Jump to content

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

    77 topics in this forum

    1. Těsnění motorového prostoru

      • 116 replies
      • 12,131 views
      • 195 replies
      • 27,156 views
      • 154 replies
      • 17,855 views
      • 8 replies
      • 484 views
    2. Přední světlomety

      • 163 replies
      • 30,366 views
      • 1 reply
      • 205 views
      • 14 replies
      • 461 views
      • 150 replies
      • 24,934 views
      • 68 replies
      • 12,725 views
      • 3 replies
      • 1,326 views
      • 19 replies
      • 1,871 views
      • 37 replies
      • 2,107 views
      • 92 replies
      • 12,420 views
      • 16 replies
      • 1,126 views
      • 9 replies
      • 672 views
      • 67 replies
      • 17,083 views
    3. Cislo / kod farby

      • 36 replies
      • 6,738 views
    4. Výměna čelního okna

      • 147 replies
      • 23,153 views
      • 13 replies
      • 2,633 views
      • 13 replies
      • 2,239 views
      • 12 replies
      • 4,292 views
    5. Zimní clona

      • 18 replies
      • 3,064 views
    6. Zástěrky

      • 138 replies
      • 20,796 views
      • 4 replies
      • 708 views
    7. Tesnenie dverí

      • 26 replies
      • 8,096 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×