Přejít na obsah

Milousdkrc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Milousdkrc

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Jojo, evo je už jiný motor, jiný blok, filtr, separátor oleje... Ale dává se až do FIV.
  2. To je nějaká hra? Jako najdi 10 rozdílů? Jeden motor je čistý, druhý špinavý. Já vidím na obou fotkách stejný motor. Do F3 se dávaly 4 druhy 1.0TSI 70 a 81kW bez filtru a po fl 70 a 81kW s filtrem. Drobné rozdíly můžou být ještě u verzí s tažným, nebo automatem, ale na první pohled jiný motor to opravdu nebude.
  3. k té základní podlaze: u combi jde přehnout a zvednou tak, až se zahákne za roletu (neroztaženou)
  4. přidávám se k cisarnerovi a Vaculíkovi. Krom mrazů kolem -20 startuju bez spojky. Zastávám názor, že spojka se má používat co nejméně a co nejkratší dobu. Opotřebovává se nejen axiální ložisko, ale i vypínací ložisko a pružina spojky. Baterka odejde na nových autech brzo, ale ne kvůli startování bez spojky, spíš se o to postará SS a rekuperace. Důvod poskočení auta při startu neberu. Pořád lepší když poskočí na startér, než na nastartovaný motor po puštění spojky se stále zařazeným kvaltem.
×
×
  • Vytvořit nový...