Přejít na obsah

Enzo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Enzo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Enzo

    Modelový rok 2011

    Co je rozhodující pro určení modelového roku, datum objednání nebo výroby? Díky
  2. Podle Vás je rozdíl mezi kotouči a bubny vzadu pro běžného řidiče nějak várazně znatelný? A o tom lepším učínku brzd u faceliftu píší i v testech, takže podle mě by to němělo být tak špatné.
  3. Dostal jsem odpověď z infolinky Škoda. TSI 63kW + ESP = zadní brzdy bubnové. Kotoučové jsou jen u 77kW verze. Takže přítomnost ESP na typ brzd nemá vliv. Bojler: Díky za odpověď ohledně 15"/16" kol. Auto je už objednané s 16" koly Elba.
  4. Rozhodujeme se mezi 15" a 16" koly. Otázka zní nechat původní 15" ALU co jsou v Eleganci či prihodit 3 tis. na 16". Vzhledově to autu určitě pomůže, jízdní vlastnosti budou také jistější, ale pořád přetrvává obava ze zhoršeného jízdního komfortu, zvláště s ohledem na české silnice. Z informací co jsem našel tak by ten rozdíl neměl být nijak výrazný. Má někdo zkušenosti? Měl si někdo možnost v reálu vyzkoušet ovládání rádia na volantu? Zda je to užitečná pomůcka či zbytečnost?
  5. Vědět dám, ale to auto asi jen tak hned nebude. Pokud objednáme do konce května, tak budeme rádi, když auto bude koncem prázdnin/ spíše začátkem září, nestíhají vyrábět TSI motory. Od podzimu by se měla výroba rozjet i v Německu, tak by se to mělo zlepšit. Alespoň takové informace jsem dostal. Jinak o žádném zvýhodněném balíčku ESP + popř. hlavové airbagy jsem info nedostal, alespoň by se nic nemělo chystat na červen. Souhlasím, že pak by byla ta Elegance opravdu hodně lákavá. Teť je u nás stejně největší diskuze ohledně barvy Satin x Cappuccino :-)
  6. Pokud bych to měl brát za tu ceníkovou cenu, tak s tebou souhlasím. Naštěstí máme známé na správných místech, tak cena se pohybuje v oblasti slušněji vybaveného Ambientu a to se pak na to dívá mnohem příznivěji. bojler: Jinak na auto.cz je nová recenze Škoda Fabia 1,6 TDI CR (66 kW) a tam mi příjde (nejsem si ale jistý), že vzadu jsou kotouče. Na Škoda-info jsem psal, tak uvidíme.
  7. Děkuji za velice rychlou odpověď. Na kotoučové brzdy jsem se ptal proto, že na skodaplus.cz je v nabídce Fabia combi + TSI 63kW + ESP a na fotkách mě přišlo, že má vzadu bubny a v autosalonu jsem nedostal také 100% jistou odpověď, spíše tvrdili, že vzadu budou bubny a kotouče jsou jen pro 77kW TSI. Skodaplus Rozhodujeme se zda dovybavit Ambient či vzít rovnou Eleganci, protože ty ceny se už dost překrývají a přišlo mi zvláštní že k Eleganci je ESP za 16 tis. Ale i přesto nám ta Elegance přijde výhodnější. Taky mě celkem překvapilo, že jsme jedni zmála co chtějí ESP, lidé ho moc neberou ani v rámci toho balíčku k Ambientu. Ale když už si vybíráme nové auto s delším časovým výhledem tak ať nám tam nic podstatného nechybí.
  8. Mohl by mě někdo z místních odborníků poradit s někola dotazy : - spojení Fabie combi + 16" kola + TSI + sportovní podvozek - nemá s touto kombinací někdo zkušenost? Jde mi o to jestli má cenu si za ten sportovní podvozek připlácet.Myslím, že by se tím dalo částečně odbourat větší naklánění, ale je otázkou co by to udělalo s jízním komfortem. Pokud by to bylo podobné jako ve F1 RS tak by to pro nás nemělo smysl - liší se nějak (vyjma rozdílné výbavy) Ambient a Elegance, např. lepším odhlučnění, atp. ? - je možné získat kombinaci výbavy Elegance a ESP jinou cestou než příplatkem cca. 16 tis. za ESP Plus, popř. nechystá se v tomto směru nějaká změna, když k Ambientu mám ESP v rámci balíčku za 10. tis.? - Fabia combi + TSI 63kW + ESP = zadní brzdy - kotoučové nebo bubny? Měl jsem za to, že ESP = automaticky kotouče vzadu, ale nyní si tím nejsem jistý. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...