Ahoj. možná je to hloupost, ale nemohly by to být pístní kroužky? tama se ti toho moc nedostane.Ale pokud píšeš, že se to stane až po určité době..taky varianta.
Čao. No podíval bych se zespodu na kloub co spojuje hřídel z převodovky a táhlo řazení je to spojené takovýma objímkama tvaru "U" s čepem. Tak ten čep...Na fáčku mi to taky dělalo a bylo to tohle..držela jen jedna strana.
Čao, podíval bych se na všechy palivové fitry ....kdyby si měl karbec, stačilo by asi taky omrknout 1. komoru podle toho co tu popisuješ by fungovala komora 2., která jde ve vyšších točkách, ale v tvém případě bych asi ještě mrkl na škrtící klapku. Jestli není zanešená
Čao, asi bych se podíval pod vanu na nasávací koš oleje. Řekl bych, že by mohl být zanešený.Obzvláště po GO to se ten motor teprve zajíždí a je možné, že je koš zanesený železnýma pilinama a zrovna při průjezdu pravotočivé zatáčky kdy se většina oleje dostane mimo dosah koše je to ucpané a máš tyhle problémy.