Jump to content

Ostatní


38 topics in this forum

  1. Octavia IV FL 1 2 3 4 13

    • 307 replies
    • 46.6k views
  2. Škoda Octavia IV 1 2 3 4 127

    • 3.2k replies
    • 699.8k views
    • 390 replies
    • 109.9k views
    • 12 replies
    • 8.4k views
    • 23 replies
    • 20.1k views
    • 12 replies
    • 878 views
    • 2 replies
    • 311 views
    • 4 replies
    • 4.7k views
    • 749 replies
    • 240.9k views
  3. Prodej vozu

    • 4 replies
    • 597 views
    • 2.3k replies
    • 401.8k views
    • 1 reply
    • 490 views
  4. Koupě ojeté Octavie 4

    • 16 replies
    • 5.7k views
    • 154 replies
    • 40.1k views
  5. Octavia IV a konkurence 1 2 3 4 16

    • 387 replies
    • 90.7k views
    • 5 replies
    • 7.7k views
    • 48 replies
    • 20.3k views
    • 14 replies
    • 1.9k views
    • 7 replies
    • 2.3k views
    • 38 replies
    • 14.3k views
  6. Velikost nádrže 1 2

    • 28 replies
    • 26k views
    • 2 replies
    • 1.6k views
    • 4 replies
    • 1.1k views
    • 3 replies
    • 2.3k views
    • 6 replies
    • 1.5k views


  • Aktuální příspěvky

    • 1. válec je u rozvodu, tedy nejblíž třeba k nádobce chladičové vody. P0303 je chyba zážehu na 3. válci. v 89 000 km už můžou být načaté nejen svíčky, ale i cívky. Pokud dojde na výměnu cívek, doporučil bych NGK, v případě, že budou i nové svíčky, pak NGK nebo originál VW AG (asi také výroba NGK), Brisk stojí za houby. Na výměnu to chce trochu víc času.
    • je to celé trapné , používám/používal jsem oznámení o opuštění oblasti a a také rychlosti, s nastavením na 0 km, co znamená že když se pohne auto došlo avízo. Používal jsem také čtení zpravodajský webů i toho fóra přes RSS čtečku v autě, nastavení bylo přes web, dnes již bohužel ... je to smutná situace.
    • Poradil by mi někdo s mojí fabií? Neustále se vlní přední kotouče, a to tak, že kopou do volantu, třese se celé auto... V servisech si neví rady. Pokaždé, když se vymění, stačí ujet 1000 km a už cítím mravenčení v pedálu. Na nápravě je všechno vyměněné - náboje, čepy, silentbloky, dával jsem i jiné třmeny, všechno marné. Rozhodně nejezdím "závody", brzdím spíš motorem, po zastavení nestojím na pedálu, zajíždím je normálně,  dávám kvalitní značky... Opravdu už nevím, čím to může být. Poslední věc, která mě napadla, že by to mohly dělat vodící tyčky řízení. Ty ještě nebyly měněné. Auto má už 350 tis. a je pravidelně udržované. Měl by prosím někdo nějakou radu? Fabia combi 2006... Děkuji 
    • Nie je jediná vec v ktorej by nová aplikácia bola lepšia ako stará, ale vo veľa veciach je horšia, preto ma vypnutie webu Škoda Connect a zrušenie starej aplikácie nenormálne serú.
    • Používám obě, stará pořád funguje. Když jsem dával zpětnou vazbu k nové apce, že by mohli implementovat funkce ze staré, tak mi přišla odpověď, že s tím nepočítají. Zrovna ty data jednotlivých denních jízd, by se ale hodily.
×
×
  • Create New...