Interiér

Vybavení a úpravy interiéru

70 topics v tomto fóru

    • 280 odpovědí
    • 34 940 zobrazení
  1. Schranka na okuliare

    • 10 odpovědí
    • 1 019 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 642 zobrazení
  2. Plynový pedál

    • 27 odpovědí
    • 5 766 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 3 746 zobrazení
  3. Kufr HB

    • 8 odpovědí
    • 1 156 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 736 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 11 512 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 4 222 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 1 408 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 3 371 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 1 921 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 305 zobrazení
  4. Mezipodlaha do kufru (Combi)

    • 58 odpovědí
    • 10 405 zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 6 117 zobrazení
  5. loketní opěrka

    • 67 odpovědí
    • 8 869 zobrazení
  6. Sklo pred budíkmi

    • 9 odpovědí
    • 2 799 zobrazení
  7. Hlavice řadící páky

    • 53 odpovědí
    • 7 714 zobrazení
  8. Odrazy v předním skle

    • 9 odpovědí
    • 908 zobrazení
  9. Stredovy tunel - rozmery

    • 29 odpovědí
    • 2 195 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 2 130 zobrazení
  10. Volant

    • 59 odpovědí
    • 7 270 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 426 zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 8 469 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 669 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?