Přejít na obsah

FlashKA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení FlashKA

  1. Tak já mám tenhle stav při nájezdu 15 000 km
  2. bojler, JSvoboda: Tohle vážně vypadá, že nejslabším článkem jsou destičky a dále především naprostá ignorace problému ze strany ŠA, když to roky neřeší. Zdá se, že spoléhají na to, že pro fleet a leasing to nebude až takový problém a zbytek vždy okecají něčím takovým, jako je doporučení řádně ohřát brzdy před zaparkováním vozu, intenzivním bržděním. To se ale na třicítce do kopce dělá dost špatně...
  3. To by ukazovalo opět na ty destičky, jako hlavní příčinu. Možná by stálo za to, dokud jsou ty kotouče nové, ty destičky ještě vyměnit za levnější - kvalitní. Mimochodem tyhle destičky s prací jsou prý cca 3 000 Kč bez daně. Jo a nemá RS větší kotouče?
  4. rarach89: Tak v autorizáku očekávám především kvalitní práci a kvalitní díly s podporou výrobce auta. Taky jsem to potřeboval hned. Hodil bych to ale rád ŠA na hlavu. Nějak se mi nelíbí řešit za výrobce problémy. Myslím, že po zkušenostech s tímhle autem už chybu s koncernem opakovat nebudu. PS: výměnu kotoučů a destiček nazývá ŠA jakože čištění brzd?
  5. Ještě jsem mrknul na to, jak se propsala oprava do certifikátu vozu.
  6. Casy: Tak nevím, proč je právě to levý takhle příšerný a má takovou drážku. Jinak já vždy jezdil nejvíc služební auta a ta moje soukromá nemají moc velký nájezd. Když ale vezmu moje poslední dvě auta, dvě generace Fordu Mondeo, tak stála obě na stejném místě jako Sup, nájezd byl obdobný a za sedm let co jsem měl poslední jsem řešil jen výměnu čelního skla, brzdy při prodeji ve výborném stavu. Tohle se od začátku něco sype a je to otravný. OnMiT312: Já si taky myslím, že je to špatné a není to takhle v pořádku, jen nechápu že s tím ŠA něco dávno nedělá. Přinejmenším je to dost špatná vizitka pro relativně drahé auto a divím se, že jim to někdo ještě nedal sežrat. Jestli mě něco nebaví, tak zbytečně vyhazovat peníze.
  7. No jo, možná by to bylo řešení, ale servis vyměnil ten šrot za nový s vyjádřením - málo brzdíte, málo jezdíte a auto stojí jistě tím kolem na vlhkém místě - to je nesmysl.
  8. Bude to tak, já myslel, že ta destička bude poškozená a ona je opravdu jen vytvarovaná podle té rýhy v kotouči. No a co je nejhorší, že v autorizáku tam nic jiného ale nedají.
  9. Tak jsem vyhodil přes 10k za servis a montáž stejného nekvalitního originálního šmejdu. Z vadného originálního kotouče je patrné, že byl vyroben - 16.04.2021 08:55 SP65. Auto neparkuje v rybníce, jak by se minimálně u levého kola mohlo zdát. A ano, jsem zvyklý brzdit motorem, předvídat a ne pořád stát na brzdě. Také jsem ale dosud nikdy neměl u žádného auta s brzdami problém. Tohle mi přijde jako extrém a ŠA by tohle snad měla řešit.
  10. Všechny ostatní kotouče jsou OK, tohle musí být nějaká vada. Těžko říct, co je příčinou, jestli rozsypaná destička, ale proč? Nikdy jsem nic podobného na autě ještě neviděl. Je to hlučné, vibruje to a nerad bych si díky tomu rozbil třeba na mokru auto a hubu, kdyby se tam kousnul nějaký úlomek třeba. Nehledě k tomu, že to jedno kolo asi zdaleka nemá brzdný účinek jako to druhé.
  11. Ahoj vespolek, aby tohle téma nezapadlo, přidám svůj aktuální problém. Auto ve vyšších rychlostech, při brždění začalo dělat hluk a vibrace. Při ježdění po městě vše jakože v pohodě. Kouknu se na levou stranu a vzadu vidím něco hodně nepěkného - viz. obrázky. Auto má najeto 15 000 km a já jsem zvyklý nebrzdit a s tímhle ani nezávodím. V lednu 2022 jsem popisoval problém, kdy zešílela ruční brzda a zdálo se, že chce rozdrtit kotouče, podle toho co to dělalo - Je možné že už tenkrát mohlo dojít k poškození destiček a teď to dělá bordel, předpokládám, že destička popraskala a následně vydrolila. Taky používám autohold a minimálně dvakrát se mi stalo, že mě nechtěl pustit do kopce, až hrubou silou. Máte tedy prosím někdo podobnou zkušenost, respektive víte co se mohlo stát a tedy i stalo? Díky
  12. FlashKA

    Škoda Superb 4

    Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁
  13. Tak zatím co mi navigace stále odmítá češtinu a její hlasové ovládání česky nerozumí ani slovo, přestala hrát tak třetina DAB stanic v rádiu, přidala se ještě další zajímavost. Infotainment mi počítá dlouhodobou spotřebu znovu po každém nastartování, takže funguje asi jako volba "od startu". Teď už to asi vydržím do garančky, ale nepřestává mě to udivovat. Hardware: H22 Software: 0276
  14. Bouchy: Tak trochu se obávám, že servis s tímhle nic neudělá :( ČudlR: Kvalita je v rámci možností až na to "ujíždění" v pohodě, když je signál špatný, tak to vypadává, ale to je opravdu výjimečně. Delphin: Tak to buď rád. Já toho mám na Amundsenu víc. Třeba mi po nějaké aktualizaci už nerozumí Laura v hlasovém ovládání navigace. Dříve to bylo v pohodě a třeba telefon, tam je Laura úplně v pohodě. ŠA říká, že to musí vyřešit servis :(
  15. Přidám se s jednou zajímavostí z mého auta. V první řadě se ale přidávám k názoru, že standard SONY v Mondeu, hrál proti Cantonu nejméně o třídu lépe. Co je pro mě ale nepochopitelné u kombinace Amundsen a Canton, to je poslech rádia DAB, kdy nezřídka rádio začne hrát falešně, jak vytahané řemínky kazeťáku, nebo slabé baterie ve walkmanu. Vždy jen chvíli, nezávisle na poslouchané stanici, ale slyšet to je. Připadám si jako blázen, protože mi není jasné, jak je toho možné takového efektu dosáhnout u digitálního signálu.
×
×
  • Vytvořit nový...