Přejít na obsah

Mustafa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

O uživateli Mustafa

  • Narozeniny 03/04/1986

Kontaktní metody

  • ICQ
    215903620

Návštěvy profilu

4628 zobrazení profilu

Oznámení Mustafa

Nováček

Nováček (1/14)

72

Popularita

  1. Ahoj, nemáte někdo seznam potřených dílů na předělání malých zadních brzd na větší chlazené z RS245? Mám Octu 3 RS po FL a nejsem si jistý, jestli i tam se musí dosadit jinej zadní náboj, aby bylo kolo trochu více ven,
  2. Pro zájemce o úpravu své RS245. Zde je video s porovnáním zrychlení série vs. APR Stage 2 (úprava řídící jednotky, kompletní výfuk, kompletní sání a intercooler) https://www.youtube.com/watch?v=_QVphtzkPBs Nevíte někdo, jak sem normálně vkládat videa?
  3. APR má jednu velkou výhodu v přenosu výkonu. Na první dva převodové stupně má omezený výkon tak, aby byl vůz vždy na hraně adheze. Výsledkem je to, že auto tolik nehrabe, rozjezdy nejsou problém, auto není díky neustálé tendenci k hrabání ucukané, kousavé a podobně. Výkon je prostě tam, kde je potřeba, tojest na vyšší kvalty a ne tam, kde by dělal problémy. BSR tuto funkci nemá a tak ta úprava nebude tak příjemná. Navíc když už se to na trojku chytne, tak to nepojede tolik, jako jede APR Jestli chceš, tak mohu nabídnout svezení ve své Škodě Octavia 3 RS, která i když má 430hp a 546Nm, tak nemá problém s přenosem výkonu. Zároveň na ní budu moc ukázat, jak funguje lepší spojka a další věci, kterým se člověk nevyhne, pokud do budoucna bude chtít mít víc koní. U BSR mají jen základní úpravu, kterou to i končí. APR má naladění i na další komponenty, když se pak člověk rozhodne jít dál. Na RS245 tu mám výkony od 290hp až po 400hp. SZ jsem neposílal. :)
  4. Nereagoval jsem na Mafrana, ale na to, jak jsi říkal, že to je nepoužitelné :) Jak vidíš, rozjezdy jsou s tím použitelnější jak u tvé základní úpravy a trabanty se s tím dají předjíždět přímo famózně. :-)
  5. Zde moje "nepoužitelná" předokolka s 420hp a 570Nm :) https://www.youtube.com/watch?v=G8M-H6hedEE
  6. Nepoužitelný? :-D Já osobně to mám v autě, x lidi to má v autě a všichni se celkem shodujeme o opaku. Dost lidí, co přijelo se základní úpravou od tebe a chtělo víc koní, tak potvrdilo, že i s vyšším výkonem je to APR příjemnější a využitelnější jak tvoje základní úprava. :) To je asi tak k tvý snaze o shození týhle úpravy :) O krabičce nic nevím. Nikdy jsem tu žádnou přídavnou jednotku na žádný auto neprodal :)
  7. Další 2,0 TSI s větším IS38 turbem a APR úpravou řídící jednoky. Změřeno pro změnu na MAHA brzdě v Praze u konkurence Vojáčka. Když se to změří správně, tak výkon sedí a odpovídá tomu, co se měří v Autotechnologi :)
  8. Potenciál 245ky. Nahrání originálního softu má každý zdarma. Po zkontrolování stavu se úprava nahraje a následně se ověří ještě její funkčnost. Nevím, co dál by tam chtěl kdo vymýšlet. Je to úprava, která funguje velmi dobře. Vyzkoušeno již na cca 20ti 245kách ať už s manuálem nebo s dsg https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2376578642360011&id=213398348678062
  9. Nejsilnější Superb v ČR ode mě -> 524hp 567Nm
  10. Osobně toho o měření taky nevím nějak víc, protože brzdou zatím ještě nedisponuju a využívám jiné brzdy kde předpokládám, že tam ty znalosti mají. Na čem se ale všichni shodli je to, že výkon se vypočítává z krouťáku. Pokud si tedy člověk na netu najde převodníky, tak mi vychází údaj ze Superflow jako ok. Zde to vypočítá výkon z krouťáku a otáček http://spicerparts.com/calculators/horsepower-torque-calculator Jako krouťák to chce libry a ne Nm, takže je potřeba to převést zde: https://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/ To, že ta křivka u Motorpowera nevypadá bůh ví jak je dáno asi už značným opotřebením a průměrem válců, které má. Na větším válci a s větší drsností povrchu to neklouže. Asi už ta brzda není vhodná pro auta, která mají velký výkon a točivý moment na jedné nápravě. Další fakt je ten, že v Autotechnologi mají velkou vzduchotechniku, takže se to auto měří v podmínkách, jaké panují na silnici při rychlosti 130km/h. Kdežto Motorpower má malý větráček jak co se týče rychlosti vzduchu, tak i sloupec vzduchu je asi 5x menší než co v autotechnologi + navíc nebere vzduchu zvenku, ale z té místnosti a je pak jasné, že auta s citlivou technikou mají v těchto podmínkách menší výkon, jelikož se stáhnutím výkonu chrání, aby se tam neupekly.
  11. Možnosti jsou až 360 koní Základní úprava zvedne výkon až na 250koní a 400 Nm https://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-uprava-ridici-jednotky-chiptuning-skoda-octavia-3-seat-leon-audi-a3-1-8-tsi-5413.html
  12. Tu snad ještě postavím Oktávii 3 RS, která by jela také 300km/h Když jí nebudu mít do dvou měsíců, tak tu budu celý měsíc psát o Motorpowerovi, že je bůh :-D
  13. Tak potenciál má ten motor úplně stejný, takže úpravou jednotky se dá dostat 360+hp. Těchto 310hp motorů, které se dávají po Faceliftu do Golfu 7R nebo Audi S3 jsem tu už pár upravil
×
×
  • Vytvořit nový...