Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz

64 topics v tomto fóru

  1. Fabia III koroze

    • 56 odpovědí
    • 4 782 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 429 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 655 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 3 273 zobrazení
  2. Zamlžená světla

    • 38 odpovědí
    • 7 318 zobrazení
  3. Zástěrky

    • 128 odpovědí
    • 14 476 zobrazení
    • 174 odpovědí
    • 20 675 zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 11 363 zobrazení
  4. Bouračky

    • 207 odpovědí
    • 32 025 zobrazení
  5. Poklice

    • 19 odpovědí
    • 864 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 9 895 zobrazení
  6. Cislo Farby

    • 32 odpovědí
    • 1 446 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1 295 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 3 275 zobrazení
  7. Tažné zařízení

    • 71 odpovědí
    • 13 387 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2 051 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 263 zobrazení
    • 123 odpovědí
    • 15 439 zobrazení
  8. Rámeček přední masky

    • 23 odpovědí
    • 1 526 zobrazení
  9. Přední světlomety

    • 91 odpovědí
    • 20 324 zobrazení
  10. Oprava laku

    • 31 odpovědí
    • 3 494 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 635 zobrazení
    • 137 odpovědí
    • 20 558 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 678 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 764 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?