Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz

    65 topics v tomto fóru

    1. Sportovy vyfuk /koncovka

      • 0 odpovědí
      • 69 zobrazení
      • 176 odpovědí
      • 21 419 zobrazení
      • 84 odpovědí
      • 12 333 zobrazení
      • 51 odpovědí
      • 10 653 zobrazení
    2. Fabia III koroze

      • 73 odpovědí
      • 6 768 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 648 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 811 zobrazení
      • 42 odpovědí
      • 3 628 zobrazení
    3. Zamlžená světla

      • 38 odpovědí
      • 7 631 zobrazení
    4. Zástěrky

      • 128 odpovědí
      • 15 018 zobrazení
    5. Bouračky

      • 207 odpovědí
      • 32 777 zobrazení
    6. Poklice

      • 19 odpovědí
      • 1 020 zobrazení
    7. Cislo Farby

      • 32 odpovědí
      • 1 774 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 1 452 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 3 584 zobrazení
    8. Tažné zařízení

      • 71 odpovědí
      • 13 786 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 2 199 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 1 369 zobrazení
      • 123 odpovědí
      • 15 975 zobrazení
    9. Rámeček přední masky

      • 23 odpovědí
      • 1 652 zobrazení
    10. Přední světlomety

      • 91 odpovědí
      • 20 859 zobrazení
    11. Oprava laku

      • 31 odpovědí
      • 3 872 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 734 zobrazení
      • 137 odpovědí
      • 21 186 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 1 876 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.