Jump to content

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru


949 topics in this forum

  1. Osvetlenie interieru 1 2 3 4 7

    • 152 replies
    • 128.6k views
    • 271 replies
    • 156.1k views
    • 1 reply
    • 60.3k views
    • 3 replies
    • 1.7k views
  2. Nejdou otevřít 5. dveře 1 2 3

    • 74 replies
    • 37k views
    • 219 replies
    • 109.3k views
    • 156 replies
    • 97k views
    • 1 reply
    • 1.4k views
  3. Mlžení oken zevnitř 1 2 3

    • 73 replies
    • 94.5k views
    • 2 replies
    • 3.9k views
  4. Zvuk ventilátoru 1 2 3 4 5

    • 107 replies
    • 42.8k views
  5. Madlo krytu rezervy

    • 5 replies
    • 2k views
    • 196 replies
    • 52k views
  6. dětská sedačka a ISOFIX

    • 10 replies
    • 4.6k views
    • 32 replies
    • 22k views
    • 3 replies
    • 1.5k views
    • 6 replies
    • 1.8k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 12 replies
    • 10.7k views
    • 83 replies
    • 51.3k views
    • 21 replies
    • 13k views
  7. Nejdou otevřít dveře 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 145.4k views
  8. zadni plato sedan

    • 5 replies
    • 3.1k views
    • 0 replies
    • 2k views
  9. Držák nápojů 1 2 3

    • 59 replies
    • 38.6k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, nevíte, kde by šla sehnat tato podložka pod SPZ?       Je to nějaká (nej)novější verze se zaoblenými rohy (foto z Eniaka).
    • Superb II 2011 4x4   Ahojte, mal som defekt na pravom prednom kolese a z dovodu bezpecnosti som nemohol hned odstavit, ale isiel som na tom este asi 50 metrov. Po vymene pneu som si vsimol, ze vozidlo celkom dost taha do pravej strany, dokonca az tak, ze aby som isiel rovno, tak musim mat volat otoceny asi 20° do lavej strany. Ked ho pustim, tak uz pri prvych metroch zacne neuveritelne vybacat do prava. Rovnako aj ked pustim volant nevyrovna sa vzdy na 100% rovno, ale zostane trochu na lavej strane. Pneumatiky su rovnomerne nahustene.   Isiel som s tym na 3D geometriu, tu je vysledok po nastaveni:   Po nastaveni geometrie to nepomohlo (tomu odklonu na pravom prednom nerozumiem, akou castou to moze byt sposobene a ci sa to vobec na geometrii nastavuje), stale rovnako to neznesitelne taha do pravej strany.   Nasledne mi v servise skontrolovali napravu (tlmice, tycky, capy, klby, ulozenia), kedze ani geometria nepomohla a vysledok bol, ze vsetky spominane casti napravy su v poriadku a zistili, ze je vola v riadeni, preto sa nebude dat nikdy nastavit na 100% geometria a vzdy bude auto tahat do strany. Je toto podla vas spravne tvrdenie? Nechcem vyhadzovat 500€ za nove riadenie, ak by to bolo fakt nieco na naprave co si nevsimli.   Auto tahalo aj pred defektom trochu doprava, lebo som za posledny rok trafil dost jam a odvtedy sa na naprave nic nemenilo, a preto mi ani nejde do hlavy ze by hovorili ze vsetko na naprave je v poriadku.   Chystam sa s tym ist do ineho servisu, tu sa pytam len ci mate nejake napady co by sa tam dalo este skontrolovat, prip. ci mal niekto velmi podobny problem? Vdaka za odpovede.
    • Každý má právo jezdit jak uzná za vhodné. Pokud tím neporušuje zákon o provozu na pozemních komunikacích... Je to jeho auto tak ať si s ním dělá co chce, ne?  A jestli ho baví podtáčet diesel, naplnit si tak motor karbonem a muset dřív měnit dvouhmotu, tak mu to přej.  
    • Já to sice řeším u Fiesty ST s motorem 1,6 Ecoboost, ale to asi bude ten samý problém. Motor má přímý vstřik benzínu a vysoké tlaky ve spalovacích prostorech díky značnému plnícímu tlaku. Jak nezničit písty detonačním spalováním a nebo je nepropálit kapajícími vstřiky, když budou zanesené karbonem? Předepsaný mám benzín N95, ale už při 36 tis. km se začlo objevovat detonační spalování.  Začal jsem tankovat u OMV100 oktanový benzín (ten obsahuje míň olefinů, takže i míň špiní) a do každé nádrže stejně přidávám VIF, který čistí. Zmizelo to a už se to neobjevilo. Takže se bojím tankovat něco jiného.  
    • asi zopakujem, nikdy som nejazdil na spotrebu , okrem dvoch pokusov na mojej O3 , 1,6TDi , DSG , zajazdit papierovu spotrebu (neda sa v reale dosiahnut normalnou jazdou) povodna myslienka (otazka) bola zistit kolko ludi vie ze motoru ublizuje a predsa jazdi tak ako som popisal. Asi by ste sa divili kolko ludi jazdi tak ako som popisal, avsak nevedia ze motoru ublizuju ... (nie kazdy tomu rozumie) hlavne teda vyuzivanie vysokeho tocaku v nizkych otackach je velmi popularne, bez ohladu ne to ze motor vybraciami vyskakuje spod kapoty.
×
×
  • Create New...