Přejít na obsah

jjirik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jjirik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky.Je to teda velice z ruky,ale v nejhorším to zkusím
  2. Taky nechápu jak to že to někdy s klíčem bez immobilizéru jde a někdy ne.Kdby byla vydná snímací cívka nebo jednotka tak by to snad nemělo jít nikdy ne?
  3. Projevuje se to tak že se nedostanu ani na 4ku na 4000ot a tudíž na 5tku ani nad 3500ot a jezdím tedy tak do 110-120km/h.Prostě jede výrazně hůř než jiné co jsem měl možnost zkusit(všechny bez úprav a stejného typu).Vypadá to jako by nárůst otáček nebyl rovnoměrný a byly tam chvilkové propady a kolem 4300ot je propad nejznatelnější a podle grafů by tam měl být největší krouťák(jako by to třeba blbě regulovalo předstih nebo klapku).Taky je divný že někdy jde nastartovat i bez immobilizéru a někdy ne. Chtělo by to pořádně všehny čidla zkontrolovat(proměřit je a ne jen sledovat v řj,nedej bůh jen zkouknout paměť závad a říct že tam nic není)těsnění sání,kompresi,různý hadičky a já nevím co ještě ale to já na ulici nezvládnu.Jsou tam nové svíčky,olej,filtry,palivový filtr,lambda,klapka prý vyčištěná a nastavená Proto hledám nějaký servis kde by byli ochotni si s tím pořádně pohrát.
  4. Tak se mi nějak pořád nedaří najít servis který by provedl velmi důkladnou diagnostiku mé chudinky nemocné feldy.Jestli znáte někdo kdo by to byl ochoten udělat prosím poraďte.Nejlépe plzeňsko Velmi všem děkuji
  5. V servisu neříkali že by byla vadná ŘJ.Je možné aby to nepoznali?
  6. Hledám nějakého machra z Plzeňska na Felicie speciálně s motorem 1.3MPI který by byl konečně schopen přijít na to proč je 50kW auto línější než 40kW.Víc než 120 nedá. Děkuju všem za tipy
×
×
  • Vytvořit nový...