Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


660 témat v tomto fóru

    • 1k odpovědí
    • 415.6k zobrazení
  1. Tlumení dveří 1 2 3 4 8

    • 175 odpovědí
    • 96.4k zobrazení
  2. Sub v rezervě 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 81.3k zobrazení
  3. Rádio Symphony s CD/MP3

    • 1 odpověď
    • 41k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 530 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  4. Zapojení autoradia Fabia I

    • 5 odpovědí
    • 38.9k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 34.1k zobrazení
  5. 2DIN radio do Fabia I 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 92.3k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 63.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Výškové reproduktory

    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  7. Vyjmutí rádia

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  8. Vypínané +

    • 8 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. Predné reproduktory 1 2

    • 31 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  10. Změna podsvitu

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. Handsfree 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 27.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zážehový motor1.5 TSI evo2 znamená ještě vyšší účinnost a nižší emise pro globální motor koncernu Volkswagen. Kompaktní čtyřválec je neustále vyvíjen. Výsledkem jsou výrazné výhody ve spotřebě paliva a velmi dynamická odezva. Stojí za zmínku zejména deaktivace válců ACTplus, čištění výfukových plynů na bázi motoru a moderní spalovací proces TSI-Evo.   Nová high-tech jednotka kombinuje vysokou účinnost a vysoký výkon Další optimalizované základní motory pro mnoho modelů  koncernu Volkswagen se 110 kW (150 k) Nová jednotka je určena i pro paliva s obnovitelnými složkami Kompaktní motory TSI jsou instalovány v továrnách po celém světě   Vyšší účinnost a nižší emise: Volkswagen dále vyvinul svůj nejprodávanější benzinový motor 1,5 TSI a nyní přináší nejnovější generaci TSI evo2 do prvních modelů v Evropě. Umožňuje spotřebu a úsporu CO 2 . Kompaktní, ultramoderní čtyřválec bude zpočátku k dispozici s výkonem 110 kW (150 k), další varianty 1.5 TSI evo2 budou následovat. První modely dodávané s novým motorem jsou T-Roc a T-Roc Cabriolet. TSI evo2 se do konce roku postupně začne používat i v dalších modelech.   „Motor 1.5 TSI je základním pilířem nabídky motorů Volkswagen, protože pohání mnoho modelů po celém světě od T-Cross po Passat Variant.na. Kompaktní čtyřválec jsme neustále vyvíjeli. Výsledkem jsou výrazné výhody ve spotřebě paliva a velmi dynamická odezva,“ říká Thomas Ulbrich, člen představenstva značky Volkswagen, divize „Technický vývoj“. „V poslední fázi rozšíření stojí za zmínku zejména deaktivace válců ACTplus, čištění výfukových plynů na bázi motoru a moderní spalovací proces TSI-Evo.“   Přehled inovací EA 211 evo2. V posledním evolučním stupni 1.5 TSI vývojáři přesunuli třícestný katalyzátor a filtr benzinových částic do blízkosti motoru v jednom modulu (MAR = čištění výfukových plynů v blízkosti motoru), což dále zlepšilo účinek výfukových plynů čištění plynu. Jako další příspěvek k udržitelnosti to umožňuje snížené používání drahých kovů při výrobě a zároveň vytváří základ pro budoucí emisní normy.   Klíčovou technologickou součástí pro snížení spotřeby paliva u 1,5 l evo2 je dále vyvinutá deaktivace válců ACTplus – společný vývoj v závodech Wolfsburg a Salzgitter. Nový vývoj se zaměřoval na zlepšení zapínání a vypínání dvou válců, aby byl zajištěn hladký chod motoru. Byl optimalizován spalovací proces ve dvouválcovém provozu a rozšířena škála aplikací pro aktivní deaktivaci válců. U ACTplus nedochází k odpalování druhého a třetího válce při nízkém a středním zatížení a otáčkách. Přepínání není téměř znatelné. Účinnost se zvyšuje v aktivních válcích, zatímco prostřední válce běží téměř beze ztrát - znovu se aktivují, když znovu zrychlíte.   Kromě turbodmychadla na výfukové plyny VTG (proměnná geometrie turbíny) nabízí 1.5 TSI další high-tech komponenty: vysokotlaké vstřikování vytváří tlak až 350 barů, plazmově potažené vložky válců snižují tření a písty s litým chlazením kanály umožňují další optimalizaci spalování pro zvýšení účinnosti. Koncept odolný vůči budoucnosti. Motory TSI evo2 jsou navrženy pro provoz s palivy, která obsahují regenerativně vyrobené komponenty – to také zajišťuje jejich budoucí životaschopnost. Jsou také vhodné pro různé úrovně hybridizace; Díky plug-in koncepci je možný systémový výkon až 200 kW (272 k).   Světový motor – nejmodernější již deset let Kompaktní motory TSI z rodiny EA 211 (EA = vývojová zakázka) jsou od roku 2012 světovými bestsellery: Volkswagen jich ročně vyrobí přes čtyři miliony na jedenácti místech na třech kontinentech. I když v roce 2012 debutovaly – tehdy ve třech variantách zdvihového objemu – přinesly s sebou mnoho špičkových funkcí. Přísná lehká konstrukce snížila jejich hmotnost oproti předchůdcům až o 21 kilogramů.   Spalovací proces TSI-evo. Spalovací proces TSI evo, známý již z 1,5 l TSI evo1, pokračuje i v generaci TSI evo2. Kromě optimalizace chlazení spalovacího prostoru je rozhodující opět symbióza Millerova cyklu (brzké uzavírání sacích ventilů s vysokou kompresí) a technologie přeplňování VTG (proměnná geometrie turbíny). Tento další krok umožnila zejména schopnost vyvíjet a optimalizovat příslušné softwarové komponenty motoru interně ve VW.   https://www.volkswagen-newsroom.com/de/pressemitteilungen/15-tsi-evo2-noch-mehr-effizienz-und-geringere-emissionen-fuer-den-weltmotor-von-volkswagen-8064   Martin Vaculík a motor 1.5 TSI Evo II rozebraný na prvočástice!                
    • Zdravím, zaráží mě jedna věc, že nikdo nikde  ani na Scale neřeší automatické stěrače. Ví někdo zda to lze rozjet případně tady dát log od toho kdo je v autě má? Já je nemám ale v logu jsem našel : ENG148493-ENG149042-Stěrače čelního skla-rain_sensor_function,neosazen ,6     ENG148493-ENG149238-Stěrače čelního skla-Regensensor_aktivieren,neaktivní ,6       No a nevím jestli je nutno mít senzory oba dva, nebo stačí " Regesensor" který mám , ale je vypnutý.    
    • To jsem nenapsal nejedná se o full led 
    • Výborně, ale tady je sekce O3.  Zamykám. 
×
×
  • Vytvořit nový...