Přejít na obsah

Anachron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Anachron

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Benzin jsem testoval pri predvadeci jizde, moc me neoslovil.Kazdopadne tento automat se vice nez povedl...3.6 už másí být "trhač asfaltu",třeba časem:)
  2. Zdravím, já mám 2.0 TDI 103kW a jsem spokojen,dříve jsem měl Octavii 2.0 v benzínu, tak tohle je pokrok.Zvolil jsem opět automatickou převodovku, i přes svou hmotnost je auto velmi živé, při celkem rozumné spotřebě, která doufám půjde trochu dolů.
  3. No já mám s kontrolkou po výměně lamby zatím pokoj,ale asi se to znova objeví.Jinak to jezdí pěkně, moc se mi s ní loučit nechce, ale do budoucna budeme s ženou potřebovat něco většího...
  4. Tak zatím po ujetí cca 600km je vše OK, spotřeba je na normálu a nic nesvítí.Doufám, že to tak dlouho zůstane:)
  5. Tak to je na štěstí pouze jejich problém:)
  6. Bohužel ano, doufám že pánové z Auto-Branka pochopí, že se mi nechtělo čekat na to až se budou vrtat v mém voze, ale raději jsem jej svěřil profesionálům na západě...
  7. Tak jsem se vratil od kamaráda z Rakouska, který mě vzal v sobotu do servisu v Linzu, jedná se o autorizovaný servis Škoda společnost Mayer Linz.Vozidlo mi ihned ochotně zdiagnostikovali, určili vadnou Lambda sondu-dle technika nedávala žádné hodnoty, provedena výměna vadného dílu, zkušební jízda technika.Perfektní jednání, dostal jsem přívěšek na kliče.Po celou dobu jsem mohl být u vozidla, každý technik se věnuje zcela profesionálně svému zákazníkovi.Dokonce hovořili o česky, čemuž se nedivím, několik opravovaných vozidel mělo české značky, asi jejich majitelé vědí své.Proberte se již české servisy a začněte se k nám chovat jako k zákazníkům a né dojné koze!!!.S vozidlem jsem ujel 350km, kontrolka zatím nesvítí, vozidlo má původní spotřebu...Jsem strašně rád, že nemusím do českého autorizovaného servisu a nechat ze sebe dělat blbce.Všem zde děkuji za podporu a přeji mnoho kilometrů... BEZ SERVISU.
  8. Než jsem jim to tam přivezl tak psalo něco o přiliš bohaté směsi nebo tak něco, už si to moc nepamatuji ale kamarád také říkal že lambda.Je to pro mě španělská vesnice tak dám spíše na radu...
  9. Také mě to udivuje:).Jsem z toho vůbec nějak udivený,asi špatný sen:).Nedávno jsem reklamoval LCD TV a to bylo nebe a dudy, pomalu mě informovali o tom že technik již namontoval kryt a že je již vše OK, nutno dodat že se jednalo o druhou reklamaci, ale to je z jiného soudku, tam to dopadlo dobře:).
  10. Jméno jsem zveřejnil já, nic tajného to není.Také doufám, že se vše vyřeší.Jsem jinak s vozem moc spokojený...Jen mě udivuje přístup, před lety jsem měl dost dobré zkušenosti s NH Carem, ale v současné době jsou pro mě dost daleko. Každopádně všem držím palce při řešení reklamací s autorizovanými servisy Škoda v ČR:).
  11. Sám pane Zvěřina vidíte, že toto není pouze můj názor.Vše je o komunikaci a zákazník rád slyší, že se o něm ví a že se jeho problém řeší.O tom je dnes obchod-KOMUNIKACE.
  12. To bych trochu opomoval, jak jsem již psal do malu.Na mé maily nikdo nereagoval, neproběhla ani informace že nekdo něco řeší.Přitom by stačila informace BUDEME VÁS KONTAKTOVAT.Divil by jste se jak málo stačí ke spokojenosti zákazníka.Co se týká termínu nápravy,řekl jsem vám že mohu až kolem 18:00, nicméně z vašich úst vyšel termín 21.4..Takováto fóra by jste měl pročítat častěji, můžete tak předejít mnoha nedorozuměním.Toť z mé strany zatím vše.
  13. Tak abych jen nekritizoval:), byl mi zdarma nabidnut nahradni vuz po dobu reseni problemu.Jen se pořád nemohu ubránit dojmu, že mají asi problém s komunikací.
×
×
  • Vytvořit nový...