Přejít na obsah

LubDud

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LubDud

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • First Post
  • Week One Done

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Rapid: jak si na tom s tím RS? na kdy ti posunuli termín?
  2. To jsem psal, ze se tyka pouze nakupu fyzicke osoby.
  3. Pokud to tak bylo myšleno tak se mu omlouvám, každopádně když dám 800tisíc za auto, tak i kdybych měl chodit pěšky do práce bych to s tím autem dotáhl do konce a v případě házení klacků pod nohy bych se pokusil to i mediálně zveřejnit.
  4. Nechci tě Dušane urazit, ale přijdeš mi jako typ člověka, díky kterému mají tendence obchodníci se zákazníky vyebávat, protože spoléhají na to, že se při prvním zamítnutí na to vykašlou a nebudou dál svá práva hájit. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem už pár věcí takto řešil a když jim přišla předžalobní výzva, ustoupili. Nic jiné jim totiž nezbylo, protože krom ceny auta by jim ještě přistála faktura za soudní výlohy a mé právní zastoupení. V našem právním řádu má spotřebitel poměrně slušné postavení.
  5. Přesně tak. Jak jsem psal výše, čekám na scouta a upřímně, moc neřeším ty závady. Pokud prostě budou, půjdu za naším firemním právníkem s flaškou, ať mi napíše odstoupení od smlouvy a půjdu jim auto vrátit a koupím něco jinýho. Úplně to samé, co bych udělal s televizí, mobilem, čímkoliv....
  6. Jěžiš marja...lidi...proberte se.... je jedno, jestli se jedná o telefon nebo o auto. Pokud člověk nakupuje jako fyzická osoba tak má u obou produktů stejná práva z pohledu občasnkého zákoníku... Stačí obětovat pár stovek, zajít za právníkem, který sepíše odstoupení od smlouvy spolu s odkazy na patřičné paragrafy a který bude pod dokumentem podepsán a s tímto dojít do dealerství. Případně zaslat předžalobní výzvu pokud by se cukali. Je to sice svinstvo a ti dealeři za to nemohou, ale bohužel my jako koncoví zákazníci nemáme právní vztah s automobilkou ale dealerem ...
  7. Podle mě není v zákoně opora na prodloužení záruční opravy o víc než 30 dní, pokud zákazník neouhlasí, takže bych pohrozil odstoupením od smlouvy.
  8. No prodejce tvrdí, že ano. Měl objednanané skladovky od začátku roku s dodáním v říjnu s tím, že jsem se ozval ve chvíli, kdy šla ještě změnit specifikace. Listopad píšu jako rezervu :D
  9. no jsem zvědavý co mě čeká v litopadu na scoutovi :D
  10. Dovolim si odcitovat zkusenost jednoho clena FB skupiny: “Dnes zpětná vazba ze servisu ohledně problémů se startováním jakož i různých sporadických problémů se všemi možnými asistenty: některé vozy r.v. 2020 mají chybný SW jednotky servo řízení, který způsobuje, že jednotka neusíná a vysává baterii, když auto stojí. SW přehráli opravou, zničenou baterii vyměnili. Dost mě šokuje, že na takovou závadu nebyla svolávačka. Ani on-line, můj VIN neukázal nic, ani faktická, že by Škoda skrze své partnery kontaktovala majitele dotčených vozů a vyzvala je k návštěvě servisu pro přehrání opraveného SW.” Dale to dle zkusenosti dela i inteligentni dobijeni. To mam v planu hned po prevzeti odpojit a zaroven tim vyradit stop/start system
  11. tak to koukám, že zabiju několik much jednou ranou. Ještě nějak vymyslet trvalé vypnutí lane asistu a budu spokojen.
  12. a jak je to s dlouhodobým odpojením? nemá t negativní vliv na některý z palubních systému případně dobíjení akumulátoru samotného?
  13. Tím odpojením by se měl i deaktivovat stop/start systém ne?
  14. Víte, jaký kod má 140kw verze?
  15. No ja bych to mel 10/21. Maji nejake skladovky objednane, a muzou jeste zmenit specifikaci. No to mas sice pravdu, ale nikde jsem nenasel info, zda-li se jedna ciste o sw problem, nebo i hw nekompatibilita jednotlivych modulu…
×
×
  • Vytvořit nový...