To : miro4061 poviem ti ze som sa s tym textom vytrapil .
Ale moj zaver je nasledovny
zadna lamda cierny. vstup je z lamdy , vystup je do ECU motora.
predna lamda cerveny , vstup je od ECU motora a vystup je lamda. (opacne ako vzadu). Ide o to ze ECU motora dava prud ktorym sa zohrieva vnutro lamdy na konstantnu teplotu. Podla prudu potom vypocita pomer lamda. Je tam napisane ze ked je lamda 14,7:1 tak je prud nula. Ide aj do minusu aj do plusu podla toho ci je chudobnalebo bohata zmes. Sam ale neviem povedat kolko mA by si mal na defie pridat alebo ubrat aby si to mal spravne nastavene.
kable strihaj za konektormi (rozumej medzi ECU a konektorom lamdy), najlepsie priamo niekde pri konektore do ecu.
Potom daj vediet ako si pochodil, ci to funguje , a ci setris. Aby som ti pripadne este mohol pomoct.
B.