Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

121 topics in this forum

    • 1,555 replies
    • 272,278 views
  1. Žárovky 1 2 3 4 21

    • 515 replies
    • 72,266 views
    • 275 replies
    • 65,011 views
  2. Front Assistant 1 2 3 4 23

    • 570 replies
    • 64,500 views
    • 78 replies
    • 13,030 views
  3. Kessy 1 2 3 4 8

    • 175 replies
    • 31,246 views
    • 2 replies
    • 105 views
    • 7 replies
    • 490 views
    • 3 replies
    • 277 views
  4. Vnitřní osvětlení LED 1 2 3 4 6

    • 146 replies
    • 21,548 views
    • 89 replies
    • 14,065 views
    • 10 replies
    • 1,632 views
    • 3 replies
    • 220 views
    • 5 replies
    • 451 views
    • 192 replies
    • 48,853 views
    • 656 replies
    • 72,407 views
    • 40 replies
    • 13,113 views
    • 170 replies
    • 31,180 views
    • 2 replies
    • 529 views
    • 26 replies
    • 5,441 views
  5. Rear view camera / zpětná kamera 1 2 3 4 5

    • 114 replies
    • 29,629 views
  6. Vyhřívání sedadel 1 2

    • 31 replies
    • 6,406 views
    • 1 reply
    • 358 views
    • 130 replies
    • 21,957 views
  7. Dobíjení

    • 7 replies
    • 680 views


  • Aktuální příspěvky

    • Je třeba si uvědomit, že tyto brzdy - FS III - jsou extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. Ať materiálovou, nebo rozměrovou.   Obecně se dá říct, že když má auto sklony křivit kotouče, tak je třeba zjistit vůli ložisek - měla by být do 0,05 mm. A pak házivost nábojů. Na tlumič uchytit držák hodinek, hodinky nastavit na náboj, jak je na obrázku výše a nábojem rovnoměrně otáčet bez působená radiální na náboj. Házivost pod 0,03 mm je přípustná.    Když se tyhle dvě podmínky splní, tak při namontování origo sady kotoučů a destiček, je slušná šance, že to bude OK.   Na fabii a to nejen mojí jsem si s těmito brzdami užil svý. Nejhorší bylo kombinace toho, nahradit zvlněné brzdy druhovýrobou a pak jet dlouhou štreku po dálnici s minimem brždění - typicky někam na dovolenou k moři. Po 1000 km budou brzdy kopat.     
    • Trochu zmatkuješ, pokud je tam jednotka pro BT originál, tak je pod sedadlem spolujezdce na podlaze. A v konektoru co se zapojuje do rádia by byl i malý zelený konektor.
    • Jan R.   velice pěkná ukázka ,díky!  Našel jsem ještě pěkný článek  k motoru 81 kW  mimo jiné.   https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/   obrázek  jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
    • a také na ty ceny za MWh... to bude masakr
×
×
  • Create New...