Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    89 témat v tomto fóru

      • 0 odpovědí
      • 3 071 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 15 885 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 5 244 zobrazení
    1. Nesvítí

      • 7 odpovědí
      • 3 512 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 3 132 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 2 954 zobrazení
      • 22 odpovědí
      • 17 839 zobrazení
    2. Otáčkoměr

      • 25 odpovědí
      • 11 380 zobrazení
    3. Kabel od akumulátoru

      • 1 odpověď
      • 2 349 zobrazení
    4. Dobijeni baterie

      • 3 odpovědi
      • 2 816 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 957 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 4 194 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 2 496 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 6 188 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 334 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 3 969 zobrazení
    5. Favorit - elektrika

      • 17 odpovědí
      • 15 321 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 4 885 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 8 062 zobrazení
    6. pripojeni na diagnostiku

      • 2 odpovědi
      • 2 746 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 905 zobrazení
    7. klakson

      • 5 odpovědí
      • 2 884 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 080 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 9 128 zobrazení
    8. palubní počítač

      • 1 odpověď
      • 3 911 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Me to udelalo taky ale to bylo tim ze to drzel led kterej pokryl cele auto a rekl bych ze to cejtilo protitlak tak se zas pritahli. Pak sem jim pomohl ten prvni kus rukou a pak uz se dootevreli sami
      • A to už máme vzadu několik modifikovaných dílů. Nejprve se měnilo číslo dílu destiček, už na začátku výroby. Koncem roku 2016 se měnilo číslo kotoučů a dokonce dvakrát byl modifikovaný krycí plech.   Jsem zvědav na neorigo kombinaci Zimmermann + Textar. Zatím se sice vždycky osvědčil originál, ale tady je to jednak za zlomek ceny a navíc original podle všeho pořád s problémy.   K té účinnosti brzd. Když jsem byl na technické cca před dvěma roky ještě s Roomsterem, tak tam mně bylo tvrzeno, že požadavky na brzdy jsou daleko za ideálním stavem a prošel jsem i s odranými kotouči. Takže je otázka, jak se podaří argumentovat požadovanou účinností.
      • A dělali ten výpis se spuštěným motorem? Je divné aby svítila kontrolka a nebyla chyba. bílý kouř - že by voda ve válcích?
      • Příští týden vyjde článek, budeme vědět, v čem je zásadní problém. Kdo to bude kupovat jako ojeté, pak může být zaskočen. Na F3 to ještě šlo. Záleží, jestli ve velkém TP i na štítku v autě bude uvedena celk.hmotnost jízdní soupravy. Ale třeba Brink a Galia tažné pro nové Polo vyrábí www.tazne.cz/tazna-zarizeni/volkswagen/polo/hb/2017/10/
      • Já už to mám 70tkm a žít se s tím dá, chce to klidného řidiče, do 5,5l po dopočtech a nemá se tam skoro co pokazit. Kola v pohodě, 800kg vozím jsem i vezl 😀
    ×