Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz

    68 témat v tomto fóru

    1. Fabia III koroze

      • 96 odpovědí
      • 12 411 zobrazení
    2. Těsnění motorového prostoru

      • 83 odpovědí
      • 6 146 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 1 442 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 253 zobrazení
      • 63 odpovědí
      • 10 253 zobrazení
    3. Přední světlomety

      • 98 odpovědí
      • 23 030 zobrazení
    4. Oprava laku / záruka

      • 101 odpovědí
      • 11 492 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 7 916 zobrazení
      • 73 odpovědí
      • 6 562 zobrazení
      • 136 odpovědí
      • 20 666 zobrazení
    5. Poklice

      • 30 odpovědí
      • 2 798 zobrazení
    6. Oprava laku

      • 33 odpovědí
      • 5 916 zobrazení
    7. Tažné zařízení

      • 83 odpovědí
      • 17 431 zobrazení
    8. Tesnenie dverí

      • 21 odpovědí
      • 5 187 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 2 071 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 2 182 zobrazení
    9. Zástěrky

      • 134 odpovědí
      • 17 815 zobrazení
      • 64 odpovědí
      • 14 251 zobrazení
      • 129 odpovědí
      • 18 971 zobrazení
      • 141 odpovědí
      • 24 203 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 2 661 zobrazení
    10. Lak a jeho kvalita

      • 53 odpovědí
      • 13 522 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 3 151 zobrazení
      • 101 odpovědí
      • 16 367 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 774 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • ze stale pise homogonizacia,take slovo neexistuje.Prepac,Palces 
      • Zajimalo by me, co je spravne :))) slovnik zna jen slovo “homologacia”, nicmene ono “homologizacia” .... je velmi casto pouzivane :)
      • Pokud ma digitalni display predpokladam, ze jde o procesorovou nabíječku. Tam to je samozrejme trochu o algoritmu nabijeni resp. nabijeci charakteristice, zda pouziva charakteristiku s konstantnim proudem, napetim nebo inverzni charakteristiku (nabíječky si  meri vnitrni odpor baterie a podle toho koriguje nabijeci napeti/proud). Predpokladam, ze v pripade, ze ji nabijis v aute, tak spotrebice které zustanou zapojene ovlivnuji svým vnitřním odporem celkovy odpor soustavy a nabíječka to zrejme spatne vyhodnoti. (ale to je trochu spekulace :)) Kazdopadne, ze se AGM muze nabijet vetsim napetim nez zaplavena baterie je trochu mýtus. Ba naopak. Pokud to clovek 'trochu' prehnal s nabijecim napetim u stare zaplanene baterie, ale neprehral ji (a nezkroutily se desky), tak jen dolil vodu a celkem se nic nestalo. BTW: Jednou se mi ještě na S120 porouchal regulator alternatoru - slepily se kontakty (byl ještě mechanicky). Alternator tak neodbuzoval a daval tzv. co to slo (cca 16-20V). Po 60km se z baterie kouřilo jak z parni lokomotivy. Byla to ještě takova ta klasicka zalita asfaltem se zelenymi vicky. Asfalt se trochu roztekl, vicka zkroutila. Doma jsem ji nechal vychladnout a dolil jsem vodu. Paradoxne ji tento proces ozivil, protože z desek opadal sulfat a baterie pak startovala jako nova. Pokud to by to clovek udelal u AGM, tak ji proste vyvari a konec.
      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
    ×