Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tomino4

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. No poslední dobou se mně zdá, že současné moderní pneumatiky se již sjíždějí poměrně rovnoměrně, takže nutnost měnit kola z předku na zadek mně přijde už zbytečné. Možná záleží i na více okolnostech - styl jízdy atd. Na zimákoch je samozřejmě šipka - zažil jsem, že mně pneuservis jednou obul dvě kola opačně! Ovšem nedalo se s tím jezdit, tak šup z5 do servisu a tam se divili, jak to mohli tak blbě obout. Mimochodem - co používáte za pneu? Já jsem před třemi lety podlehl značce Dunlop a od té doby nic jiného. Na zimu mám Dunlop SP Winter Sport 3D a na léto Dunlop SP Sport 01 a jsem moc spokojen.
  2. Na gumě označení pravá levá nenajdeš, ale je lepší je dávat vždy na stejné místo, při přezutí by ti je měli snad automaticky a všude označit bílým fixem. Rovněž mám dvě sady, liťáky koupené jako komplet přes E-shop. Vyvažuji klasicky před obutím, a třeba v sezoně před dlouhou cestou na dovolenou, prostě jak mě napadne. Ale ještě se mně nestalo, že by na mé kola musel v průběhu sezony mechanik přidávat olůvka, ale jistota je jistota a těch pár korun nikoho nezabije za vědomí, že neničíš ložiska, pneu a kdoví co ještě.
  3. Mimochodem tady z těch dvou odkazů si můžete porovnat ceny a výbavy Fabie a Yarisu, porovnával jsem Fabii 1.2 HTP Ambiette a Yarise 1.0 VVT-i, tedy auta o naprosto stejném výkonu - 51 kw. Zajímavé, že základní verze Yarisu stojí 254 900Kč potažmo 269 900 pětidveř a je v základním stupni výbavy, a Fabie ve zmiňované druhé výbavové verzi - Ambiette - stojí 259 900Kč a když si porovnáte výbavu, tak ani Ambiette nedosahuje základu u Yarise. A pokud jsem se dobře díval, tak fabie nemá ani klimatizaci!!! Takže nechápu, proč tvrdíte takové nesmysly ohledně vyšší ceny Toyot, myslím že tento příklad je jasný. http://new.skoda-auto.com/cze/Documents/Ca...ricelist_CZ.pdf http://www.toyota.cz/Images/Yaris%20cenik%...m423-468595.pdf
  4. heckeer: No fotečky Corol jsi sem dal pěkné, jenže já mám sedana a výbavu Terra, jejíž vnitřek vypadá podstatně jinak než klasika na fotce. Nevím jestli zrovna Corolla nebo jiné Toyoty mají nudný a nevýrazný vzhled, proti Fabii ll a Hnůstrovi jsou to krasavci. Jen mě ještě napadá: Otec má oktávku 1.9 TDi, r.v. 2003, kupoval ji jako funglovku. Od té doby již do oprav nasypal mnoho tisíc korun - nemůžu najít jeho servisní knížku, abych to sem vypsal přesně. Navíc když se svezl mojí Corollou, tak už nechtěl jinak. Říkáte, že každé auto svým motorem a výbavou a kde čím slouží k tomu účelu, k jakému je vyrobeno ( např. HTP do města), k čemu slouží Octavia, kde se v pohodě odvezou dva lidé v předu, ale vzadu není místo ani pro dva podvyživené somálce? Předpokládám že to není dvoumístné vozítko značky Smart. A i samotný zvuk TDi mně přijde značně nekultivovaný až traktorový i na diesela. Opět jakákoli konkurence vede. Pro mě prostě neexistuje jediný pádný důvod, proč bych měl v současné době kupovat výrobek firmy Škoda. Bohužel. Poslední dobré škodovky byly Felicie, jinak je to už jen odpad VW.
  5. Luky: Jenže s tím poštem kilometrů by škodovky už byly slisované v metalšrotu. To jsi zapomněl dodat!!! heckeer: Prosím tě, nepoučuj mě o autech, je to celý můj život. A takové střepy jako je Fabie já a spoustu dalších objektivních lidí řadí na úrověň Renaultů, Daewoo a Dacií. Bohužel ale je to tak.
  6. Ještě jsem zapomněl - 1.2 HTP za 5 let za 200 kil??? Nebuď směšný, každý ví co je to za paskvil a jestli to za 5 let prodáš za 100, tak si můžeš říct, prodal jsem to dobře hlupákovi. Tak to prostě je.
  7. Nejsi objektivní, kvalita a spolehlivost a vysoký postup novelizace jak motorů, tak podvozků atd je nejbližší právě japonským automobilkám. Proč Škoda - a celý koncern VW nevyrábí moderní motory typu V-tec, VVT-i? Myslíš že by nenašly uplatnění? A o spolehlivosti hlavně není třeba polemizovat, podívej se kde jsou první škodovky v žebříčku a kde jsou Japončíci. Srovnej si jízdními vlastnostmi novou Toyotu Yaris s litrovým motorem a pak se projeď ve Fábii. Cenově je to srovnatelné, že?? Nebo třeba Honda Jazz. A ohledně toho interiéru, škodovka také nepředvádí žádný luxus, a navíc se z palubky neustále ozývají zvuky vrzání apod. A ohledně "japonských" ležáků v bazarech vím také své, já jsem na svou Corollu čekal dlouho, neboť pokud se někde objevila, v momentě byla pryč. Tady vše také záleží na kvalitě vozidla, pokud vykoupíte vyhoněné firemní auta se strašnou údržbou, nediv se, že je nikdo nechce, to platí u všech aut. Takže říkat v této době něco jako "japonec na konec" to už je těžce mimo mísu a ty sám to dobře víš. VW se musí moc učit! No a mohl bys mně říct, u kterého bazaru pracuješ? Mám v tomto směru bohaté zkušenosti a vím, co některé bazary dokážou.
  8. Zdravím všechny škodovkáře. Na začátek zrovna říkám, že nejsem Váš člověk, škodovce nefandím a vůči jejím "vynálezům" mám velké výhrady. Bohužel však služebně jsem nucen jezdit vozidly Škoda a proto jsem se rozhodl mezi Vás vstoupit. Zde řešíte motory. takže v práci jezdím Fobií 1.4 16V a nebo Roomsterem 1.2 HTP. Fábia 1.4 by na tom měla být docela solidně, ovšem šestnáctistovka z Felicie byla jednoznačně lepší. Ale vrcholem mého infarktového stavu bylo svezení s Roomsterem 1.2 HTP. Rád bych poznal vývojáře, kteří do tohoto těžkého auta dosadí motor, který by možná uměl popohnat starou Jawu 50. Neskutečné. A při návštěvě oficiálních stránek škodovky jsem našel ještě větší lahůdku, při čemž už jsem pomalu padal do mdlob, a to Roomster 1.2 HTP Sport!!!! BOhužel pravda je taková, že škodárnu si člověk v současné době pořídí jen z trapné věrnosti ke značce, nebo z neznalosti nabídek konkurence, nebo z pocitu "levnějších" náhradních dílů, což však platilo naposledy u Felicií. O celkové nehorázné předraženosti se nemusíme bavit, zahraniční celkově kvalitnější auto v "plné ráně" se dá koupit za stejnou cenu jako holé škodovky. Zastaralé motory a deset let stejný interiér je také fakt. Možná vás bude zajímat, čím jezdím já mimo práci. Toyota Corolla, 1.6 VVT-i, r.v. 2004. A jsem naprosto spokojen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.