Přejít na obsah

gembi99

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení gembi99

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Tak už jsem k tomu taky odhodlal a včera ty molitany vyhodil pryč. Úplně bez ničeho se mi nechat nechtělo, tak jsem tam dal ta plastová ukončení jako @JendaII. Vyndal jsem i ty molitany umístěné v přední třetině blatníku, na obrázku označené číslem 6. Zatím jsem s tím nejel, tak uvidím zda poznám nějakou změnu v hlučnosti. Ale i pokud to bude o něco hlučnější, tak se s tím asi raději smířím, než to tam nechat, protože mám vypozorováno, že stačí nechat auto v dešti jen stát a ten molitan se nacucá vodou z odtokových otvorů u motorového prostoru. Jinak mezi tím molitanem, platovým podběhem a blatníkem bylo už trochu blátíčka a lupení.
  2. @JendaIISuper, díky za ověření, že ty plasty pasují i do verzí s molitanem. Teď se ještě rozmyslet, zda nebude lepší nechat to úplně otevřené kvůli možnosti ten prostor vymýt vodou:-)
  3. Chci se zeptat, zda je normální, že u zadních dveří jsou orezlé šrouby kterými je přišroubována aretace dveří ke karoserii? Auto je staré rok a čtvrt. Zajímavé, že u předních dveří ty samé šrouby zatím orezlé nejsou. Vím že u podvozku se tu řešilo, že ta povrchová koroze na nápravách je bohužel normální, ale překvapuje mě, že je to i u dílců, které jsou vlastně vidět...
  4. @PTiCA Super, díky moc za rychlou odpověď a zároveň se omlouvám, jestli to tu někde bylo a já to přehlédl. Ale v sekci Návody jsem to nenašel.
  5. Jsem tu nováček a zaboha nemůžu přijít na to, jak při psaní příspěvku označit nějakého uživatele, tak aby věděl, že reaguji na jeho zprávu. (Jméno uživatele se potom v příspěvku objeví v zeleném oválu) Uměl by někdo poradit?
  6. ben 06: Takže ty jsi tam ten tlumící molitan nechal?
  7. Souhlasím přesně tyhle dva důvody jsou největší argument pro zástěrky. Bez zástěrek možná pokud někdo jezdí jen po městě nebo silnicích první třídy kde se solí. A tady na Vysočině se stále ještě mimo hlavní tahy sype štěrkem... Je fakt, že zadní zástěrky jsou v tomhle případě vlastně bonus hlavně pro ty co jedou za mnou.
  8. šlaušek RS: No co se týká vzhledu se zástěrkami, tak je to asi ryze individuální, podle mě jsou vzhledově u Fabie III docela pěkné a efekt v menším ušpinění auta je jasný. O zimě, kdy se ty zmrzlé hroudy sněhu drží na zástěrkách a ne na prahu, ani nemluvím... U předchozího auta jsem problém, že by to hnilo v místě zástěrek neměl, ale je fakt, že tam byla prostě přiznaná škvíra mezi zástěrkou a podběhem a dalo se to tam vymýt. Tady zástěrka sedí docela přesně. Ono se stejně člověk zaměří na nějaké místo, kde si myslí, že by to mohlo zreznout a pak to tam každý rok čistí a ošetřuje, ale ve finále ti to za 15 - 20 let prohnije někde úplně jinde, jako mě u Saxa uložení zadní nápravy... A Fabie III je prostě ještě moc mladá na to, aby se vědělo, jestli nějaké takovéhle rizikové místo má. Ale je fakt, že to umístění toho molitanu je fakt hovadina a určitě se to vyplatí to nějak eliminovat... Miklisek: No to je vlastně fakt, polystyren vrže. To už raději zvýšený hluk od kol:-)
  9. Martab: V pohodě, však já to nepotřebuju vědět hned:-) 15degren: Takže v podstatě asi nemá moc cenu tam dávat ten samotný plast, pokud mi nevadí, že po vyndání molitanu tam bude díra. Obávám se, že vyrobit si to doma z polystyrenu bude asi docela nemožné, přeci jen ten tvar je poměrně složitý a navíc by to mělo být dost přesné s malým přesahem, aby to tam vůbec drželo.
