Přejít na obsah

FlashKA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení FlashKA

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter
  • Collaborator Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

17

Popularita

  1. Tak teď jdu od auta a je vyřešeno! Klik na hosta, potom zpět, vyskočilo "vaše nastavení se přeberou" a auto je online. Zajímavé ovšem je, že i když se celou dobu tváří jako offline, tak poslední synchronizace byla dle údajů na obrazovce 7.7.2025. Ovšem do aplikace se nic nepropsalo a v aplikaci schází nejméně týden jízdních dat. Poslední jízda z neděle se v apce zapsala až na dnešek. Já bych si tipnul, že si možná někdo hrál s databází a takhle to dopadlo. Každopádně díky.
  2. No, řekl bych, že to není problém omezený na model vozu. Řeším tohle od konce června. Na infoline chtěli vědět, zda je ikona zeměkoule šedá - tedy auto offline. To jsem jim potvrdil a od té doby stále žádná odezva. Dnes jsem tam volal a že prý to řeší, ale mají toho hodně. Začalo to tím, že apka v telefonu vůbec auto neukázala, jen nabízela registrovat nové vozidlo. Po několika pokusech se auto opět v apce ukázalo, ale od té chvíle je auto ale offline. Nedávno jsem si na rok službu předplatil, auto je čerstvě po technické, včetně přípravy v servisu, kde byla testována i baterie, že je v pořádku - je k tomu protokol. Navíc jsem to zkoušel hned po dojezdu, protože aplikace začala po delší době už tvrdit, že se auto odpojilo od netu, protože baterie nemá požadovaných 12V. Mám pocit, že experti zase něco po... a neví dost dobře co s tím, jak už bývá dobrým zvykem. Zkusím ten trik s profilem, třeba budu mít štěstí.
  3. 19.3. ale ŠA zablokovali můj email a nekomunikují, vlastně ani přes info@ nekomunikují. Těžko se už dovím, proč mám výměnu kotoučů a destiček v certifikátu zapsanou jako čištění a materiál byl jen čistič. Že se ten profil řidiče o kterém mi napsali, projevil vlastně jen na levé straně zadní nápravy, to je mi taky záhadou. Reklamovat vyměněné kotouče a destičky, to se mi asi nepovede. Realita v podání Škoda Auto je poměrně smutná, takové jednání si nedovolí ani ten poslední eshop.
  4. Martin_TDi: Takhle by to asi mělo vypadat
  5. JSvoboda: Pravé zadní vypadalo takhle. Evidentně se profil uživatele vozidla, vyprofiloval především na levé kolo. dfga: No jo, to mám z toho, že jsem si zvykl s každým novým autem jezdit do autorizáku. Co je ale úplný vrchol v podání ŠA, tak je zablokování mé emailové adresy. Napsal jsem jim ohledně problému dva maily a chtěl jsem odpovědět na ten, který jsem zde citoval. No a přišel ban - Péče o zákazníka - Customer Center - 554 5.7.1 You are not allowed to connect. Nevím, ale tohle je vrchol arogance, přijde mi to, že jsem tam někomu šlápl na kuří oko a o to větší chuť mám tohle řešit. V emailech jsem slušný, jen jsem popsal stav věci.
  6. Přesně tak a to se snažím pořád brzdit jako magor.
  7. Nové, stav 10 dní po montáži, několikrát po městě jeté a vodou zatím ještě nedotčené.
  8. Takže čerstvá odpověď, cituji z emailu ŠA: ...děkujeme za Váš email, ve kterém znovu otevíráte téma výměny brzdových kotoučů s ohledem na Vaše vozidlo Škoda Superb. Dovolujeme si Vás informovat, že celá záležitost byla prověřena ve spolupráci se servisním partnerem Auto Jarov, Praha 3. Na řešení Vašeho podnětu jsme nenalezli žádná pochybení. Naše stanovisko je platné a neměnné. Nejedná se o výrobní vadu, nýbrž o běžné opotřebení dílů s ohledem na jízdní profil uživatele vozidla. Dále si dovolujeme podotknout, že předmětné vozidlo bylo vyrobeno v souladu s homologačními předpisy a také v souladu s legislativními předpisy stanovenými Evropskou Unií ve věci použitých materiálů a s ohledem na bezpečnost vozidla... Takže co tady vlastně řešíme? Podle výrobce je to běžné. Jen bych k tomu doplnil, že běžné možná ano, ale jen v rámci koncernu ŠA.
  9. Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
  10. Oslovil jsem ŠA se žádostí o reakci k problému zadních brzd. Tak jsem zvědav, zda někdo kompetentní najde odvahu a dostatečné argumenty se k věci vyjádřit i sem do diskuze. Teď právě prší, auto je před domem, tak jestli si nemám vzít raději volno a jít sušit brzdy, kdyby na ně snad nějak nacákalo...
  11. Tak já mám tenhle stav při nájezdu 15 000 km
  12. bojler, JSvoboda: Tohle vážně vypadá, že nejslabším článkem jsou destičky a dále především naprostá ignorace problému ze strany ŠA, když to roky neřeší. Zdá se, že spoléhají na to, že pro fleet a leasing to nebude až takový problém a zbytek vždy okecají něčím takovým, jako je doporučení řádně ohřát brzdy před zaparkováním vozu, intenzivním bržděním. To se ale na třicítce do kopce dělá dost špatně...
  13. To by ukazovalo opět na ty destičky, jako hlavní příčinu. Možná by stálo za to, dokud jsou ty kotouče nové, ty destičky ještě vyměnit za levnější - kvalitní. Mimochodem tyhle destičky s prací jsou prý cca 3 000 Kč bez daně. Jo a nemá RS větší kotouče?
  14. rarach89: Tak v autorizáku očekávám především kvalitní práci a kvalitní díly s podporou výrobce auta. Taky jsem to potřeboval hned. Hodil bych to ale rád ŠA na hlavu. Nějak se mi nelíbí řešit za výrobce problémy. Myslím, že po zkušenostech s tímhle autem už chybu s koncernem opakovat nebudu. PS: výměnu kotoučů a destiček nazývá ŠA jakože čištění brzd?
  15. Ještě jsem mrknul na to, jak se propsala oprava do certifikátu vozu.
×
×
  • Vytvořit nový...