-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
Dakujem, Poslednych 100t behalo auto 95% 12km rano do prace a 12km z prace teda kratsie trasy. Samozrejme raz za cas aj dalej ale toto bola denna trasa do prace a DPF nevyhlasilo nikdy ziadnu chybu skor zacalo castejsie regenerovat a diag. ukazuje myslim 63g popola zo 70 teda staci asi mnej sadzi a preto regenerovalo castejsie. Toto vsetko je uz ale bezpredmetne po natankovani benzinu a pilinkach pri filtri .. :-)
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
Nove info :-( Nedal mi nepravidelny chod zo vcera vecera tak som vzal diagnostiku, idem nastartovat nic, na asi 10 pokus a dlho som drzal starter nakoplo ledva ledva, chyba ziadna, tolerancie vstrekov z 0,00 na 0,2 a 4ty z 0,6 na 1,4. Povozil som sa par km, slaby nepravidelny tah, odstavil auto, otvoril filter a .. pilinky na vrchu filtra na tom ciernom plaste sa krasne ligocu .. Dovod: Pred 4ma dnami som natankoval omylom 95 benzin a odstavil auto az po par km ked trhalo jak svina, vezmem blocek - 95ka no do p... Nevadi vytiahol som cely benzin podavacim cerpadlom priamo v nadrzi a hadickou (CHYBA uz teraz viem), dolial cca 3 litre nafty, zas vytiahol, vybral benzin z filtra, podavacim cerpadlom vytisol benzin, dal novy filter, natiahol naftu, a zapol este asi 3 min. podavacie cerpadielko nech odvzdusni a aj zo spatneho vedenia vytisne benzin do flasky nie do nadrze .. Nasledne nastartoval, par sekund triaslo a potom krasny chod, vravim si: uf to bolo na male. Testy po par km kludnej jazdy super, dalsi den cca 10 km - super chod, vcera cez 600km dialnica, spotreba chod super az posledne kilometre tazsi chod motora vid popis v predch. prispevku .. (najprv som myslel ze koli regeneracii) Po konzltaci so servisakom ani podavacie cerpadlo nema rado benzin a moze sa pridret a ja som ho trapil s pol nadrzou.. teda mam male nadeje ze pochadzaju pilinky z neho ... Vnutorny mam skor pocit ze je po auticku.. (poslednych 100t sa len liala nafta a menil olej...) No odtiahnem to radsej aj ked je este pojazdne do servisu a uvidime ... Som mu pomohol no :-( PS: Kde su stare doby ze boli stojany oznacene cierne D, a zelene 95. Na pumpe kde sa mi to stalo bolo kazde palivo jednej farby a super formula a hyper plus a high effecienty a ja neviem ake nadpisy - len priklad a potom zamysleny spravim takuto kkcinu ...
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
Ahojte kamarati, Moja O2 FL (2010 1.6 CAYC) uz regeneruje naozaj kazdu chvilku bo bude zachvilku podla diagnostiky plne DPFko.. Moja otazka ale smeruje k inemu, ked sa auto snazi regenerova (zvysene volnobezne otacky na 1000ot) zistim to aj pri beznej jazde pri rychlej akceleracii a to tak ze medzi asi 2700 az 3000 ot. dojde ku trhnutiu a razantnemu poklesu vykonu. Je to normalne ? Zaroven pri regeneracii v pslednej dobe ma motor zvuk pri nizkych otackach a rozbiehani zvuk ako stary diesel taky skaredo klepavy. Motor ma 165000km - prevdep. nestocenych (kupovalo sa pri 50t. z DE a overovali sme km) a stale povodne EGR (!) to viem na sto percent. Zacinam mat podozrenie ci okrem takmer plneho DPF sa nezasekava aj EGR ko .. PS: V 2017 ablolvovalo auticko DG zvolavacku a pred par mesiacmi som to dal odstranit do profituningu ... PS2: Korekcie vstrekov v diagnostike boli na 3. a 4.tom valci trosku horsie tak som nalial asi pred mesiacom cistic a hodnoty korekcii padli cca na polovicu - aj tu ma napadlo ci po cisteni netreba skalibrovat hodnoty ako pri vymene vstrekov .. Dik
mitomito
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva