Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

89 topics v tomto fóru

    • 1 118 odpovědí
    • 153 644 zobrazení
  1. Front Assistant

    • 469 odpovědí
    • 39 123 zobrazení
    • 214 odpovědí
    • 41 292 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 28 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 2 540 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 196 zobrazení
    • 106 odpovědí
    • 12 461 zobrazení
    • 244 odpovědí
    • 60 622 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 195 zobrazení
  2. Vyhřívání sedadel

    • 30 odpovědí
    • 3 329 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 1 322 zobrazení
    • 174 odpovědí
    • 11 388 zobrazení
  3. SmartGate

    • 86 odpovědí
    • 12 732 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 347 zobrazení
    • 359 odpovědí
    • 27 428 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1 293 zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 14 502 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 439 zobrazení
    • 115 odpovědí
    • 13 305 zobrazení
  4. Žárovky

    • 347 odpovědí
    • 37 002 zobrazení
  5. Dažďový senzor

    • 337 odpovědí
    • 27 191 zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 5 718 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 1 922 zobrazení
  6. Start - Stop system

    • 275 odpovědí
    • 42 713 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?