jeho soudu problém vznikal špatným USB konektorem v autě,kdy data do jednotky dorazila poškozená. Doporučení od něho je koupit škoda infotaiment online a využívat on-line update map. Díky všem.
  2. S tím problémem s hlavním uživatelem jsem byl postupně ve 3 servisech, nikomu se to asi nechtělo ve skutečnosti řešit, protože nevěděli a všichni se vymlouvali stejně. Změna byla až napočtvrté. Já mám zkušenosti jen s android telefony a tam je téměř vždy cesta, jak software opravit i když je to nevím jak dodrbane. Stejně jako PC s Windows atd. Čekal bych, že to dnes budou mít tyto systémy řešené podobně a existuje nějaký nouzový režim,kdy se dá firmware nahrát. Možná právě tento režim nyní na displeji svítí a čeká na soubory. Taky nechápu, proč prostě infotainment místo aby spadnul do restartu nevypíše, že mapové podklady jsou poškozené, nelze načíst a pokračuje dál bez map. Nechápu, že to nemají ošetřené, když nabízí uživatelský update kdy se může pokazit tisíc věcí. Na netu se nabízí dost těch použitých jednotek, ale už jsem asi pochopil, že to není jen kus za kus vyměnit to. Zkusím dohledat ten kontakt na ferda25. Kdybyste ho někdo měli, prosím pošlete. Moc děkuji.
  3. Po aktualizacích map z oficiálního update portálu škoda na mé Scale MR2019 se mi přihodila nemilá věc - systém se vždy při pokusu načíst mapu restartoval. A protože jsem ji měl jako dlaždici na hlavní obrazovce, tak se to zacyklilo. Systém reagoval po spuštění na doteky jen pár vteřin než zamrzl a začal nový restart. Do servisního menu se mi podařilo během těch vteřin podařilo dostat asi jen 1x a stejně na nic dalšího nebyl čas, protože přišel zásek a restart. Auto jsem dal do autorizovaného servisu, opravit to nedokázali, ač to dle slov technika konzultovali se škoda auto v M. Boleslavi, ti jim měli snad i poslat nějaký nouzový software, ale nevyřešili to, navrhují jen výměnu celé jednotky+ displeje za cca 24 tis. Vrátili mi ho v jiném stavu než jsem tam dával - nyní jen svítí obrazovka funkce infotaimentu jsou omezeny, kontaktujte servis, - viz obrázek, takže nouzový software asi přece jen něco vykonal (možná to rovnou bricknul, ale nevím, zda se to mají vyřešené podobně jako android telefony). S infotaimentem byly menší problémy již od začátku, co jsem auto koupil z druhé ruky s číslo zařízení 3V0035816A, H12 a SW0158. Jako první jsem se nemohl stát hlavním uživatelem, opakovaně žádáno v autorizácích řešení, vždy tvrdili, že to aktualizovali, ale myslím, že to nebyla pravda, nefungovalo to stejně a verze softwaru v informaci o systému se neměnila, nikdy nefungovala synchronizace profilu - akci nelze provést. Až končila záruka, tak jsem si řekl, že to musím dořešit, tak jsem zatlačil na autorizovaný servis přes šéfa těch techniků a ten donutil jednoho podřízeného se tím skutečně zabývat - výsledkem bylo, že systém opravdu aktualizoval, na číslo zařízení 3V0035816C, SW0278. (viz druhý obrázek). Ale říkal, že to nebylo jednoduché, že až několikátý soubor, co ze škodovky poslali, tam šel nahrát. Po tomto zásahu jsem se konečně mohl stát hlavním uživatelem, problém se synchronizací profilu nicméně zůstal. Nedávno jsem se pokusil po dlouhé době updatovat mapy, protože se v nouzi hodí, z 21.7 na mapy ECE2024 platné od KT45/2023, dle návodu nahrál na vhodný usb disk a po několika jízdách byl výsledek oněch nekonečných restartů. Setkal se s tím někdo? Víte někdo co s tím nebo nemáte tip na někoho, kdo by mohl vědět? Moc děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...