Přejít na obsah

jenik182

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jenik182

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. No když nad tím teďka uvažuji, tak ten airbag dělá půlku ceny a je pravda že po bazarech jsou většinou bez airbagu, takže to vyjde pak zhruba nastejno. Jó, vypadá to, že tu cenu nijak nesnižím. Tak ještě poslední dotaz. Vadí něčemu případně DSG pádla na MF volantu u auta co nemá DSG? Vím, budou tam úplně zbytečné, ale je jich na prodej více, tak ať vím, zda takové inzeráty vůbec brát v potaz :) Děkuji
  2. No já bych ten tříramenný volant bral určitě jako celek (volant + airbag). Samozřejmě bych nejraději chtěl ten dvouramenný, ale jak jsem psal, je to trochu pálka a přidaná hodnota oproti staršímu není (kromě ladnějšího designu). Každopádně děkuji za upřesnění :) Teď ještě sehnat pár pinů na dodělání kabeláže k napájení, BCM jednotce a pojistkám a můžu frčet na montáž :)
  3. Zdravím, chci si dodělat multifunkční volant na Fabia 3 Combi FL rv2021. Mám BCM jednotku která MF volant podporuje, takže jsem začal shánět kabeláž. A chtěl bych se zeptat na následující. Nevíte prosím Vás zda je NUTNÉ sehnat dvouramenný (tedy nový) volant s MF, nebo bude kompatibilní a funkční i nějaký starší tříramenný s MF? Nový 2ram by vyšel cca na 4 tisíce bez airbagu, ty starší 3ram jdou sehnat výrazněji levněji. Nevíte tedy jak je to s kompatibilitou? Nebo jediná změna je vyloženě designová? Díky Honza
  4. Zdravím, měl bych pár dotazů ohledně dostupných možností ovládat nové autorádio (dle všeho loňský model Kenwood KMM-BT306) pomocí nějakého dálkového ovládání na volant. Našel jsem mnoho různých BlueTooth (dále BT) ovladačů, ale ty jsou orientovány na rádia s operačním systémem Android. Mé rádio připojení BT ovládání (mobil samozřejmě připojit lze) nepodporuje. Podporuje však ovládání pomocí změny rezistivity na vodiči SWC (Steering Wheel Control). Našel jsem mnoho bezdrátových ovladačů s adaptérem, který se připojí na ISO a zapříčiní změnu odporu. Jediné co mi vrtá hlavou je, proč některé ovladače/autorádia mají celkově 5 vodičů (SWC1, SWC2, +12V, GND, přijímací anténa) a některé jen 4 vodiče (můj případ SWC,+12V,GND, přijímací anténa)., přičemž těch 4 vodičových je fakt minorita na trhu a kromě nějaké hrozné páčky jsem jiný nenašel. Vše ostatní je 5vodič. Chápu zřejmě že rádio je řízeno velikostí napětí, které leze z odporového žebříku (defakto mnohonásobný napěťový dělič), jenom nevím dané hodnoty odporů. Nechci si totiž něco koupit a pak zjistit že tlačítko "Telefon" ovládá "volume+" :D Nevíte někdo zda jsou ty ovladače a hodnoty odporů nějak standardizované, či se to liší výrobce od výrobce? Chápu, že to asi musí být nějak shodné napříč auty, protože každý výrobce nemůže mít jiné hodnoty. Ale předpokládám že v dnešní době se to řeší spíše přes sběrnici než změnou odporu. O nějakém vyzkoušení standardizovaného zapojení nemůže být řeč, protože Fabia 1 žádné ovládací prvky na volantu nemá. Pokud by byl někdo ochotný mi trochu osvětlit jak daný princip ovládání funguje a zda je tedy možné koupit "cokoliv" a bude to fungovat nebo je někde háček? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...