Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

motopaja

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Přesně tak. Změřit nejde a ke všemu ten přístup k němu je jak do ...
  2. Za studena i tepla dlouhé točení někdy i nutnost jemného přidání plynu před startem. Dále byl problém s houpavým volnoběhem a občas docházelo k samovolnému zhasnutí motoru. Za studena motor škubal jako stará stodváca, po zahřátí zmizlo škubání, ale motor byl bez odezvy v otáčkách kolem 1800-2100.(při studeném i teplém motoru se otáčky houpaly, ale až po uvedení auta do klidu, při dojíždění bez zařazené rychlosti bylo vše ok)
  3. Ahoj dlouho jsem řešil špatné starty, kuckání a klepání motoru na oct 1,6 74kw a čidlo polohy vačky byl ten nejzávažnější problém. Po výměně drží volnoběh, motor bez klepání a škubání za studena. (motor šel nastartovat i když čidlo mělo uklepany draty)
  4. Mám 1,6 74kw. Tam jsou plastáky a ty se rádi i kroutěj a netěsní. A v točkách to pak nemá tlaky na směsi.
  5. Sundej plastovej kryt motoru a tam najdeš takové ty plastové sací (parohy) jsou těsněný kroužkama. Já měl v háji jen jeden a dělalo to neskutečný zle.
  6. Čau měl jsem na 1,6 74kw podobný problém. Vyměnil jsem klapku, sací hadici, čidlo teploty, svíčky, lambdu.Proběhlo i měření tlaků, výměna kabelů zapalování, i zapůjčení zapalovacího trafa na zkoušku. No prostě co mi mechanici poradili ale výsledek žádnej. Až pátý mechanik přetěsnil horní část sání a závada je odstraněna. Byly to jen špatné tlaky. Nacpal jsem do toho tisíce a ve finále to byl ó kroužek za pár korun.
  7. To už jsem zkoušel a nic.
  8. Zdravím prosím o pomoc. Mám oct 1,6 74kw motor AKL. Po nastartování za studena vyletí otáčky na 2500 poté pomalu spadnou na cca 1000 a poté motor zhasne. Tato závada trvá do zahřáti. Po zahřátí jsou otáčky až na drobné pohupování (v rozmezí cca 500) v pořádku, ale motor se jakoby zakuckává. Byl jsem u x mechaniků a 4x na diagnostice a změna žádná. Vyměnil jsem klapku samozřejme originál dále svíčky, čidlo teploty, lambdu, hadici od sání ke klapce a závada přetrvává.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.