  10. Zajímavé, podle téhle příručky to vypadá, že původně tam byl jak ten molitan, tak to plastové zakrytí. Asi optimalizace nákladů... Jsem zvědavý, jestli to tak Martab opravdu má, pokud se na to podívá. Nicméně, vyndat ten molitan a dát tam jen ten plast je zajímavá myšlenka. Jen jsem zatím nikde nenašel katalog dílů na tu novější verzi po FL, abych si ověřil, že je číslo blatníku stejné a tudíž tam bude ta plastová krytka pasovat. Máte pravdu, že demontáž bude snadná, na starém autě jsem si dělal spoustu věcí sám, jen se mi zatím nechtělo hrabat v autě co je v záruce, ale asi mi nic jiného nezbyde:-) Kde kupujete náhradní díly, někde na netu, nebo přímo v autosalonech Škody? Kdybych kupovat ta plastová ukončení...
  11. Martab: No tak zrovna Focus II v tom místě docela koroduje, co jsem našel na netu. Tom01: U předchozího auta jsem to vždycky při mytí vystříkával hadicí, jak píšeš a nikdy se tam koroze neobjevila. Ono i pokud je tam trochu blátíčka, tak to vyschne rozhodně rychleji než ten molitan, který je mokrý už skoro týden. Takže říkáš, že hluk se nijak výrazně nezvýšil? Zatím jsem s tím najel jen cca 200 km, ale právě co se týká utlumení hluku, tak je to velký rozdíl proti Saxu:-) ondra.rs: No to je právě ono, věřím, že ani během těch 5 let prodloužené záruky to nic neudělá, ale za těch 10 let bych na to už nesázel. Takovéhle korozní prostředí nemůže dlouhodobě vydržet sebelepší povrchová úprava. No zatím to tam možná nechám minimálně do podzimu, kdy mě bude čekat servis a zkusím se tam na to zeptat. Ještě mě zajímá, jestli je tu víc lidí, co to prostě odstranili a jaké s tím mají pak zkušenosti.
  12. tom01: No já už tam zástěrky mám namontované, namontoval mi je tam prodejce. Dají se bez problémů demontovat, jsou tam jen na ty tři šrouby, nebo jsou tam i nějak přilepené? A to jsi ty molitany vyndal když ještě bylo auto v záruce? Obávám se, aby s tím pak nebyl nějaký problém, po dobu té záruky s tím asi budu jezdit do AS. Mrštik: To je zajímavé, že u MR 2019 je tam molitan. No ono 7 let zase není tak moc, předchozí auto (Saxo) co jsem měl bylo staré 22 let, zadní náprava se mi propadla do kufru:-) I to Saxo se v podstatě do 10 let věku jevilo jako zcela bez koroze. Tohle auto si plánuji nechat co nejdéle, takže by mě spíš zajímalo, jak to pod tím molitanem bude vypadat za 15 let... Ale předpokládám, že před 15 lety se ještě do žádného auta tyhle "vychytávky" nemontovali...
  13. Zdravím koupil jsem rok starou Fabii III a při otevření předních dveří jsem si všiml, že prostor, kde končí blatník je vyplněn nějakou molitanovou izolací, nejspíš kvůli hluku, viz. foto. Co mě ale vadí je, že auto mám doma už týden a spodní část té výplně je stále mokrá a to jsem z ní prstem možná tak deci vody vymačkal. Neřešil jste někdo co s tím? Auto má prodlouženou záruku do konce roku 2024, ale předpokládám, že pokud se pod tím neobjeví rez, tak se se mnou o tom v servise bavit nebudou... Ale z dlouhodobého hlediska to tam prostě za několik let musí začít reznout, pokud to je stále mokré. Nechápu, proč tam není použitá nějaká nenasákavá izolace.
×
×
  • Vytvořit nový...