Přejít na obsah

Zvěřina

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Zvěřina

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vážený pane Pittner, přečetl jsem si Váš příspěvek, který jste zde umístil. Nejdříve bych Vás chtěl upozornit na to, že zbytečně pomlouváte naši společnost AUTO-BRANKA a rozesíláte e-maily na všechny strany. Svoji stížnost jste poslal v sobotu 12.4.2008 v 16,25 hod. V tuto dobu již v provozovně nikdo není. Váš e-mail jsem si přečetl 14.4.2008 a s Vámi jsem se spojil 15.4.2008 v 10,50 hod a navrhnul Vám termín přistavení vozu na 21.4.2008. Přizpůsoboval jsem se Vašim požadavkům. Sám jste mi sdělil, že můžete vůz přistavit až v 18,00 hod. Současně jsem Vám připravil náhradní vůz, který budete moci používat po dobu opravy pouze za použité pohonné hmoty. Naše společnost nemá ve zvyku dělat mrtvého brouka k nepříjemnostem, které mohou někdy nastat. Naopak v případě vzniklé nepříjemnosti se dokáže k těmto případům postavit velice vstřícně, aby byl zákazník spokojený. Vstřícně postupujeme i k Vám. Než rozvinete takovouto kampaň, kterou jste zahájil, bylo by lepší se dohodnout v klidu s námi a nepoškozovat zbytečně naši společnost. Pokud Vám někdo ze Škody Auto sdělil, že to není jediná stížnost na naší společnost tak bych rád věděl, kdo tyto pomluvy ze ŠA roznáší. Opak je pravdou a musí se rozlišovat zda je stížnost oprávněná nebo není.Z naší strany jsme nečekali až nás ŠA bude kontaktovat, ale náš kontak s Vámi byl první. ŠA nás kontaktovala až následně. Josef Zvěřina vedoucí servisních služeb
×
×
  • Vytvořit nový...