-
Hasící přístroj
Pane kolego.Pokud jedete do cizího státu , tak se musíte řídit jejich zákony a vyhláškami.To samé bylo s reflexivními vestami ,když u nás ještě nabyly povinné a v Rakousku ano.Tak je tomu i s hasícími přístroji.
-
Hasící přístroj
Vážený pane kolego. Životnost přenosného hasícího přístroje , je stanovená zákonem na 20 let.Pokud nedojde k takovému jehopoškození,že musí být vyřazen předčasně.Dále zákon o požární ochraně stanoví že každý rok musí být provedena revize a copět let tlaková zkouška. Ovšem nevím , zda by Vám Váš hasící přístroj někdo přijal do pravy.myslím si že tytto typy nebyly u nás schváleny k provozu.A to Vám žádný revizní technik nevezme. proto pozor , pokud pojedete do některého státu , kde jsou hasící přístroje v autech povinné. např. v Polsku. Tam jdou po Češích , protože vědí ,že u nás nejsou hasičáky v autech povinné.
-
Hasící přístroj
Souhlasím ,dá se 6 kg pořídit i za méně.Ale 6 kg si asi málokdo do auta koupí. Já v tom oboru tak trochu pracuji,takže cena pro mně je spíše symbolická.
-
Hasící přístroj
Vážený pane kolego.V souvislosti s použitím PHP práškového moc nepoužívejte termín ,,vhodný na elektroniku" ano výborně ji uhasí ,ale prášek zničí i to co nehoří.Už jsem viděl následky v jedné opravně elektroniky.přímo na elektroniku je vhodnější PHP.Ale ten by si k vůlijeho ceně rozhodně nikdonekoupil.Pokud Vám auto začne hořet , tak rozhodně ne od ,,elektroniky" ale od vyššího napětí které jde z baterie.ještě jsem neslyšel o požáru např. řídicí jednotky.Další příčinou jsou prasklé hadice od benzinu či nafty , nebo unik plynu.Pokud odkazujete na firmu,která se zabývá prodejem , revizemi a opravami PHP.Tak by jste měl podávat kvalifikovanější odpovědi.Ale prášek do auta rozhodně!!!!! Jinak k těm 700 Kč ,přidejte 100 - 150 Kč. a máte 2 kg práškový hasičák.Rozhodně se to vyplatí.
-
Hasící přístroj
Chci ještě odpovědět na dotaz. hasící přístroj práškový má stanovenou životnost 20 let a pak se musí vyřadit. Je to dáno zákonem opožární ochraně.krom sprejů , jde každý hasící přístroj naplnit.Pokud ho použijete při pomoci jinému motoristovi , máte ze zákona nárokna bezplatné naplnění.je to jen třeba nahlásit veliteli zásahu,nebo příslušně územní odbor HZS ( hasičský záchranný sbor).
-
Hasící přístroj
hasičák se pohodlně vejde na levou nebo pravou stranu do kufru,hned za zadní světla.I s orginálním držákem.Co se týká hasících sprejů Pyrocool ,nebo Pyrocom, jsou to dobré hasební prostředky a opravdu výborně hasí vše. Měljsem možnost vyzkoušet. V tomto oboru se pohybuji. Avšak pozor!!! Není to hasící přístroj.Hasící přístroj je až od kila náplně.Proto když pojedete do Polska ,nebo jiného státu ,kde jsou hasící přístroje povinné, předpisy jsou podobné , můžete dostat vysokou pokutu .nezaomeňte , že hasící přístroj musí být každý rok revidován a co 5 let musí projít dílenskou kontrolou a tlakovou zkouškou. Dále chci upozornit na prodej hasících přístrojů ve velkých marketech ,ale i jiných prodejnách a benzinových pumpách. každý hasící přístroj musí být u nás schválen k provozu. Jinak Vám ho nikdo nezreviduje a je Vám na nic.A takové se u nás v marketech prodávají.Nespoléhejte na to,že ho koupíte uložíte do kufru a budete ho vozit třeba 5 , 6 let.pak ho budete potřebovat a zjistíte , že nefunguje.Když si budete chtít koupit hasící přístroj,najděte si na internetu nejbližšího prodejce hasících přístrojů a tam si kupte.Do auta je nejlepší prášek. Hasičák s náplní 1 kg stojí asi 600 - 700Kč. S 2 kilovou náplní asi o 100 Kč. více.Kupte 2 kilový.Opravdu se to oplatí. Vím panové o čem mluvím.
-
ZTRATA VYKONU + VYSSI SPOTREBA 1.4 MPi
Všem moc děkuji za radu. Věřím že pomůže. Ještě jednouděkuji. Valach
-
ZTRATA VYKONU + VYSSI SPOTREBA 1.4 MPi
Hezký den přátelé. Poradí mě prosím někdo?Mám Fabii 1.4 MPi Comfort r.v. 2001 najeto 80 000 km. Poslední dobou mě na volnoběh zhasíná motor ,nebo při přidání plynu jako by se zahlcoval. Rovněž přidávání plynu není plynulé a vůz jako by poskočil. Pozoruji snížení výkonu a zvýšení spotřeby. Údajně by prý mohlo jít o závadu v sacím systému. Že by si to někde přisávalo falešný vzduch. Moc děkuji za radu. Honza.
-
Výměna motorového oleje 1.4 MPI
Koupil jsem jetou Faii 1.4 MPi 50Kw , r.v. 2001,byla servisovaná,ale v jiném kraji.Dle servisní knížky,tam dávali motorový olej 15W-40. Když jsem dal Fabii na servisní prohlídku do Škoda servisu u nás,servisní technik se podivil a řekl,že tam patří olej minimálně 10W-40. Jaký olej tam prosím kolegové dáváte Vy.Nyní tam mám Castrol 10W-40.Děkuji za radu.
-
Blok motoru.
Poradí mě prosím někdo?Koupil jsem ojetou Š-Fabia 1.4. MPi 50 Kw.Vůz je starý necelých pěl let.Bal jsem ale překvapen silně zoxidovaným blokem motoru.Dříve jsem měl Opel Corsa,kde i po 7 letech byl blok motoru jako nový.A to jsem jezdil i v zimě.je mě jasné,že záleží na složení hliníku.Potrpím si na vzhled auta,nejenom z venku. Není nějaký přípravek který by oživil vzhled bloku motoru a všech hliníkových částí.Děkuji.
Valach
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva