Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru

    964 témat v tomto fóru

      • 271 odpovědí
      • 105 734 zobrazení
    1. Kam dat GPS

      • 50 odpovědí
      • 31 240 zobrazení
    2. Osvetlenie interieru

      • 145 odpovědí
      • 81 664 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 50 183 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 95 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 780 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 485 zobrazení
    3. Sedačky z F2 do F1

      • 35 odpovědí
      • 10 303 zobrazení
      • 118 odpovědí
      • 46 242 zobrazení
    4. Servomotorek topení.

      • 151 odpovědí
      • 65 251 zobrazení
      • 43 odpovědí
      • 12 697 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 242 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 5 660 zobrazení
    5. Změna autoradia

      • 24 odpovědí
      • 4 628 zobrazení
    6. Mřížka větrání

      • 6 odpovědí
      • 5 397 zobrazení
      • 102 odpovědí
      • 47 985 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 4 191 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 333 zobrazení
    7. stahovačka

      • 149 odpovědí
      • 43 648 zobrazení
      • 389 odpovědí
      • 119 180 zobrazení
    8. Centralni zamykani

      • 20 odpovědí
      • 3 085 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 600 zobrazení
    9. Oprava el.oken

      • 34 odpovědí
      • 23 531 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 639 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 3 172 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Takže dnes dokončen hokus pokus 6nebo 5 kvaltu??   Škoda Roomster 1,4 tdi chip 59/77kw 6 kvalt pro motor 1,4 tdi  i když ten krátký je holý nesmysl. Ten motor to prostě neutáhne, odzkoušeno na Š Roomster. Náklady na převodovku a překopání byť vlastníma silami vyjde na 18 tis. Jízda s bídou na tu pětku. Šestka padá a padá a padá. Takže jsme zvolili delší 5 kvalt GGU s Fabie 1. Kola 16/195/45 lepší by byli pravděpodobně 15/50/185 asi by se dostal k 200 tacho. Takto 180 stejně jako s původní převodovkou ale o 500 ot/m míň a cca 2,5l míň okamžité spotřeby. Prostě přes 3500 ot/m už nemá sílu to přetlačit. Menší kola by zvýšili trochu otáčky tak by se možná dostal výš.  Jede to slušně otáčky proti původní krátké převodovce cca o 500 ot/m níž. Spotřeba na 100km okruhu cca o půl litru níž. Potvrdím až po delším ježdění. Celkově dojem super. Ztratilo se "dunění" které ten 3 hrnek vydával od 2500 ot/m. Při 2500 ot/m  na pětku jede krásně 130km/h a momentalka je 4,1/4,8l.  Před tím 3100 ot/m a momentalka 6,6/7,2l průměr 6,8l/100km. Při 100km/h 1950ot/m momentalka  2,7/3,4 a před tím momentalka 4,0/4,7 průměr 4,4l/100km. Musí se na to trochu zvyknout a tam kde se jezdilo do zatáčky na 3 je třeba dát 2. Stejně tak zapomeňte na 4 jet 50 :-D Každopádně sem napíšu po pár tis. km jak se to chová celkově. PS: Nezapomenout vyměnit po zahřátí v té převodovce olej!!!  Přidávám pár fotek. 1 fotka s původní převodovkou. 2 fotka s GGU
      • Da sa to aj bez toho, ale malokto to asi vie, alebo malokomu sa s tym chce trapit, tak ide napravnica dole. Mne ho menili, napravnica dole, nasledne GEO, ale na nu som aj planoval ist, takze len pre mna plus.
      • samo sebou že to nahlásí až za jízdy a to né hned....  na to není třeba si nic myslet, to je vcelku logické, na místě čidla ABS nic nikdy vyhodnocují, nemají totiž co.... lolo se musí točit, tedy jak jsem psdal že jde o změnu obvodové rchlosti kola, lohgicky u stojícího auta je nulová obvodová rychlost kol...   sačí vyměnit letní kola za zimní, pokud mají jiný rozměr a auto bude po nějakých km, kdy to vyhodnocuje hlásit....   ono je logicky rozdíl v tom, pokud se rozjedeš s jiným (sníženým nebo zvýšeným tlakem) a jedeš, kdy tento tlak je sice jiný než ten uložený, ale je stále konstantní a něco jiného je unik za jizdy, kdy nastane změna v určitém časovém úseku.... takže upustit kolo a rozjet se nic moc test....   myslím si, že to není složité pochopit, nicméně je je to mnohem sofistikovanější než to vypadá....   je třeba si uvedomit který systém ŠA používá, systém TPMS existuje ve dvou variantách - přímý systém (ten v autech standarně ŠKODA AUTO nepoužívá) má v pneumatikách instalovány snímače, které bezdrátově vysílají údaje do řídicí jednotky auta, systém měří přesné hodnoty tlaku všech kol ..... na rozdíl od nepřímého systému (ten používá ŠKODA AUTO – systém neměří přesné hodnoty tlaku....   a trocha teoririe - doufám že neopakuji jiř výše napsané, podle legislativního předpisu EU (nařízení Evropského parlamentu č. 661/2009 ze dne 13. července 2009) je systém od 1. listopadu 2014 povinnou součástí výbavy nových vozidel v EU; s nefunkčním TPMS pak nesmí být automobil provozován na pozemních komunikacích, systém (ať již nepřímý nebo přímý) musí do 60 minut varovat při snížení tlaku v kterékoliv z pneumatik o 20 procent...
    ×