Jump to content

Novinky

Novinky ze světa Škodovek


Subforums

  1. Magazín

    výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz

    3.1k
    posts
  2. 882
    posts
  3. 199
    posts

163 topics in this forum

    • 2k replies
    • 376.1k views
    • 3 replies
    • 1.1k views
    • 36 replies
    • 11k views
  1. Nové modely Škoda 1 2 3 4 9

    • 206 replies
    • 67.8k views
  2. Škoda Fabia IV

  3. Konec MyŠkoda

    • 13 replies
    • 2.1k views
  4. Škoda Superb IV 1 2

    • 29 replies
    • 6.4k views
  5. Škoda Octavia IV (2020)

    • 8 replies
    • 3.9k views
    • 0 replies
    • 2.3k views
    • 1 reply
    • 5.7k views
  6. Prodeje Škoda 2018

    • 2 replies
    • 3.1k views
    • 0 replies
    • 3.4k views
  7. ŠKODA KOSMIQ SUV 2020

    • 0 replies
    • 3.3k views
  8. Čelní sklo budoucnosti

    • 0 replies
    • 2.7k views
  9. Vision E

    • 8 replies
    • 5.3k views
    • 30 replies
    • 17k views
  10. Modelový rok 2017

    • 7 replies
    • 7k views
  11. Y-PACK

    • 0 replies
    • 5.4k views
    • 9 replies
    • 7.9k views
  12. Fabia Pick Up ? 1 2

    • 32 replies
    • 26k views
  13. Modelový rok 2011 1 2 3 4

    • 93 replies
    • 36.7k views
  14. Yeti Facelift & Yeti XL 1 2 3 4 5

    • 123 replies
    • 46.2k views
  15. Skoda Coupe 1 2 3 4

    • 82 replies
    • 30.6k views
    • 43 replies
    • 21.9k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mám problém, který řeším už rok pořád dokola. Po cca dvou měsících se začne tento problém znovu objevovat.. a teď k věci, nemůžu startovat, vždy to vypadá že auto naskočí, ale jakoby zdechne a napodruhé už nechce naskočit, tak napumpuju dvakrát otočením klíčkem a pak dlouho (cca 5-10sek) točím klíčkem a se současným sešlápnutím plynu auto naskočí. Už jsem měnil vstřik i žhavič, mám xkrát vyměněné gumičky (vždy na pár týdnů), teď jsem před měsícem nechal vybrousit hlavu a udělat silnější gumičky, ale problém je zpět, ani autorizovaný servis škoda mi nedokáže říct v čem je problém. Jedná se Octavii 2 kombi, 1.9TDI, 77kW rok výroby 2009, najeto 288tis. Neví někdo na co zaměřit? Za každou radu děkuji. 
    • 5J 5422F4 by měla být Fabia 2. generace, tedy motor EA111 a tam je opravdu řetěz který může po startu chvíli "rachtat". A že nevíš co máš za generaci, tak buď to vypadá jako Fabia 2. generace A nebo to vypadá jako Fabia 3. generace ...
    • V palici vymaštěno ale co mi na tom vadí víc je to, jak tohle může vůbec jezdit po silnici? První kontrola, první policejní auto co ho uvidí, hned majáky a dojel si. Ostré hrany, koukající šrouby.... Možná jsem cíťa, ale já bych takové auto po kontrole zpět do provozu nepustil. 
    • obvykle to dělá torzní tyč, proto se prodává i celý set stabilizátorů i s torzní tyčí, na druhou stranu když to jde z té levé strany, může to reálně dělat kotvení převodovky. 
×
×
  • Create New...