No, řekl bych, že to není problém omezený na model vozu. Řeším tohle od konce června. Na infoline chtěli vědět, zda je ikona zeměkoule šedá - tedy auto offline. To jsem jim potvrdil a od té doby stále žádná odezva. Dnes jsem tam volal a že prý to řeší, ale mají toho hodně.
Začalo to tím, že apka v telefonu vůbec auto neukázala, jen nabízela registrovat nové vozidlo. Po několika pokusech se auto opět v apce ukázalo, ale od té chvíle je auto ale offline. Nedávno jsem si na rok službu předplatil, auto je čerstvě po technické, včetně přípravy v servisu, kde byla testována i baterie, že je v pořádku - je k tomu protokol. Navíc jsem to zkoušel hned po dojezdu, protože aplikace začala po delší době už tvrdit, že se auto odpojilo od netu, protože baterie nemá požadovaných 12V.
Mám pocit, že experti zase něco po... a neví dost dobře co s tím, jak už bývá dobrým zvykem.
Zkusím ten trik s profilem, třeba budu mít štěstí.